• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    Toreador schreef:
    mijn oudste kledingstuk wat ik nu draag, is mijn wicked-trui. die is bijna twaalf jaar oud, maar het is wit buiten, dus dan is een trui best handig :)


    Oooh fan merch! Tof :Y) En lekker warm dus, hoera (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    18 januari 2024
    Wat was het laatste waar je gisteren aan dacht?


    You were born original, don't die as a copy.

    Voor mij was het laatste waar ik gisteren aan dacht een fanfic die ik aan het lezen ben (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarschijnlijk aan mijn kat aangezien die bij me op bed kwam liggen, wat ze normaal gesproken niet mag (mijn ouders willen ze niet op de bovenverdieping), dat ik wel zo zou liggen dat ik haar niet ervan af zou jagen, hahaha


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    Waarschijnlijk aan mijn kat aangezien die bij me op bed kwam liggen, wat ze normaal gesproken niet mag (mijn ouders willen ze niet op de bovenverdieping), dat ik wel zo zou liggen dat ik haar niet ervan af zou jagen, hahaha


    Wat schattig (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk het verhaal dat ik mezelf aan het vertellen ben om in slaap te vallen

    Satoru schreef:
    Ik denk het verhaal dat ik mezelf aan het vertellen ben om in slaap te vallen


    Oooooh, een soort fanfic of waar gaat het over als ik vragen mag? (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oooooh, een soort fanfic of waar gaat het over als ik vragen mag? (blush)

    Soms is het fanfic, soms is het OCs. Ik ga niet in op specifieke inhoud, zo stellar zijn die verhalen niet namelijk, puur om mezelf genoeg te vermaken en niet te veel na te gaan denken over alles wat ik nog moet doen/die ene keer toen ik 5 was en dat ene zei tegen die persoon/etc zodat ik in slaap kan vallen.

    De relaxte namiddag omdat ik wat inspiratie had.

    Satoru schreef:
    (...)
    Soms is het fanfic, soms is het OCs. Ik ga niet in op specifieke inhoud, zo stellar zijn die verhalen niet namelijk, puur om mezelf genoeg te vermaken en niet te veel na te gaan denken over alles wat ik nog moet doen/die ene keer toen ik 5 was en dat ene zei tegen die persoon/etc zodat ik in slaap kan vallen.


    Ooooh pfff herkenbaar! Ik heb dat ook wel eens, fanfic/verhalen zijn dan de perfecte afleiding inderdaad :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Het verhaal dat ik mogelijks voor SOTY wil schrijven (en dat al het hele jaar in mijn hoofd aan het rijpen is) als het thema past


    help

    SPECS schreef:
    18 januari 2024
    Wat was het laatste waar je gisteren aan dacht?


    Aan Maü, mijn kat.


    Your Butt is Mine!

    SPECS schreef:
    (...)

    Oooh happy socks en alles wat er op lijkt vind ik zo leuk. Gewoon lekker vrolijk. Heb mijn vader voor Kerst sokken gekocht met otters en badeendjes erop 🤭
    ik ben vooral dol op mijn Dedoles sokken, ze matchen maar zijn niet hetzelfde. Kinderen op mijn werk vinden het fantastisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    18 januari 2024
    Wat was het laatste waar je gisteren aan dacht?

    Over hoe het vandaag gegarandeerd mis ging lopen met die ene collega en ik had gelijk .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    18 januari 2024
    Wat was het laatste waar je gisteren aan dacht?


    Of ik morgenmiddag (vandaag) uit werk nog even pasfoto ging laten maken of dat ik dat vrijdagochtend zou doen 😂