• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    23 januari 2024
    Wat was het grootste keerpunt in je leven, en hoe heeft die ervaring je veranderd?


    Toen mijn neef zelfmoord pleegde. Dit veranderde alles in mijn familie. We moesten zonder hem verder leven.

    SPECS schreef:
    23 januari 2024
    Wat was het grootste keerpunt in je leven, en hoe heeft die ervaring je veranderd?


    Mijn juf in de lagere school zei me ooit dat ik schrijfster moest worden. Die opmerking + de constante, positieve feedback op mijn verhaaltjes hebben ervoor gezorgd dat ik altijd ben blijven schrijven. Het resultaat is dat ik nu 4 (binnenkort 6) boeken op de markt heb (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    23 januari 2024
    Wat was het grootste keerpunt in je leven, en hoe heeft die ervaring je veranderd?

    Grootste zeker niet, maar wel een waar ik erg dankbaar voor ben: het moment dat ik Tanz der Vampire voor het eerst zag. Sindsdien ben ik niet meer weg te slaan van musicals en is het een van mijn grootste passies waar ik veel positieve energie uithaal.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Coryo schreef:
    (...)

    Ik denk toen mijn papa zijn ongeval heeft gehad en een been verloor, maar nog meer eigenlijk het gebrek aan begeleiding op school in de jaren daarna :')

    En dan Lourdeskamp, zeven jaar geleden. Daar kan ik boeken over schrijven. Not sure if I would be here without it.


    Aaah dat is wel echt slecht, maar ik kan niet zeggen dat dat soort shit ongewoon is, helaas. Dikke knuffel voor jou <3


    IrishNialler schreef:
    (...)

    Het ongeluk van mijn broer. Ik zat zelf toen al enorm diep en laag in zelfvertrouwen etc maar kon dit enorm goed verbergen. Door slaap problemen moest ik naar een therapeut voor emdr vanwege herbelevingen en daardoor is oa mijn ziekte van Lyme aan het licht gekomen. Ik heb nog veel struggles met een positief mindset en vooral met al mijn lichamelijke kwaaltjes maar ik weet niet hoe ik anders was geweest.

    Ik ben als persoon al zoveel gegroeid sindsdien, en daar mag ik wat vaker trots op zijn


    Vervelend dat je al die struggles hebt gehad, maar wel fijn dat ze toen achter meer dingen zijn gekomen, dan kun je er tenminste wel wat mee! (flower)

    filosofie schreef:
    (...)

    Toen mijn neef zelfmoord pleegde. Dit veranderde alles in mijn familie. We moesten zonder hem verder leven.


    Oh wat heftig zeg, dat lijkt me heel zwaar om mee te leven :(


    Frodo schreef:
    (...)

    Mijn juf in de lagere school zei me ooit dat ik schrijfster moest worden. Die opmerking + de constante, positieve feedback op mijn verhaaltjes hebben ervoor gezorgd dat ik altijd ben blijven schrijven. Het resultaat is dat ik nu 4 (binnenkort 6) boeken op de markt heb (:


    Klinkt alsof je dringend een keer terug moet naar die juf, want; wat een lieve vrouw zeg zeg! (blush) Mooi hoe dingen zo kunnen lopen toch (H)

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Grootste zeker niet, maar wel een waar ik erg dankbaar voor ben: het moment dat ik Tanz der Vampire voor het eerst zag. Sindsdien ben ik niet meer weg te slaan van musicals en is het een van mijn grootste passies waar ik veel positieve energie uithaal.


    Oh wat lekker zeg als je zo spontaan nieuwe interesses en hobby's vind (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    24 januari 2024
    Tijd voor wat zelfliefde!
    Wat vind je leuk aan jezelf?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    24 januari 2024
    Tijd voor wat zelfliefde!
    Wat vind je leuk aan jezelf?


    Ik heb de laatste tijd enorm leren waarderen mijn schijt aan de rest.
    Ik vind het heerlijk om dingen in mijn eentje te ondernemen. Op vakantie, naar een concert, uit eten,dag naar de sauna, shoppen. Ik vond dat zo normaal maar het is mij inmiddels duidelijk geworden dat dit niet normaal is en dat ik hier trots op mag zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    24 januari 2024
    Tijd voor wat zelfliefde!
    Wat vind je leuk aan jezelf?


    Who are u, my therapist?

    Oh dit is zo'n onbeantwoordbare vraag voor mij de laatste tijd :')

    ill go cry in a corner now


    help

    Coryo schreef:
    (...)

    Who are u, my therapist?


    Moooodd
    Alsoalso: I'll answer the question for you: Goeie galgenhumor :')

    I like **delete the long unsure pause here** how hyped I can get about stuff


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SPECS schreef:
    (...)

    Klinkt alsof je dringend een keer terug moet naar die juf, want; wat een lieve vrouw zeg zeg! (blush) Mooi hoe dingen zo kunnen lopen toch (H) (krul)


    I did (bloos) ik heb haar uitgebreid bedankt voor haar steun en haar gezegd dat zij de reden was voor mijn schrijfplezier. Very wholesome.

    En ehhhhhh. Ik vind het ook heel moeilijk om positief over mezelf te spreken haha, maar mijn enthousiasme I guess?
    @Froukje en Marthe, let me know wanneer jullie een lijst van positieve dingen willen over julliezelf. I'll have it in no time (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    24 januari 2024
    Tijd voor wat zelfliefde!
    Wat vind je leuk aan jezelf?


    Haha, oei, zelfliefde.

    Ik denk wel mijn enthousiasme en bereidheid tot mensen wat nieuws leren. Zo vind ik het hartstikke tof om mensen over fossielen te vertellen wanneer ze interesse tonen en I guess dat ik daarmee hun dag kan maken.


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    24 januari 2024
    Tijd voor wat zelfliefde!
    Wat vind je leuk aan jezelf?


    Dat ik een leuk verbeelding heb, creatief ben en een rijk fantasie heb. En vooral de doorzettingsvermogen.

    SPECS schreef:
    24 januari 2024
    Tijd voor wat zelfliefde!
    Wat vind je leuk aan jezelf?

    Ik zit al de hele tijd naar deze vraag te kijken (al sinds gisteren) en ik heb nog altijd geen antwoord kunnen formuleren :'D Hoe doen jullie dat toch?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murim schreef:
    (...)
    Ik zit al de hele tijd naar deze vraag te kijken (al sinds gisteren) en ik heb nog altijd geen antwoord kunnen formuleren :'D Hoe doen jullie dat toch?


    U ARE LOVELY, U ARE AMAZING, U ARE A GREAT FRIEND, UR GREAT AT KEEPING UR COOL, GREAT AT ADVICE, UR GREAT AT LEAGUE, UR GREAT AT UR JOB, U ARE A NICE HUMAN BEING, U MAKE PEOPLE FEEL WELCOME AND LOVED, U ARE SMART, UR ABSOLUTELY INSANE AT MAKING CHARACTERS, UR A GOOD WRITER, UR FUNNY, UR TALENTED, UR CREATIVE, U LOOK LIKE A BADASS, U HAVE A GREAT FASHION SENSE, U HAVE A NICE TASTE IN MUSIC, U ARE PATIENT, U ARE EMOTIONALLY INTELLIGENT

    I could go on?

    @Froukje: ik moest echt even opzoeken wat dat betekende oeps, but thanks hahaha

    @Bes: do it, i love being showered in compliments i can't deal with


    help

    Hoi ik breek even in.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Moooodd

    I like **delete the long unsure pause here**
    how hyped I can get about stuff

    Prachtige ogen, kjoetie-petoetie wangen EN UM DIT HAAR HAAR IS ECHT 12/10. Belachelijk creatief (booktok) en een heerlijke schrijfstijl (genoeg om bepaalde Quizletters die een hekel hebben aan ACOTAR wel te interesseren in het meelezen van een bepaalde RPG kuch kuch).

    En. Verdikkeme gewoon. een. fijne. energie. Zo eentje die gekidnapt wordt door faeries omdat onze wereld te klein is voor zo veel persoonlijkheid.


    Da's beter.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2024 - 15:56 ]

    Frey_ schreef:
    Hoi ik breek even in.

    (...)

    Da's beter.




    asdfghjkl
    i. words-- thank joeeee so much for all that sweetness omg (blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.