• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    Coryo schreef:
    Het verhaal dat ik mogelijks voor SOTY wil schrijven (en dat al het hele jaar in mijn hoofd aan het rijpen is) als het thema past


    I feel that, because same


    You were born original, don't die as a copy.

    xSKITT schreef:
    (...)

    Aan Maü, mijn kat.


    Awh heel veel sterkte met het verlies (H)


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    (...)ik ben vooral dol op mijn Dedoles sokken, ze matchen maar zijn niet hetzelfde. Kinderen op mijn werk vinden het fantastisch


    Pictureeee?(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Over hoe het vandaag gegarandeerd mis ging lopen met die ene collega en ik had gelijk .


    Dat is wel echt kut als dingen waar je bang voor bent ook echt gebeuren, bruh


    You were born original, don't die as a copy.

    Reeses schreef:
    (...)

    Of ik morgenmiddag (vandaag) uit werk nog even pasfoto ging laten maken of dat ik dat vrijdagochtend zou doen 😂


    Effe de to do list maken voor t slapen gaan (':
    Nog gelukt?


    You were born original, don't die as a copy.

    Coryo schreef:
    Het verhaal dat ik mogelijks voor SOTY wil schrijven (en dat al het hele jaar in mijn hoofd aan het rijpen is) als het thema past


    Dit is een veel te grote mood. Fingers crossed voor het thema haha


    obsessive rage

    SPECS schreef:
    (...)

    Pictureeee?(A)
    ik heb denk hun halve collectie 🤣
    Vooral favoriet bij kids en mijzelf. Groene sok met kerstverlichting, rode sok met kerstuitjes erop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is wel echt kut als dingen waar je bang voor bent ook echt gebeuren, bruh
    ja en ik heb het momenteel tot de meest vage dingen. Paar weken terug dacht ik mega random tijdens een pauze wandeling " zo kut als je navel ontsteekt, guess what happend 3 days later........ maar ook met oh even telefoon op geluid zetten mocht m'n collega bellen en dat ik dan of al gebeld werd of hij binnen een minuut overging terwijl ik echt nooit gebeld word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ik heb denk hun halve collectie 🤣
    Vooral favoriet bij kids en mijzelf. Groene sok met kerstverlichting, rode sok met kerstuitjes erop


    Aaah dat klinkt echt mega tof lol! Ik wil die sokken! Moet ik straks maar even googlen (blush)

    IrishNialler schreef:
    (...) ja en ik heb het momenteel tot de meest vage dingen. Paar weken terug dacht ik mega random tijdens een pauze wandeling " zo kut als je navel ontsteekt, guess what happend 3 days later........ maar ook met oh even telefoon op geluid zetten mocht m'n collega bellen en dat ik dan of al gebeld werd of hij binnen een minuut overging terwijl ik echt nooit gebeld word


    Goede intuïtie zullen we dat maar noemen :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Goede intuïtie zullen we dat maar noemen :Y)


    Mocht je er willen bestellen laat het dan even weten wellicht heb ik in m'n mail nog n kortingcodes voor je;)
    Ik heb er echt lang mee gedaan ruim 4 jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    inktzwart schreef:
    (...)

    Dit is een veel te grote mood. Fingers crossed voor het thema haha


    Waar hopen jullie zoal op? (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Waar hopen jullie zoal op? (wbw)


    U already know mine hahaha

    Denk dat ik binnen vrij veel thema's die voorgesteld zijn kan passen, al is magisch realisme het meest overkoepelend voor de setting. Zee kan ook. School kan ook. De rest ben ik al een beetje vergeten oeps


    help

    SPECS schreef:
    18 januari 2024
    Wat was het laatste waar je gisteren aan dacht?


    Aan allerlei grappige opties om in de opdracht die ik nu moet editten te stoppen.

    19 januari 2024
    Welke dag uit je leven zou je over willen doen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    19 januari 2024
    Welke dag uit je leven zou je over willen doen?


    Ik heb er te veel :')


    help