• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmmmmokay dan, maar alleen omdat het zo'n goed verhaal is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hmmmmokay dan, maar alleen omdat het zo'n goed verhaal is.


    Ty! :$
    Het is dat ik er een puinhoop van aan 't maken ben qua chronology en logica, anders had ik het nog wel verder geüploadet hier. Maar het is echt een bende geworden inmiddels, maar ik ga gwn door beunen en het polishen met de 2e draft denk ik. Dan gaan we eerst goed plannen voordat we gaan schrijven XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Frodo schreef:
    (...)

    GIRL wanneer komt jouw FOTY online?


    Hey hey. Me even niet zo outen hé (':

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 15:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben de laatste dingen even op punt aan het zetten om mijn eerste hoofdstuk online te gooien, maar ik twijfel opeens over mijn cover. Heb drie alternatieven inéén geflanst, welke vinden jullie best passen? (beeld je even in dat de x bovenop de laatste twee weg is, dat was even een probleem bij m'n screenshot ahah) :/

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 15:18 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    X

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 15:29 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hey hey. Me even niet zo outen hé (':


    I just wanna read (no_chears)

    @Leah: oeh ik vind die met de zon heel leuk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klaar schreef:
    Ik ben de laatste dingen even op punt aan het zetten om mijn eerste hoofdstuk online te gooien, maar ik twijfel opeens over mijn cover. Heb drie alternatieven inéén geflanst, welke vinden jullie best passen? (beeld je even in dat de x bovenop de laatste twee weg is, dat was even een probleem bij m'n screenshot ahah) :/



    Ik vind de tweede en derde het leukste, maar dat is mijn persoonlijke smaak (:


    help

    Frodo schreef:
    (...)

    I just wanna read (no_chears)

    @Leah: oeh ik vind die met de zon heel leuk!


    Wait, zou je interesse hebben in een Shadowhunters fic?(bloos)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 15:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Klaar schreef:
    Ik ben de laatste dingen even op punt aan het zetten om mijn eerste hoofdstuk online te gooien, maar ik twijfel opeens over mijn cover. Heb drie alternatieven inéén geflanst, welke vinden jullie best passen? (beeld je even in dat de x bovenop de laatste twee weg is, dat was even een probleem bij m'n screenshot ahah) :/



    Ik zou zelf voor de derde gaan! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Klaar schreef:
    Ik ben de laatste dingen even op punt aan het zetten om mijn eerste hoofdstuk online te gooien, maar ik twijfel opeens over mijn cover. Heb drie alternatieven inéén geflanst, welke vinden jullie best passen? (beeld je even in dat de x bovenop de laatste twee weg is, dat was even een probleem bij m'n screenshot ahah) :/



    Ik vind zelf de eerste juist heel leuk, lekker futuristisch en een kleuren crash (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, veel verschillende meningen. Dankjulliewel! Ik kijk nog wel even en beslis dan. Persoonlijk vind ik de tweede het mooist, maar de derde het best bij het verhaal passen, en de eerste geeft me een warm gevoel want ik houd van die kleuren ahah


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SPECS schreef:
    (...)

    Wait, zou je interesse hebben in een Shadowhunters fic?(bloos)


    Duuuuh (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Net m'n eerste hoofdstuk geactiveerd en ik ben er best blij mee eeeeehhh ik heb zoveel zin dit te schrijven (maar thesis WELP I really hope I manage to combine them)

    Anyway HOE GAAT HET SCHRIJVEN bij iedereen? <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Net m'n eerste hoofdstuk geactiveerd en ik ben er best blij mee eeeeehhh ik heb zoveel zin dit te schrijven (maar thesis WELP I really hope I manage to combine them)

    Anyway HOE GAAT HET SCHRIJVEN bij iedereen? <3

    I got distracted by a shiny new RPG...

    [quote=6861917]Frodo schreef:
    (...)

    Duuuuh (wbw)[/quote

    Aaaah helemaal blij nu *O*
    Honestly, Shadowhunters is niet bepaald een fandom wat hier ooit echt geleefd heeft, dus ik verwachte niet heel veel animo ofzo:W

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 16:34 ]


    You were born original, don't die as a copy.