•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ghehe, nieuwe tiktok geplaatst :3 Ik ga zelf een beetje te goed op deze hahahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pfffoooeee, blij dat ik zit 😂

    Lol, en nu kan het opeens wel.


    Stenenlikker

    I am so fucking angry, but I'm small and weak and the only thing I can do is cry and I'm so fucking powerless and I. Am. Fucking. Angry.


    Mhm?

    M'n pc doet moeilijk en ik heb niet de skills en kennis om te weten wat er gaande is :')


    Dramatic

    Renna schreef:
    M'n pc doet moeilijk en ik heb niet de skills en kennis om te weten wat er gaande is :')

    Oh no! Maybe we can help?

    So I'm officially neurospicy... Now what? (therapy en zo volgt nog, maar het voelt nu zo van 'en nu wat?' tot de volgende sessie)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik werk hier echt aan, maar meteen de game stoppen enkel omdat ik een keer per ongeluk dialoog skipte (ik speel zonder audio) en nu stil zijn in vc terwijl ik er sorry voor zeg en een gameplay fimpje gestuurd heb.. Moet dit?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Satoru schreef:
    (...)
    Oh no! Maybe we can help?

    I hope so because it's looking hopeless :c

    NVIDIA had nieuwe driver updates, dus die ging ik installeren. Toen hij bijna klaar was, viel m'n beeldscherm ineens uit en hoorde ik twee piepjes. Display kwam weer terug, ik dacht, weird flex but ok. Wist niet zeker of de driver installatie was gelukt want hij stond nog in beeld, dus ik runde hem nog een keer. Toen kreeg ik weer hetzelfde probleem met het wegvallen van m'n beeldscherm. Toen dacht ik, doe maar even een reboot. Na de reboot wilde m'n desktop niet inladen? Hij bleef zwart, de muis was wel zichtbaar en ik kreeg ook het menu van ctrl + alt + delete, maar zodra ik op taakbeheer klikte werd alles weer zwart.
    Oeps?
    Toen de uitknop lang ingedrukt voor een force shutdown, en bij het opnieuw opstarten deed m'n desktop het weer en ging ik kijken of Windows updates moest hebben. Dat was zo, dus die liet ik runnen. Halverwege de eerste van de drie kreeg ik zo'n blue screen of death met critical_process_died. Dat klinkt niet zo best, of wel? :c Hij startte zichzelf opnieuw op en kwam toen in zo'n "voorprogramma" terecht? Geen idee hoe dat heet, maar daar zie je de core temperature en hoe snel de fan draait, en nog meer dingen waar ik geen verstand van heb. Als je uit dat menu klikte, startte hij opnieuw op en kwam je er weer terecht.
    Toen nog een force shutdown gedaan, en toen terug naar de Windows updates. Daar duurde het laden héél erg lang, bleef hij hangen op 7% downloaded, en toen weer een blue screen of death. Nu zit ik nog steeds in diezelfde loop van opstarten, Windows updates die niet willen laden, en dan een foutmelding. Zag in de task manager dat m'n Disk op 100% zit dus die heeft het somehow zwaar met dit alles :')

    Als iemand iets weet, is diegene voor altijd mijn held <3


    Dramatic

    Mijn ex heeft een ellenlang bericht gestuurd , juist vandaag ugh en ik weet echt niet wat ik er mee moet.

    (Daarnaast ik wou dat ik kon helpen met bovenstaande maar pfff ik schiet te kort)


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    ugh

    [ bericht aangepast op 15 feb 2024 - 2:54 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bdjsndhdjsjs een geheel nieuw draaiboek maken vanwege last minut veranderingen in het format

    when anxiety makes you tired but you also cant sleep cause of anxiety which makes you more tired
    gotta love it


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Damn vulture, bedankt hè voor het mee bemoeien.

    Renna schreef:
    (...)
    I hope so because it's looking hopeless :c

    NVIDIA had nieuwe driver updates, dus die ging ik installeren. Toen hij bijna klaar was, viel m'n beeldscherm ineens uit en hoorde ik twee piepjes. Display kwam weer terug, ik dacht, weird flex but ok. Wist niet zeker of de driver installatie was gelukt want hij stond nog in beeld, dus ik runde hem nog een keer. Toen kreeg ik weer hetzelfde probleem met het wegvallen van m'n beeldscherm. Toen dacht ik, doe maar even een reboot. Na de reboot wilde m'n desktop niet inladen? Hij bleef zwart, de muis was wel zichtbaar en ik kreeg ook het menu van ctrl + alt + delete, maar zodra ik op taakbeheer klikte werd alles weer zwart.
    Oeps?
    Toen de uitknop lang ingedrukt voor een force shutdown, en bij het opnieuw opstarten deed m'n desktop het weer en ging ik kijken of Windows updates moest hebben. Dat was zo, dus die liet ik runnen. Halverwege de eerste van de drie kreeg ik zo'n blue screen of death met critical_process_died. Dat klinkt niet zo best, of wel? :c Hij startte zichzelf opnieuw op en kwam toen in zo'n "voorprogramma" terecht? Geen idee hoe dat heet, maar daar zie je de core temperature en hoe snel de fan draait, en nog meer dingen waar ik geen verstand van heb. Als je uit dat menu klikte, startte hij opnieuw op en kwam je er weer terecht.
    Toen nog een force shutdown gedaan, en toen terug naar de Windows updates. Daar duurde het laden héél erg lang, bleef hij hangen op 7% downloaded, en toen weer een blue screen of death. Nu zit ik nog steeds in diezelfde loop van opstarten, Windows updates die niet willen laden, en dan een foutmelding. Zag in de task manager dat m'n Disk op 100% zit dus die heeft het somehow zwaar met dit alles :')

    Als iemand iets weet, is diegene voor altijd mijn held <3


    Mn vriend zegt dat je in dat "voorprogramma" (bios) een rollback op je drivers kan doen.

    Als je in dat scherm wil komen, kan dat via F1, F2 of F12 (of delete zelfs) afhankelijk van je pc, dus ff testen. Werkt volgens mij alleen tijdens opstart dus ff die knoppen gebruiken nadat je het aan-knopje hebt ingedrukt.

    Issue is waarschijnlijk veroorzaakt door onderbreking tijdens installatie van je driver update, slechte driver of slechte hard drive.

    Hier is nog extra info van nvidia hulp zelf.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen