•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    marjorie schreef:
    Het liefst zou ik gewoon in een hoekje willen huilen. Het is allemaal gewoon veel te veel. Ik voel me gewoon erg alleen met alles waar ik nu doorheen ga. Er is gewoon veel wat mijn partner niet begrijpt. Ik vind het ook erg vermoeiend om het met anderen te delen. Niet omdat ik niemand daarvoor heb, maar gewoon omdat ik alles dan weer moet voelen of zo. Ik voel me gewoon niet oké.
    Op het werk is er momenteel ook zoveel gezeik en er zijn zoveel backstabbers. Dat helpt ook niet bepaald mee, natuurlijk.

    *hugs*



    -

    Dit gezeik met deze vriend van me soms.. hopelijk staat hij zo open voor aanhoren wat hij kan veranderen. Want aanpassingen moeten toch echt vanuit ons beiden komen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    hoofdpijn ;'d go away, thank you

    [ bericht aangepast op 27 feb 2024 - 23:27 ]


    [ heaven knows ]

    zooooooveeel prikkels op kantoor, nu al, jsjsjsj


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Zo wil ik echt mijn dag niet starten, nu is het enige wat ik wil vandaag, niet hier zijn...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Phlegethon schreef:
    (...)
    *hugs*



    -

    Dit gezeik met deze vriend van me soms.. hopelijk staat hij zo open voor aanhoren wat hij kan veranderen. Want aanpassingen moeten toch echt vanuit ons beiden komen.


    Lief! Ook hugs terug naar jou!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    why do all my feelings feel invalid


    help


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'd like u to just not exist but that feels mean so I'd like to not exist for a while

    traumaresponsesarenotoverreactingtraumaresponsesarenotoverreactingtraumaresponsesarenotoverreactingbutistillfeellikeimoverreacting

    the bad thoughts are closing in again and i don't want them here but i have zero defenses to keep them out and i feel like i'm fourteen again and like i just want to disappear through a hole in the ground and like everybody is silently judging me but i know they aren't so i feel mean for assuming they are and it's all spiraling and i hate it and i don't wanna be fourteen again because i came so far but it doesn't seem to matter that i came so far, like it was all for nothing because i'm fourteen again and i want to not exist and not be here and not bother other people because i feel like a bother (but i'm not because i do so many things that actually don't suck and i'm trying to get better) because my emotions are too much and fourteen year-old me was too much and i'm fourteen again

    and i should take a toilet break to go cry

    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 11:36 ]


    help

    Ik word echt ziek van al die artikelen die praten over 'topjaren' voor gamers wanneer momenteel duizenden developers aan de lopende band hun baan aan het kwijtraken zijn door greedy af corpo's + überhaupt de abuse die devs over zich heen krijgen van basement dwellende idioten die alleen een grote muil durven te hebben op hun twitter accountje.

    Als het zo doorgaat is er over een paar jaar ineens niks meer te spelen in de triple A voor die gAmErs, en dan?? ( : Get fucked, echt.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 15:00 ]


    Caution first, always.

    There is no immediate danger, there is nothing activily going wrong and there is nothing you can change to make anything better so stop being so stressed about every little thing!!

    Lammetjes knuffelen tegen stress >>>>
    En lammetjes knuffelen ipv het practicum doen

    Ik ben echt zo fucking OP.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Its only getting worse and my chest feels like its gonna explode


    help

    wow waar is mijn energie heen huh


    obsessive rage

    I miss B99 so much. I wish I could erase my memory and rewatch it again, but every scene is etched in my mind


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt