•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Seriously, nog een gebroken bh beugel tijdens werk???


    Stenenlikker

    Echt jongens for fucks sake ik wil weer weten hoe het voelt om géén pijn in je bek te hebben.

    Morgen iig nog even tandarts en dan ben ik er als het goed is even vanaf tot de controle in maart. Ugh. Klote verstandskiezen. Klote complicaties.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een naam voor je kind bedenken blijft lastig, maar als je er eenmaal een hebt blijf je bij die naam en ben je happy. En dan komt er een nieuwe juf op het KDV van je dochter en ja hoor… Die heeft de naam die jij voor je ongeboren kind hebt

    Shit happens 😂

    Derks schreef:
    Echt jongens for fucks sake ik wil weer weten hoe het voelt om géén pijn in je bek te hebben.

    Morgen iig nog even tandarts en dan ben ik er als het goed is even vanaf tot de controle in maart. Ugh. Klote verstandskiezen. Klote complicaties.

    Sterkte :c Kiespijn is the worst (bat)


    Caution first, always.

    uterus, stop being a bitch please

    cbzyfgzeygfyezgfaz i hate modulations


    help

    Ik heb echt iets ergs gedaan. Ik weet niet of diegene echt ontslagen is maar dat was wel de aanleiding van de klacht tegen de pestkop. 👀

    Waarom zijn mensen vaak zo onbeleefd in mails? Wij doen ook maar gewoon onze job 🙄


    The soul needs autumn.

    im a total mess.

    Bwah bwah bwah toen was carnaval over
    Mn lijf heeft het bewonderswaardig goed volgehouden, in zeer positieve zin eigenlijk.

    Nu aftellen naar de eerste 3 concerten van dit jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wachtkamerbericht (huil) hopelijk straks van de tandarts af voor iig een maand. Hopelijk kunnen ze het laatste hechtdraadje eruit trekken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Some days just don't work... But I just get going and survive regardless.

    Satoru schreef:
    Some days just don't work... But I just get going and survive regardless.


    Felt this one.

    OT: Who's gonna keep my eyes open? :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Moskowitz schreef:
    (...)

    Felt this one.

    OT: Who's gonna keep my eyes open? :')

    Come on Discord, I'll try to keep you awake! Procrastenating all the work I need to do myself in the process.

    Meh. Ik snap de waarom, maar het zou fijner zijn als een werkplek vinden makkelijker zou gaan..
    Nu heeft deze organisatie tenminste wel snel wat laten weten. Ik weet alleen even niet wat nog andere mogelijkheden zijn, en de nabije plekken hebben of niets laten weten of hebben geen plek.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn