• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    Hahaha volgens mij moet ik mijn titel terug aanpassen XD

    Misschien ^^

    Caverna schreef:
    Hahaha volgens mij moet ik mijn titel terug aanpassen XD


    i have to admit, die originele titel maakt me wel heel erg nieuwsgierig naar het verhaal hahaha

    nog steeds geen tijd gehad om alle verhalen door te lezen (huil)


    help

    Caverna schreef:
    Hahaha volgens mij moet ik mijn titel terug aanpassen XD


    Ik ben je verhaal aan het lezen en ik stem ook op Pizza Salami :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    (...)


    Hahaha ik had zelfs al een cover xD En mijn hele eerste hoofdstuk gaat erover dat salami op een pizza een noodzaak is :D



    HAHA I SO LOVE THIS~! Wel oprecht een cover dat zou opvallen in een boekwinkel, not gonna lie


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oké dan pas ik 'm weer aan. Handig, zo'n topic met een proefpubliek, haha! En thanks voor de input! ^^

    Tadaaa :P

    [ bericht aangepast op 27 maart 2024 - 16:25 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vanparys schreef:
    (...)

    i have to admit, die originele titel maakt me wel heel erg nieuwsgierig naar het verhaal hahaha

    nog steeds geen tijd gehad om alle verhalen door te lezen (huil)


    Oh dit herken ik ook haha. Er zitten supergave verhalen tussen maar het zijn er veel en veel personages en veel fantasiewerelden en ik kan het allemaal niet bijhouden :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Ik vind The Veil of Magic best gaaf klinken al haha


    Thank you so much (blush) Ik heb zeer lang getwijfeld HAHA


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Caverna schreef:
    (...)

    Oh dit herken ik ook haha. Er zitten supergave verhalen tussen maar het zijn er veel en veel personages en veel fantasiewerelden en ik kan het allemaal niet bijhouden :(


    Haahaha ik probeer het allemaal ook bij te houden, maar echt mission impossible.. Dan maar een jaar wachten en dán lezen xD Zijn er nog meer mensen die hopen het verhaal uit te geven als 'ie klaar is? Ben ik wel nieuwsgierig naar! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Haahaha ik probeer het allemaal ook bij te houden, maar echt mission impossible.. Dan maar een jaar wachten en dán lezen xD Zijn er nog meer mensen die hopen het verhaal uit te geven als 'ie klaar is? Ben ik wel nieuwsgierig naar! (flower)

    Eerlijk gezegd heb ik niet het vertrouwen dat mijn verhaal goed genoeg gaat zijn voor zoiets dus ik schrijf het puur voor de fun.

    Satoru schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd heb ik niet het vertrouwen dat mijn verhaal goed genoeg gaat zijn voor zoiets dus ik schrijf het puur voor de fun.


    Haha ik wil het ook heel graag maar zit ook wel wat met dat gebrek aan vertrouwen :') Maar het 'just voor de fun' schrijven vind ik ook lastig want ik denk toch altijd na of het wel goed of interessant genoeg is xD. Mijn doel is vooral om het verhaal af te maken, dat is me nog nooit echt gelukt, en dan zie ik daarna wel verder


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Satoru schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd heb ik niet het vertrouwen dat mijn verhaal goed genoeg gaat zijn voor zoiets dus ik schrijf het puur voor de fun.


    Can we all just refute this statement, please.. Ur writing is great! I would definitly encourage you if you'd ever want to try to (flower) But, definitly keep writing for fun, thats the most important part!

    Caverna schreef:
    (...)

    Haha ik wil het ook heel graag maar zit ook wel wat met dat gebrek aan vertrouwen :') Maar het 'just voor de fun' schrijven vind ik ook lastig want ik denk toch altijd na of het wel goed of interessant genoeg is xD. Mijn doel is vooral om het verhaal af te maken, dat is me nog nooit echt gelukt, en dan zie ik daarna wel verder


    Herkenbaar.. Maar daarom is het gewoon schrijven just for the fun of it zo belangrijk. Gewoon doen en als je later toch denkt "i might.." dan kan dat altijd nog! Ik doe sws met je mee met het hele "eerst maar eens afkrijgen". Fanfictie vind ik altijd 1 ding... een OP.. phoe..

    [ bericht aangepast op 27 maart 2024 - 16:50 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Haahaha ik probeer het allemaal ook bij te houden, maar echt mission impossible.. Dan maar een jaar wachten en dán lezen xD Zijn er nog meer mensen die hopen het verhaal uit te geven als 'ie klaar is? Ben ik wel nieuwsgierig naar! (flower)


    Ik hoop het wel! (:

    Cue impostor syndrome


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ik hoop het wel! (:

    Cue impostor syndrome


    Ondanks dat ik niemand het imposter syndrome gun ben ik ergens wel vrij opgelucht dat ik niet de enige ben xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)


    Hahaha ik had zelfs al een cover xD En mijn hele eerste hoofdstuk gaat erover dat salami op een pizza een noodzaak is :D



    Ik vind deze wel echt te cute, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laleah schreef:
    (...)

    Haahaha ik probeer het allemaal ook bij te houden, maar echt mission impossible.. Dan maar een jaar wachten en dán lezen xD Zijn er nog meer mensen die hopen het verhaal uit te geven als 'ie klaar is? Ben ik wel nieuwsgierig naar! (flower)


    Ik zou dolgraag ooit eens een verhaal willen uitgeven, maar of het dit verhaal gaat zijn. . I dunnow. Voor mij zou mijn doel al bereikt zijn als ik het eindelijk eens mooi afgerond ga krijgen en niet door spanning, stress en/of onzekerheden besluit het op te geven 🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'