• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Was er al iets met Parking bekend? Voor de auto enzo?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Was er al iets met Parking bekend? Voor de auto enzo?


    Ik kies zelf heel bewust voor het OV omdat parkeren in Den Bosch super duur is. Er zijn wel parkeerplaatsen om de stad heen waar je vervolgens met een pendelbus het laatste stukje kunt doen. Het is niet dat ik je hier niet mee wil helpen, maar ik heb het ontzettend druk met werk en aankomend weekend ben ik op city trip, dus ik zou zelf even op onderzoek gaan :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#!Den_Bosch/


    You were born original, don't die as a copy.

    Het gaat mij helaas niet lukken om erbij te zijn, maar ik ga eens kijken of ik misschien tegelijk met jullie ook lekker kan schrijven :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tot dus ver:

    Komen
    -SPECS
    -Laleah
    -Natas
    -Catmint
    -Bes
    -Marthe
    -Satoru
    -Lynn
    -Phlegethon
    -Froukje
    -Xan

    Onbekend
    -Derks
    -Klaar

    [ bericht aangepast op 28 maart 2024 - 21:38 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kom ook! Count me in too please?
    Vanaf welk uur spreken jullie zo ongeveer af? Moet ik toch even incalculeren ;)(yeah)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ik zit ondertussen weer op 6,5k en dat is denk ik het meeste dat ik ooit aan mijn eigen werk schreef :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LynnBlack schreef:
    Ik kom ook! Count me in too please?
    Vanaf welk uur spreken jullie zo ongeveer af? Moet ik toch even incalculeren ;)(yeah)


    Leuk! Ik heb je op de lijst gezet *O*
    Ik moet nog even een officieel berichtje opstellen en iedereen lastig vallen in dm's/gastenboek :W Maar de reservering is op 6 april om 12:30 bij Coffeelab Den Bosch (Stationsweg 35, 5211 TV 's-Hertogenbosch), ze sluiten om 18 :00 maar ik denk dat ik ongeveer rond 17:08 de trein terug pak. Het centraal treinstation is op 2 minuten loop afstand (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2024 - 21:08 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Silverwalker schreef:
    Ik zit ondertussen weer op 6,5k en dat is denk ik het meeste dat ik ooit aan mijn eigen werk schreef :W


    Lekker beziiig! (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Yess vet veel zin in de meeting *O*
    En dat menu ziet er nice uit ey


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Yess vet veel zin in de meeting *O*
    En dat menu ziet er nice uit ey
    `

    Ik ook! Eerste meeting in jaren! En daarnaast zoveel mensen die aangeven dat ze willen komen! We zijn nu al officieel met 10 mensen *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    LynnBlack schreef:
    Ik kom ook! Count me in too please?
    Vanaf welk uur spreken jullie zo ongeveer af? Moet ik toch even incalculeren ;)(yeah)


    Ging Meghan nog mee trouwens? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Silverwalker schreef:
    Ik zit ondertussen weer op 6,5k en dat is denk ik het meeste dat ik ooit aan mijn eigen werk schreef :W


    Dan ben je toch al lekker op dreef zo! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Vraag van de week: Kun je iets meer vertellen over de betekenis van de titel van je verhaal?


    help

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je iets meer vertellen over de betekenis van de titel van je verhaal?

    De mijne is eigenlijk vrij duidelijk. Luke heeft het gevoel dat er een administratieve fout is gebeurd bij het toewijzen van zijn guardian angel. Cuz Noah is Noah and a devil.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque