• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    Meetinglijst Den Bosch 6 april

    Komen
    -SPECS
    -Laleah
    -Natas
    -Catmint
    -Bes
    -Marthe
    -Inktzwart

    Mayhaps
    -Satoru

    Onbekend
    -Froukje
    -Derks
    -Melinoe
    -Klaar
    -Toreador

    Zo heb even een lijstje in elkaar gezet, de lijst met 'onbekend' zijn mensen die wel interesse hebben getoond in de meeting maar waarvan ik dus niet weet of ze wel of niet van plan zijn 6 april naar Den Bosch komen. Dus als je naam op del ijst staat, lemme know :Y)



    Guys even terug komend op deze post, gaan we nog met zijn allen en de mensen die op misschien/onbekend staan, hoe zit het met jullie? Nog nieuwe mensen die willen joinen? :Y)
    Ik moet namelijk nog reserveren en moet hiervoor de aantallen wel ongeveer weten (krul)
    )

    [ bericht aangepast op 25 maart 2024 - 22:18 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Guys even terug komend op deze post, gaan we nog met zijn allen en de mensen die op misschien/onbekend staan, hoe zit het met jullie? Nog nieuwe mensen die willen joinen? :Y)
    Ik moet namelijk nog reserveren en moet hiervoor de aantallen wel ongeveer weten (krul)
    )

    Count me in!

    SPECS schreef:
    (...)

    Guys even terug komend op deze post, gaan we nog met zijn allen en de mensen die op misschien/onbekend staan, hoe zit het met jullie? Nog nieuwe mensen die willen joinen? :Y)
    Ik moet namelijk nog reserveren en moet hiervoor de aantallen wel ongeveer weten (krul)
    )


    I'm still in!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben ook van de partij!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    (...)

    Guys even terug komend op deze post, gaan we nog met zijn allen en de mensen die op misschien/onbekend staan, hoe zit het met jullie? Nog nieuwe mensen die willen joinen? :Y)
    Ik moet namelijk nog reserveren en moet hiervoor de aantallen wel ongeveer weten (krul)
    )

    Ik zou het heel leuk vinden, maar er zijn nog een aantal factoren die gaan bepalen of ik kan of niet. Ik probeer ten laatste tegen het einde van de (werk)week te bevestigen of ik kan of niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben er ook!

    Vroeg me alleen af of er iets kan gegeten worden daar, just for my dayplanning haha

    [ bericht aangepast op 26 maart 2024 - 14:09 ]


    help

    Vanparys schreef:
    Ik ben er ook!

    Vroeg me alleen af of er iets kan gegeten worden daar, just for my dayplanning haha


    Jaa, het is een soort werk/studeer café. Dus het is juist wel de bedoeling dat we daar wat drinken/eten bestellen terwijl we daar zijn (krul)
    Voor referentie kun je kijken op de menu kaart van filiaal Den Bosch; https://coffeelab.nl/menukaart/

    [ bericht aangepast op 26 maart 2024 - 14:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaa, het is een soort werk/studeer café. Dus het is juist wel de bedoeling dat we daar wat drinken/eten bestellen terwijl we daar zijn (krul)
    Voor referentie kun je kijken op de menu kaart van filiaal Den Bosch; https://coffeelab.nl/menukaart/


    ooo im already excited to go there


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    ooo im already excited to go there


    Gelukkig! *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Zojuist een reservering gemaakt om 12:30 op 6 april voor 10 personen, erbij vermeld dat het er ook twee meer op minder kunnen zijn. Dus dat komt altijd goed! (krul)
    Ik telde nu al (inclusief mezelf) 5 bevestigingen hierboven dus die 8 moeten we makkelijk halen en 12 (of meer) zie ik ook nog wel gebeuren :Y)

    Laptops kunnen trouwens wel opgeladen worden daar, maar dat gaat wel lastig worden. Het is dus aangeraden om je laptop op te laden voordat je met de trein vertrekt! Het was of met zijn allen aan de bar zitten (wat ik zelf niet zo prettig vind want dan zit je meerder uren op zo'n hoge barkruk en dat vind ik super oncomfy (no_chears) ) of aan een grote tafel. Aan de grote tafel is het lastiger om op te laden, maar leek me wel een stuk gezelliger en comfortabeler.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2024 - 15:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Zojuist een reservering gemaakt om 12:30 op 6 april voor 10 personen, erbij vermeld dat het er ook twee meer op minder kunnen zijn. Dus dat komt altijd goed! (krul)
    Ik telde nu al (inclusief mezelf) 5 bevestigingen hierboven dus die 8 moeten we makkelijk halen en 12 (of meer) zie ik ook nog wel gebeuren :Y)

    Laptops kunnen trouwens wel opgeladen worden daar, maar dat gaat wel lastig worden. Het is dus aangeraden om je laptop op te laden voordat je met de trein vertrekt! Het was of met zijn allen aan de bar zitten (wat ik zelf niet zo prettig vind want dan zit je meerder uren op zo'n hoge barkruk en dat vind ik super oncomfy (no_chears) ) of aan een grote tafel. Aan de grote tafel is het lastiger om op te laden, maar leek me wel een stuk gezelliger en comfortabeler.

    Als er maar 1 stopcontact is: neem 1 of meerder verdeelstekkers mee! Altijd handig.
    Ik kan nog niks bevestigen, maar mijn laptop is bijvoorbeeld bejaard en heeft constant zijn life support nodig :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik was sowieso van plan een verlengsnoer/verdeelstekker mee te nemen met het idee dat er sowieso niet genoeg stopcontacten gaan zijn.

    Silverwalker schreef:
    (...)
    Als er maar 1 stopcontact is: neem 1 of meerder verdeelstekkers mee! Altijd handig.
    Ik kan nog niks bevestigen, maar mijn laptop is bijvoorbeeld bejaard en heeft constant zijn life support nodig :'D


    Satoru schreef:
    Ik was sowieso van plan een verlengsnoer/verdeelstekker mee te nemen met het idee dat er sowieso niet genoeg stopcontacten gaan zijn.


    Goed plan inderdaad :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    I'm coming for the food! (also the writing.. and you guys..) BUT LOOK AT THE FOOD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    I'm coming for the food! (also the writing.. and you guys..) BUT LOOK AT THE FOOD



    Hahahaha I knoooow right. Ik was ook echt al aan het kwijlen :9~
    Also ze hebben ECHTE Bosche bollen! Die zijn ook echt to die for *O*


    You were born original, don't die as a copy.