• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    inktzwart schreef:
    Ik kom als het goed is! Ik ben onder de mensen die voor deze locatie en datum hebben gekozen dus behalve als er iets vreemds gebeurt voor 6 april ben ik aanwezig ^^


    Top! Ik heb je erbij gezet *O*
    Ik besefte me naderhand dat de polls zo heel handig zijn, omdat je op meer dan een datum/locatie kan stemmen, maar je weet wel niet wie wat gestemd heeft :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vier waarschijnlijk mijn verjaardag dat weekend, dus ik ben bang dat het er voor mij helaas niet in zit! Bij een eventuele volgende meeting kom ik wel graag even buurten tho 🥰


    Dramatic

    Renna schreef:
    Ik vier waarschijnlijk mijn verjaardag dat weekend, dus ik ben bang dat het er voor mij helaas niet in zit! Bij een eventuele volgende meeting kom ik wel graag even buurten tho 🥰


    Awh da's jammer! Andere keer (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    Renna schreef:
    Ik vier waarschijnlijk mijn verjaardag dat weekend, dus ik ben bang dat het er voor mij helaas niet in zit! Bij een eventuele volgende meeting kom ik wel graag even buurten tho 🥰


    Aahh jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gisteren 1100 woorden geschreven! Hoe gaat het bij jullie? *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Gisteren 1100 woorden geschreven! Hoe gaat het bij jullie? *O*

    I'm still getting distracted by fun RPG, maar ik heb vakantie voor een week dus tijd om eens wat meer progress te maken!

    Ik ben zo moe van de skireis afgelopen week :') ik hoop maar dat ik mijn hoofdstuk van deze week klaar krijg..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zag net dat je nu ook (terug) op reacties kan reageren. Leuk/handig! 😊


    The soul needs autumn.

    SPECS schreef:
    Gisteren 1100 woorden geschreven! Hoe gaat het bij jullie? *O*


    Ik ga vandaag maar eens beginnen met schrijven! Hopelijk heb ik afgelopen weekend genoeg geplot dat ik voorlopig vooruit kan, haha.


    Stenenlikker

    Ik word dus wel continu afgeleid met "oh, dit even opzoeken, dat even opzoeken. Oh, nu even wat vrienden raadplegen of ik wel of niet voetnoten ga gebruiken." I forgot how slow it is to write historical fiction. 🥲


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    Gisteren 1100 woorden geschreven! Hoe gaat het bij jullie? *O*


    Ik heb nu het eerste deel van mijn eerste hoofdstuk klaar. Moet het alleen nog een keer goed nalezen op fouten en dergelijke, en dan kan hij deze week hopelijk online. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben eindelijk gestart aan hoofdstuk 1! Nu nog uitzoeken wat ik er überhaupt in wil gaan schrijven en hoe dat daadwerkelijk interessant gaat worden...

    SPECS schreef:
    Gisteren 1100 woorden geschreven! Hoe gaat het bij jullie? *O*


    Afgelopen week niet echt iets bijgeschreven, maar ik heb gelukkig nog twee hoofdstukken klaarstaan hehe


    help

    Ik heb de kaap van 8000 bereikt! :Y)


    help

    SPECS schreef:
    Gisteren 1100 woorden geschreven! Hoe gaat het bij jullie? *O*


    Ik heb in totaal nog 0 woorden, oeps


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.