• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb zojuist een titel voor mijn soty bedacht en ben er zo blij mee haha. Het gaat zo mooi in het verhaal passen (blush)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb zojuist een titel voor mijn soty bedacht en ben er zo blij mee haha. Het gaat zo mooi in het verhaal passen (blush)

    Oeh nice!! Mogen we 'm al weten?

    Sure! Het wordt 'Gebroken ketens'


    Ik ben nu bezig met de flaptekst en hoewel die nog niet af is, ben ik wel blij met de eindzin:
    'Maar uiteindelijk geldt: een onzichtbare keten is nog geen gebroken keten.'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2024 - 20:02 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Sure! Het wordt 'Gebroken ketens'


    Ik ben nu bezig met de flaptekst en hoewel die nog niet af is, ben ik wel blij met de eindzin:
    'Maar uiteindelijk geldt: een onzichtbare keten is nog geen gebroken keten.'


    Ik ben echt onwijs benieuwd naar je story! 😍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Net het eerste hoofdstuk finally kunnen activeren! Ben ik de enige die echt zoiets zeker 5x naleest? Of ben ik te perfectionistisch :$


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Net het eerste hoofdstuk finally kunnen activeren! Ben ik de enige die echt zoiets zeker 5x naleest? Of ben ik te perfectionistisch :$

    Oeh altijd een spannend moment! Ik vind 5x nalezen best netjes nog haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Laleah schreef:
    Net het eerste hoofdstuk finally kunnen activeren! Ben ik de enige die echt zoiets zeker 5x naleest? Of ben ik te perfectionistisch :$


    i feel you so hard hahaha ik herlees alles ook echt constant


    obsessive rage

    Laleah schreef:
    Net het eerste hoofdstuk finally kunnen activeren! Ben ik de enige die echt zoiets zeker 5x naleest? Of ben ik te perfectionistisch :$


    Sameeee.
    Maar probeer me nu wat voor te houden dat ik vooral het verhaal op papier wil zetten en dat de perfecte zinnen wel komen met versie 2.🙊


    The soul needs autumn.

    Hahahaha oke ik ben dus niet de enige! Gelukkig maar!

    Grace schreef:
    (...)

    Sameeee.
    Maar probeer me nu wat voor te houden dat ik vooral het verhaal op papier wil zetten en dat de perfecte zinnen wel komen met versie 2.🙊


    Jaaa dit doe ik ook zoveel mogelijk! Gewoon schrijven en pas echt goed controleren voordat ik het hoofdstuk ga posten. Maarja het is moeilijk niet even terug te kijken :P


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    Vraag van de week: Vertel ons iets meer over je hoofdpersonage! (technically not a question but shhh)


    help

    RSK schreef:

    Vraag van de week: Vertel ons iets meer over je hoofdpersonage! (technically not a question but shhh)

    His name is Renze Corbeth, his best and only friend is Wolf who lives close by. He isn't like rich or, but also not super poor, lower middle-class I'd say. He has thin white hair and light grey eyes and is quite fast with running. He can do shadow magicy-stuff and scale walls and jump between buildings. Uhm, what more can I tell without spoiling too much? He is not afraid to do any of that kind of dangerous stuff. He is also very confident about his skills. He owns multiple weapons, his main ones being a set of curved daggers. He knows many things about poisons. He studies in Voras Hall, somewhere in the sprawling city of Arath and knows the coordinates of about every important point in Arath.

    More meta information: Except for the title and the book having some sort of shadow magic thing, his and Wolf's names were about the first details I knew about the book as they came to me just before the rest of the blurb. I'm still building out his character as I am writing him so I don't have many details yet ^^"

    Zou ik mogen vragen wat SOTY is?? :$

    [ bericht aangepast op 23 feb 2024 - 23:05 ]


    You could rattle the stars.

    Madwoman schreef:
    Zou ik mogen vragen wat SOTY is?? :$

    Natuurlijk! Story of the Year ^^ Het is een challenge/wedstrijd om binnen een jaar een compleet finished verhaal te schrijven. Volledige uitleg en regels staan hier!

    Satoru schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Story of the Year ^^ Het is een challenge/wedstrijd om binnen een jaar een compleet finished verhaal te schrijven. Volledige uitleg en regels staan hier!


    Oh, wow, wat gaaf en lastig zeg! Ik ga dit volgen 🤩


    You could rattle the stars.

    RSK schreef:

    Vraag van de week: Vertel ons iets meer over je hoofdpersonage! (technically not a question but shhh)


    Alles wat in me opkomt voelt als een spoiler :'))


    Every villain is a hero in his own mind.