• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    Vroeger was m'n antwoord sowieso "mezelf" geweest. Dat was nu ook het eerste antwoord wat in me op kwam. Maar da's niet een heel gezond antwoord.

    Ik denk dat ik voor marktwerking in publieke sectoren (de zorg, het onderwijs, de postvoorziening enzovoorts) ga.


    Dit. Fantastisch idee. Armoede is ook een hele goede, maar dit zou al een stapje richting het verdrijven van armoede zijn en ervoor zorgen dat mensen gelijke kansen krijgen doordat ieder level aan onderwijs beschikbaar is voor iedereen en dat goede zorg voor iedereen beschikbaar is.

    Also, jezelf verwijderen is ni goeeeddd, you are wanted here ^^ (zo werkt het niet, I know, maar wilde het toch ff zeggen en laten weten)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Dit. Fantastisch idee. Armoede is ook een hele goede, maar dit zou al een stapje richting het verdrijven van armoede zijn en ervoor zorgen dat mensen gelijke kansen krijgen doordat ieder level aan onderwijs beschikbaar is voor iedereen en dat goede zorg voor iedereen beschikbaar is.

    Also, jezelf verwijderen is ni goeeeddd, you are wanted here ^^ (zo werkt het niet, I know, maar wilde het toch ff zeggen en laten weten)


    Very valid point! Maar dan vind ik ook dat er garantie moet zijn voor kwaliteit van onderwijs (of zorg, of whatever), want het is een feit dat (bepaalde) privatisering onderwijs en zorg voor een stuk betere kwaliteit.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut tegen privatisering van basisvoorzieningen als onderwijs en zorg, maar het is frustrerend om te zien hoe de overheid haar verantwoordelijkheid niet lijkt op te nemen als het over kwaliteit gaat. En de privémarkt speelt daar uiteraard altijd op in, want als er iets beter kan, dan valt er winst te maken. Ik weet niet of die kapitalistische mindset iets is waar we ooit van zullen af geraken :')


    help

    Oké ik ben de afgelopen week bijna dood geweest met een migraine aanval oid, maar ik leef nog (cat)
    Excuses voor de onregelmatigheid :W


    You were born original, don't die as a copy.

    12 april 2024
    Nooit meer muziek of nooit meer boeken?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    12 april 2024
    Nooit meer muziek of nooit meer boeken?


    Pff, dat is hetzelfde als kiezen tussen nooit meer ademen of nooit meer een hartslag. The result will be the same.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Pff, dat is hetzelfde als kiezen tussen nooit meer ademen of nooit meer een hartslag. The result will be the same.


    Hahaha, heerlijke reactie ook :'D Maar herkenbaar


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    12 april 2024
    Nooit meer muziek of nooit meer boeken?


    No


    help

    SPECS schreef:
    12 april 2024
    Nooit meer muziek of nooit meer boeken?

    Aaah. Onmogelijke keuze. Maar gezien boeken lezen me nu niet echt meer lukt helaas en ik wel dagelijks muziek luister ga ik als ik echt moet kiezen met pijn in mijn hart voor nooit meer boeken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Aaah. Onmogelijke keuze. Maar gezien boeken lezen me nu niet echt meer lukt helaas en ik wel dagelijks muziek luister ga ik als ik echt moet kiezen met pijn in mijn hart voor nooit meer boeken.




    For real though, lastige keuzes

    [ bericht aangepast op 12 april 2024 - 22:40 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Tellen audiobooks in principe nog?

    Not that i listen to those but i guess


    help

    SPECS schreef:
    12 april 2024
    Nooit meer muziek of nooit meer boeken?


    Super lastig, maar dan toch nooit meer boeken.

    [ bericht aangepast op 13 april 2024 - 1:35 ]


    You could rattle the stars.

    SPECS schreef:
    12 april 2024
    Nooit meer muziek of nooit meer boeken?


    Haha, nooit meer boeken. Muziek luister ik weinig tot nooit 🙈

    Vanparys schreef:
    Tellen audiobooks in principe nog?

    Not that i listen to those but i guess


    Luisterboeken zijn ook boeken! :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    15 april 2024
    Wat is jouw favoriete gif?

    (en post hem als mogelijk!)


    You were born original, don't die as a copy.


    You were born original, don't die as a copy.