• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    19 maart 2024
    Wat is jouw favoriete dag van de week?

    Momenteel misschien donderdag omdat ik dan musicalles heb. Maar verder zou ik het niet weten eigenlijk.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    21 maart 2024
    Wat is jouw favoriete social.media account dat jij volgt?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    21 maart 2024
    Wat is jouw favoriete social.media account dat jij volgt?


    Eentje van een lange limburger die de hele tijd lekkere hapjes en vakantiefoto's plaatst (lol)

    Ik denk dat mijn favoriete sociale media accounts in de categorie "creativiteit" vallen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    21 maart 2024
    Wat is jouw favoriete social.media account dat jij volgt?


    Molly Carlson haar account is best wel inspirerend om te volgen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Molly Carlson haar account is best wel inspirerend om te volgen.


    Even koekeloeren daar (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    22 maart 2024
    Wat heb jij vandaag meegemaakt?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    22 maart 2024
    Wat heb jij vandaag meegemaakt?


    Niet zoveel helaas. Boodschapjes gedaan en Forza Horizon 5 en GTA RP gespeeld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    22 maart 2024
    Wat heb jij vandaag meegemaakt?


    Mijn boiler is vervangen door een boiler die de helft zo klein is en onbeveiligde wifi heeft die niet uitgeschakeld kan worden waardoor letterlijk iedereen op straat mijn boiler zou kunnen uitschakelen oid


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    22 maart 2024
    Wat heb jij vandaag meegemaakt?

    Pfoeh, best wel wat. Ik ben momenteel op een meerdaags congres georganiseerd door een zustervereniging van ons. Dus wat hebben we vandaag gedaan: Drie lezingen, een lezing van Sophie van Bijsterveld, een van Joop Gottmers en een van Hansko Broeksteeg. Veel socializen met verschillende mensen. Naar het locale cafe voor speciaalbier en goede gesprekken en friet halen bij de locale cafetaria omdat we geen vertrouwen hadden in dat de organisatie fatsoenlijke friet kon fixen voor 200+ mensen (dat klopte, er was te weinig friet). Straks nog een afsluitend feest en dan een half uurtje naar huis rijden.

    SPECS schreef:
    22 maart 2024
    Wat heb jij vandaag meegemaakt?

    Veel schrijven en uit gaan eten.
    Daarnaast heb ik mijn Gw2 dailies gemist helaas, maar in plaats daarvan wel net Mario Party gespeeld en heen en weer gereden naar uni (1 uur en nog wat per rit) voor mijn thesis.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    25 maart 2024
    Wat voor een soort schoenen draag jij het liefst?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    25 maart 2024
    Wat voor een soort schoenen draag jij het liefst?


    Ik heb maar een paar den dat zijn fila’s dus denk die hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    22 maart 2024
    Wat heb jij vandaag meegemaakt?


    Ik heb per ongeluk met de naalden die in mijn naaiwerk zaten langs mijn been gekrast and now it's itchy 🫠


    help

    SPECS schreef:
    25 maart 2024
    Wat voor een soort schoenen draag jij het liefst?


    Ik heb een paar Hugo Boss Pride editie sneakers. Die zitten echt extreem comfortabel.


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    25 maart 2024
    Wat voor een soort schoenen draag jij het liefst?

    Dr Martens of soortgelijke schoenen. (Ik heb toevallig ook een pride editie die ik het meeste draag op het moment (: )


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn