• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    1 april 2024
    Bordspellen of video games?



    help

    Bordspellen


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    1 april 2024
    Bordspellen of video games?


    Bordspellen. Sowieso. 100%. En m'n favoriete bordspel is Everdell


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    1 april 2024
    Bordspellen of video games?

    Video games!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tot dat ik met meer creatieve vragen kom moeten jullie even hier mee leven :'D
    Mijn brein is moe en inspiratie is laag (':


    You were born original, don't die as a copy.

    2 april 2024
    Koud of warm?


    You were born original, don't die as a copy.

    Hangt van de context af.

    Qua temperatuur buiten liefst koud omdat je je daar makkelijker op kunt kleden. Vanaf het te warm wordt is er zeg maar een limiet aan kleren die je kunt uitlaten zeg maar. (cat)
    Binnen liever warm en douchewater heet.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Hangt van de context af.

    Qua temperatuur buiten liefst koud omdat je je daar makkelijker op kunt kleden. Vanaf het te warm wordt is er zeg maar een limiet aan kleren die je kunt uitlaten zeg maar. (cat)
    Binnen liever warm en douchewater heet.:p


    Mood! Ik houd dit soort vragen altijd vaag met opzet, om te kijken waar mensen het eerste aan denken :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Tot dat ik met meer creatieve vragen kom moeten jullie even hier mee leven :'D
    Mijn brein is moe en inspiratie is laag (':



    Ik vind ze nog steeds creatiever dan ik zou kunnen bedenken hoor!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    2 april 2024
    Koud of warm?


    In het geval van thee vind ik beiden lekker: warme thee in de winter en ijsthee in de zomer.

    Qua temperatuur in huis: in de zomer wens ik dat het koud is en in de winter vervloek ik dat het koud is, maar warmer wordt het niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    2 april 2024
    Koud of warm?


    Ik ervaar kou heel intens, en bij plotselinge temperatuurwisselingen (bijv. koude douche na sauna) verwerken mijn zenuwen kou op dezelfde manier als pijn. Dus for the love of god, warm :Y)

    3 april 2024
    Als je een ding kon verwijderen uit de wereld, wat zou dit zijn?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    3 april 2024
    Als je een ding kon verwijderen uit de wereld, wat zou dit zijn?


    Armoede

    cheesy answer oop


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Armoede

    cheesy answer oop


    Lovely answer (kudo)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    3 april 2024
    Als je een ding kon verwijderen uit de wereld, wat zou dit zijn?


    Vroeger was m'n antwoord sowieso "mezelf" geweest. Dat was nu ook het eerste antwoord wat in me op kwam. Maar da's niet een heel gezond antwoord.

    Ik denk dat ik voor marktwerking in publieke sectoren (de zorg, het onderwijs, de postvoorziening enzovoorts) ga.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly