• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    1 maart 2024
    Wat ga jij dit weekend doen?

    Momenteel heel hard feestje vieren na een compleet gala voor 130 man georganiseerd hebben, morgen dood zijn en de rest van het weekend bijkomen.

    SPECS schreef:
    1 maart 2024
    Wat ga jij dit weekend doen?


    Een koopjeshoek bestelling ophalen bij een knutselwinkel en met een vriendin een wandelarrangement bij het pannenkoekenhuis doen (hoera)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    1 maart 2024
    Wat ga jij dit weekend doen?


    De ouders van m'n vriend komen vanavond langs voor avondeten en we gaan ons enigszins uitsloven, haha. Verder wil ik het rustig aan doen, want ik ben flink verkouden 😕.


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    1 maart 2024
    Wat ga jij dit weekend doen?


    Belastingaangifte, schrijven en vooral NIKSEN

    SPECS schreef:
    1 maart 2024
    Wat ga jij dit weekend doen?


    Naar een verjaardagsfeest van een vriendin van me die ik al bijna een jaar niet meer gezien heb, in full glam want de dresscode is zo classy als maar kan. Zin in!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Satoru schreef:
    (...)
    Momenteel heel hard feestje vieren na een compleet gala voor 130 man georganiseerd hebben, morgen dood zijn en de rest van het weekend bijkomen.

    Edit: ik ben niet helemaal dood na gister, dus vandaag nog wat laatste dingetjes afronden en terugbrengen naar de juiste mensen en dan daarna lekker genieten van de zon en schrijven/relaxen ^^

    Satoru schreef:
    (...)
    Edit: ik ben niet helemaal dood na gister, dus vandaag nog wat laatste dingetjes afronden en terugbrengen naar de juiste mensen en dan daarna lekker genieten van de zon en schrijven/relaxen ^^


    Aaah heerlijk! Ik zou vandaag naar de dierentuin gaan, maar dat gaat niet door.
    Dus ik heb net op mijn balkon ontbeten in het zonnetje, zoooo lekker *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    1 maart 2024
    Wat ga jij dit weekend doen?


    Mijn vriend is maandag jarig en ik heb als verrassing deze zondag zijn vrienden uitgenodigd op café (: zo benieuwd naar zijn reactie!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    (...)

    Aaah heerlijk! Ik zou vandaag naar de dierentuin gaan, maar dat gaat niet door.
    Dus ik heb net op mijn balkon ontbeten in het zonnetje, zoooo lekker *O*

    Ik heb helaas geen balkon of tuin dus dan maar op de bank voor ons hele grote raam waar de hele middag zon naar binnen schijnt ^^

    2 maart 2024
    Nieuw of tweedehands?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    2 maart 2024
    Nieuw of tweedehands?

    Verschilt een beetje per categorie. Kleding en electronica liever nieuw, meubels en boeken etc. kunnen prima tweedehands (zou anders een beetje hypocriet zijn als ik zo naar mn woonkamer kijk waar letterlijk alle meubels minimaal tweedehands zijn en veel ook gratis waren)

    SPECS schreef:
    2 maart 2024
    Nieuw of tweedehands?
    ligt een beetje aan watmaar tegenwoordig liever 2e hands. Met name boeken enbepaalde kledingstukken scheelt een hoop geld, vaak is het nog helemaal top qua spul en duurzaam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    2 maart 2024
    Nieuw of tweedehands?


    Ligt eraan.
    Had ooit tweedehands stempelkussens maar die stonken dus helemaal naar de rook. Die durf ik eigenlijk niet meer tweedehands te kopen nu.

    Kleding vaak wel nieuw omdat mijn maat gewoon niet te vinden is bij de kringloop hier.

    Kasten en meubels? Óf ik bouw het zelf, of ik speur het internet af.

    Nu heb ik het oog laten vallen op drie IKEA kasten. Heb de grootste alvast op Marktplaats gevonden en m'n bod is geaccepteerd, nu moet ik 'm alleen nog zien op te halen.

    Hopen dat ik de andere twee ook nog vind. Dan hoef ik eventueel alleen deurtjes of laatjes en handgrepen nog nieuw te halen bij IKEA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    2 maart 2024
    Nieuw of tweedehands?


    Nieuw. Ik heb een beetje smetvrees geloof ik en hou daarom niet van gebruikte spullen, tenzij ik die mensen persoonlijk ken.

    Reeses schreef:
    (...)

    Nieuw. Ik heb een beetje smetvrees geloof ik en hou daarom niet van gebruikte spullen, tenzij ik die mensen persoonlijk ken.


    meestal nieuw. Ik wel een paar boeken die tweedehands gekocht zijn.