• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    11 maart 2024
    Oortjes of een koptelefoon?


    Oortjes op de fiets, koptelefoon everywhere else :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    11 maart 2024
    Oortjes of een koptelefoon?


    Koptelefoon bc oortjes vallen altijd uit mijn oren 😭


    help

    SPECS schreef:
    11 maart 2024
    Oortjes of een koptelefoon?

    Was altijd koptelefoon girly, maar ben superblij met mijn AirPods. Lekker praktisch en met goede noise cancelation. Wil niet meer terug!


    it's not you, it's me. i have standards.

    12 maart 2024
    Hoe voel jij je vandaag?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    12 maart 2024
    Hoe voel jij je vandaag?

    Best wel prima. Heb gisteren een heel irritant vak eindelijk na like 3 jaar kunnen afronden dus ik kon eindelijk aan iets nieuws beginnen. Verder was het wel gezellig op de uni, iedereen was een beetje afgeleid, maar dat was ook niet erg of vervelend en ik ga Starfinder spelen met vrienden vanavond dus dat is wel leuk.

    SPECS schreef:
    12 maart 2024
    Hoe voel jij je vandaag?

    Uitermate gelukkig. Ik heb een weekje vrij. Gisteren naar de sauna geweest, vandaag het Militair museum. Bij lieve vrienden mogen overnachten en nog meer kaartjes voor niall gekocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    12 maart 2024
    Hoe voel jij je vandaag?

    Moe (6 uur rijden is exhausive, hoe gek xD), maar ook very hyped!
    Het einde van de eerste acte van Tanz der vampire is misschien zelfs wel beter dan One Day More en was perfect, en nog een tweede helft te gaan!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2024 - 22:04 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    12 maart 2024
    Hoe voel jij je vandaag?


    Sportief lmao


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    12 maart 2024
    Hoe voel jij je vandaag?

    Best wel tevreden met mezelf? Trots is een onbekende emotie voor mij maar het komt in de buurt 😂

    Vandaag voor het eerst in m'n eentje hardgelopen! Normaal gesproken heb ik daar te veel anxiety voor, maar ik moest m'n auto redden (stond gisteravond op een parkeerplaats die blijkbaar om acht uur dicht ging) dus toen m'n hardloopschoenen maar aangetrokken, koptelefoon op, en knallen. Daarna thuis wortelsoep gemaakt voor mijn moeder. Therapie ging goed, en vanavond heb ik m'n belevingsverslag geschreven, én m'n inkomsten gewijzigd voor de zorgtoeslag, én belastingaangifte gedaan (en ligt het aan mij of krijg ik daadwerkelijk bijna 300 euro terug??). Toch best een productieve dag geworden, terwijl ik per ongeluk tot elf uur heb geslapen vanmorgen haha

    Trots zijn op mezelf is nog te moeilijk, maar ik ben desondanks best wel tevreden (:


    Dramatic

    13 maart 2024
    Zoek je opwinding en avontuur of stabiliteit en tevredenheid?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    13 maart 2024
    Zoek je opwinding en avontuur of stabiliteit en tevredenheid?

    Beiden. Ik heb iets van uitdaging en excitement nodig om te kunnen groeien en het meeste fun te hebben, maar ik zoek ook naar wat stabiliteit om bij thuis te kunnen komen en aan het eind van de dag tevreden kunnen zijn zou ook fijn zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    13 maart 2024
    Zoek je opwinding en avontuur of stabiliteit en tevredenheid?


    Momenteel stabiliteit en tevredenheid. De onrust in mijn hoofd en lijf is helemaal ruk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    stabiliteit en tevredenheid.

    14 maart 2024
    Wat is jouw favoriete onderdeel van vandaag?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    14 maart 2024
    Wat is jouw favoriete onderdeel van vandaag?

    Zon