• Het valt mij dus op dat mensen steeds meer over ziekten gaan schrijven. Dat is niet erg, maar het word zo dicht tegen de realiteit beschreven. Het is zo gedetailleerd. Sommige mensen kunnen zich daar druk over maken. En niet alleen ziekten ook verkrachtingen. Mensen die sexueel geïntimideert zijn die lezen bijvoorbeeld een verhaal, leuk! Even alles van me af spoelen, ofzo. en dan wordt het zo gedetailleerd geschreven. Meestal reageren de makers dan heel harteloos als: dat is niet mijn probleem! maar in principe is dat het wel. Je leest eht toch om het te kunnen volgen, toch niet om inwendige littekens open te halen. Laatst werd er in een serie iets over Borderline gezegt, dat de mensen die dat hebben gek zijn, en niet normaal. En bedankt! Ik ben heel open en nuchter over mijn ziekte, ik moet ermee leven, maar dat was harteloos, ik voelde me echt kut en was zoals gewoonlijk weer aan het huilen. Aanstellerij? Nee, dat héb je nou eenmaal als je ene Borderline-Persoonlijkheidsstoornis hebt. Nu kun je zeggen dat ik aandacht trek, of ruzie zoek maar ik wil alleen even zeggen dat het soms best hard aankomt, dus alsjeblieft wees neit zo harteloos door een reactie; dat is niet mijn probleem!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik snap wel dat er over geschreven wordt, maar dan toch niet zo harteloos reageren enzo, dat is niet nodig.


    Ja vind ik ook, gewoon zo kwetsend als mensen er zo op reageren. Vooral als je het zelf hebt meegemaakt.


    Your make-up is terrible

    Uhu, je hebt wel een punt.
    Maar je hebt ook een onderwerp nodig om over te schrijven, en een verhaal zonder drama is als een tiet zonder tepel. [sorry, ik vond geen andere vergelijking :')]
    De schrijver moet wel niet zo bot reageren zoals je zei. Maar je kan ook moeilijk schrijven over "Pia en de friet" ok, dat was een dom voorbeeld :').


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ja vind ik ook, gewoon zo kwetsend als mensen er zo op reageren. Vooral als je het zelf hebt meegemaakt.


    het deed gewoon pijn om terug te lezen, over je eigen fouten en dat die mensen maar effe dood leuk neer zetten hoe die mensen zich voelen!! uhm nee zoo ging het niet..


    die mensen moeten zelf de pijn hebben meegemaak om er over te kunnen schrijven

    en zeker over jou ziekte vind ik het gewoon asso als mensen er harteloos over schrijven!!


    respect moet je verdienenen en dan kan je het ook krijgen!!


    Some angels have no wings.

    Uhu, je hebt wel een punt.
    Maar je hebt ook een onderwerp nodig om over te schrijven, en een verhaal zonder drama is als een tiet zonder tepel. [sorry, ik vond geen andere vergelijking :')]
    De schrijver moet wel niet zo bot reageren zoals je zei. Maar je kan ook moeilijk schrijven over "Pia en de friet" ok, dat was een dom voorbeeld :').


    Ja dat is wel zo, maar om er nou zo harteloos en asociaal over te doen dat is een beetje onnodig niet? Je kan er toch een waarschuwing bij zetten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja dat is wel zo, maar om er nou zo harteloos en asociaal over te doen dat is een beetje onnodig niet? Je kan er toch een waarschuwing bij zetten.


    eenwaarschuwinng zetten ze er denk ik niet bij wan anders word ie slecht gemaakt een je moet gewoon daar die persoon gaan die het schreef en je reden geven. en kijken wat ze er mee doen lijkt mij?


    Some angels have no wings.

    (...)

    het deed gewoon pijn om terug te lezen, over je eigen fouten en dat die mensen maar effe dood leuk neer zetten hoe die mensen zich voelen!! uhm nee zoo ging het niet..


    die mensen moeten zelf de pijn hebben meegemaak om er over te kunnen schrijven

    en zeker over jou ziekte vind ik het gewoon asso als mensen er harteloos over schrijven!!


    respect moet je verdienenen en dan kan je het ook krijgen!!


    Ik weet het, vooral over snijden word makkelijk geschreven. Mijn ziekte is vreselijk om te hebben en mensen maken je gewoon belachelijk, nee soort van ik vind het leuk, altijd bang zijn, aanhankelijk zijn, de littekens op mijn arm zien.
    Laat hun het dan voor 1 dag meemaken, kijken of ze nog zo harteloos doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    eenwaarschuwinng zetten ze er denk ik niet bij wan anders word ie slecht gemaakt een je moet gewoon daar die persoon gaan die het schreef en je reden geven. en kijken wat ze er mee doen lijkt mij?


    Als het binnenkort misschien zal moeten. Moeten ze wel. Maar dat word dan niet slecht gemaakt, als je bij het deel zet dat het dat en dat bevat dan kun je die even skippen en daarna weer gewoon verder met de quiz.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik geef je groot gelijk. Aléja, ik vind eigenlijk dat men over ieder onderwerp mag schrijven, ookal is het hen niet overkomen ofso. Maar zo harteloos en respectloos hoeven ze nu ook weer niet te reageren --" Ik snap niet dat mensen dat kunnen. Ik snap je volledig. En soms vind ik dat ze het in een serie echt onrealistisch beschrijven. Naja, hun keus zeker --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    Ik weet het, vooral over snijden word makkelijk geschreven. Mijn ziekte is vreselijk om te hebben en mensen maken je gewoon belachelijk, nee soort van ik vind het leuk, altijd bang zijn, aanhankelijk zijn, de littekens op mijn arm zien.
    Laat hun het dan voor 1 dag meemaken, kijken of ze nog zo harteloos doen.

    Jup, over snijden schrijven ze gewoon doodleuk. (sorry dat ik me plots meng fso) Ik vind het echt erg om het opnieuw te lezen. Wat voor fouten je gemaakt hebt enzo. Maarja, je hebt gelijk. Moesten ze het een keer meemaken, ik denk dat ze al anders zullen piepzen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als het binnenkort misschien zal moeten. Moeten ze wel. Maar dat word dan niet slecht gemaakt, als je bij het deel zet dat het dat en dat bevat dan kun je die even skippen en daarna weer gewoon verder met de quiz.


    jep met je eens


    alleen ook ik bedoel ik heb fouten gemaakt over dat snijden enzoo een iemand probeert effe een 'quiz' te maken met die sorrt dingen een over ziektes. ik bedoel hallo ? word wakker er zitten ok mensen op deze site die zoo iets hebben meegemaakt of een ziekte hebben


    Some angels have no wings.

    Precies!

    Jup, over snijden schrijven ze gewoon doodleuk. (sorry dat ik me plots meng fso) Ik vind het echt erg om het opnieuw te lezen. Wat voor fouten je gemaakt hebt enzo. Maarja, je hebt gelijk. Moesten ze het een keer meemaken, ik denk dat ze al anders zullen piepzen.


    Ja, mensen snappen soms niet hoe erg het is.

    alleen ook ik bedoel ik heb fouten gemaakt over dat snijden enzoo een iemand probeert effe een 'quiz' te maken met die sorrt dingen een over ziektes. ik bedoel hallo ? word wakker er zitten ok mensen op deze site die zoo iets hebben meegemaakt of een ziekte hebben


    Die mensen snappen gewoon niet dat als ze het zelf meemaken of meegemaakt hebben dat eht inwenige littekens openhaalt, misschein sommige er terug tot aanzet, dat lijkt me sterk, maar het kán wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    je hebt hoier helemaal gelijk in.
    als je z'n respectlose reactie achter zet kan dat veel harder aankomen dan dat de meeste mensen dan verwachten
    en als het je dan niet intreseerd dat iemand daar last van heeft ofzo waarom laat je dan een reactie achter waarom lees je het dan
    ik vind het best als je vind dat dat je dan geen flikker intresert maar denk eerst ff na voordat je dan een reactie achterlaat want z'n hartelose reactie achterlaten doet zoveel pijn voor diegene die daar last van heeft
    jij wilt het liever ook niet hebben, maar jij kan er tog niets aan doen dat je het hebt
    ik vind egt dat ze met wat meer respect voor mensen die z'n ziekte heeft en dat met ons wilt delen dat ze daar met veel meer respect om moeten gaan


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Die mensen snappen gewoon niet dat als ze het zelf meemaken of meegemaakt hebben dat eht inwenige littekens openhaalt, misschein sommige er terug tot aanzet, dat lijkt me sterk, maar het kán wel.


    ik weet ik staa voor het leven getekent ik ben er ook niet trots op alleen woede voelde ik op dat moment toen ik het las.. ik had die genen echt uit kunnen schelden tot dat ze janken.. ik was zoo boos harteloos er over schrijven(huil)(huil)


    Some angels have no wings.

    Zeker wel, dus ik dacht bij mezelf zo van: Waarom maak je mij, mijn ziekte en zoveel anderen belachelijk! Maar ik heb het maar niet gezegd, ik word toch wel voor aanstelster uitgemaakt dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Die mensen snappen gewoon niet dat als ze het zelf meemaken of meegemaakt hebben dat eht inwenige littekens openhaalt, misschein sommige er terug tot aanzet, dat lijkt me sterk, maar het kán wel.

    Ik denk wel dat dat terug kan! Gewoon om alles opnieuw mee te maken, door die domme quiz. Van ziektes gaat dat minder, maar van snijden duidelijk wel. Eigenlijk vind ik het erger als ze grof over ziektes schrijven dan snijden. Ik heb het zelf gedaan ja, maar das mijn mening. Het is beiden erg, maar ziektes, naja, dat vind ik persoonlijk nog wat erger. x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right