• Het valt mij dus op dat mensen steeds meer over ziekten gaan schrijven. Dat is niet erg, maar het word zo dicht tegen de realiteit beschreven. Het is zo gedetailleerd. Sommige mensen kunnen zich daar druk over maken. En niet alleen ziekten ook verkrachtingen. Mensen die sexueel geïntimideert zijn die lezen bijvoorbeeld een verhaal, leuk! Even alles van me af spoelen, ofzo. en dan wordt het zo gedetailleerd geschreven. Meestal reageren de makers dan heel harteloos als: dat is niet mijn probleem! maar in principe is dat het wel. Je leest eht toch om het te kunnen volgen, toch niet om inwendige littekens open te halen. Laatst werd er in een serie iets over Borderline gezegt, dat de mensen die dat hebben gek zijn, en niet normaal. En bedankt! Ik ben heel open en nuchter over mijn ziekte, ik moet ermee leven, maar dat was harteloos, ik voelde me echt kut en was zoals gewoonlijk weer aan het huilen. Aanstellerij? Nee, dat héb je nou eenmaal als je ene Borderline-Persoonlijkheidsstoornis hebt. Nu kun je zeggen dat ik aandacht trek, of ruzie zoek maar ik wil alleen even zeggen dat het soms best hard aankomt, dus alsjeblieft wees neit zo harteloos door een reactie; dat is niet mijn probleem!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    mensen hebben te snel een mening. je lijkt me echt aardig..ik kan woedend woorden als ze over iemands ziekte zeggen ofz.. ook al ken ik de persoon niet ik kom voor hun op
    !!

    precies mijn ouders maakten(tot op de dag van vandaag) altijd grapjes ove bordline enzo maar ik wist nog niet wat dat betekende maar nu doe ik dat wel en ga ik er op in als ze grapjes maken over een ziekte. en mij lijk je ook ergh aardig en ik ga mensen vanaf vandaag bijbrengen dat ze met geen enkele ziekte mogen spotten(mede mogelijk gemaakt door jou)(flower)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Is ook! Dankje^^ maar daar word ik dan nog sneller boos over, en niet alleen boos, echt woedend, en nu zal je zien, kijk hoe veel views er zijn vergeleken met de reactie's en dan meeste van personen die meerdere keren reageren, like, nu durven ze niets te zeggen.


    jep its true.. ( of hoe je het schrijft ) weetje de schijers die dit lezen zijn denk ik te lafom sorry te zeggen en hun Quiz aan te passen!! maar zoo zie je ook maar weer het leven is hard echt hard en mensen hebben het recht niet om zoo leuk oke mensen ik schrijf wat over een ziekte dus jah mooi voor mijn quiz =.=' flikker op,!! dan dalt je nivo toch te erg om en quiz te maken zonder al die dingen?


    Some angels have no wings.

    Is ook! Dankje^^ maar daar word ik dan nog sneller boos over, en niet alleen boos, echt woedend, en nu zal je zien, kijk hoe veel views er zijn vergeleken met de reactie's en dan meeste van personen die meerdere keren reageren, like, nu durven ze niets te zeggen.

    Ze weten wel dat het over hen gaat, sommige van de views dan, maar zijn gewoon te 'laf' om te reageren --" Nu durven ze natuurlijk niet meer.
    Ik ook niet, ik moet me toch leren te beheersen, mooie oefening ofzo [/eyeroll] maar recht in mijn gezicht durven ze me niet uit te maken voor aanstelster, want op internet kan je iemand niet lichamelijk aanvallen, in real life wel.

    Nja, das wel waar. Niet dat ze het in real life zouden durven hoowr. Daar zijn ze owk te bang voor. Maar achter hun computerscherm voelen ze zich wel veilig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    x'] Sorry hoor maar wat is Borderline? =$

    (...)
    Ze weten wel dat het over hen gaat, sommige van de views dan, maar zijn gewoon te 'laf' om te reageren --" Nu durven ze natuurlijk niet meer.
    Nja, das wel waar. Niet dat ze het in real life zouden durven hoowr. Daar zijn ze owk te bang voor. Maar achter hun computerscherm voelen ze zich wel veilig.


    tuurlijk, ze hebben het wel gelezen, vooral de mensen van de anorexia, die zitten overal. Maar als ze nu voor me stonden waren ze echt bang, ze rennen dan echt wel weg. Ik had ze allang aangevlogen. Maar ik kan ze eerst ook nog banger maken ^^ Nu ik me beter kan beheersen als eerst. Ik ben vrij goed in manipuleren en dreigen, maar ik vlieg eerder mensen aan. Gelijk vanaf


    We'll still love each other, forever and always. <3

    x'] Sorry hoor maar wat is Borderline? =$


    Is een ziekte, je kan beter op wikipedia kijken, daar staat het vrij goed uitgelegd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    tuurlijk, ze hebben het wel gelezen, vooral de mensen van de anorexia, die zitten overal. Maar als ze nu voor me stonden waren ze echt bang, ze rennen dan echt wel weg. Ik had ze allang aangevlogen. Maar ik kan ze eerst ook nog banger maken ^^ Nu ik me beter kan beheersen als eerst. Ik ben vrij goed in manipuleren en dreigen, maar ik vlieg eerder mensen aan. Gelijk vanaf

    Mensen schrijven gewoon keiveel over anorexia en weten niet hoeveel het kwetst! Ze denken dat ze er veel over weten, moetn ze eens wat info gaan vragen aan iemand die het gehad heeft. Zullen ze wel anders piepen. Het ergste vind ik nog dat ze hun quiz niet aanpassen als er iemand op gereageerd heeft fseu. Hah, das wel handig. Ik ben daar nie echt goed in >< Dreigen misschien wel nog, maar manipuleren. Da's niet echt mijn ding, vind ik wel nog jammer ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nu ik me beter kan beheersen als eerst. Ik ben vrij goed in manipuleren en dreigen, maar ik vlieg eerder mensen aan. Gelijk vanaf


    mensen hebben grenzen. en gelijk als ze jou belachelijk maken mag je ze aan vliegen zij lokken uit jij slaat alleen meer niet!!


    Some angels have no wings.

    Het is heel erg als mensen zo harteloos kunnen zijn. En al helemaal als ze mensen voor gek verklaren die ziek zijn. Dat is gewoon te erg. Ik snap ook dat je daar om moet huilen. En dat is normaal. Je wordt door iemand die je niet kent voor gek uit gemaakt.
    Ook als je zoiets hebt meegemaakt is het niet leuk om te lezen. Zoals er al eerder is gezegd,er moet een waarschuwing of iets boven komen te staan.
    Zo,ik heb ook wat gezegd^^


    Music is the new sex

    Mensen schrijven gewoon keiveel over anorexia en weten niet hoeveel het kwetst! Ze denken dat ze er veel over weten, moetn ze eens wat info gaan vragen aan iemand die het gehad heeft. Zullen ze wel anders piepen. Het ergste vind ik nog dat ze hun quiz niet aanpassen als er iemand op gereageerd heeft fseu. Hah, das wel handig. Ik ben daar nie echt goed in >< Dreigen misschien wel nog, maar manipuleren. Da's niet echt mijn ding, vind ik wel nog jammer ><



    jep ik ben ook goed in manipuleren.. mensen

    mensen moeten de pijn voelen voor dat ze er over mensen schrijven!


    Some angels have no wings.

    Het is heel erg als mensen zo harteloos kunnen zijn. En al helemaal als ze mensen voor gek verklaren die ziek zijn. Dat is gewoon te erg. Ik snap ook dat je daar om moet huilen. En dat is normaal. Je wordt door iemand die je niet kent voor gek uit gemaakt.
    Ook als je zoiets hebt meegemaakt is het niet leuk om te lezen. Zoals er al eerder is gezegd,er moet een waarschuwing of iets boven komen te staan.
    Zo,ik heb ook wat gezegd^^

    Ik vind ook al langer dat er een waarschuwing moet komen. Hopelijk wordt het verplicht, naja, we shall see. [iemand heeft gereageerd! ^^]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Mensen schrijven gewoon keiveel over anorexia en weten niet hoeveel het kwetst! Ze denken dat ze er veel over weten, moetn ze eens wat info gaan vragen aan iemand die het gehad heeft. Zullen ze wel anders piepen. Het ergste vind ik nog dat ze hun quiz niet aanpassen als er iemand op gereageerd heeft fseu. Hah, das wel handig. Ik ben daar nie echt goed in >< Dreigen misschien wel nog, maar manipuleren. Da's niet echt mijn ding, vind ik wel nog jammer ><


    Moet je leren, ik heb me mijn hele leven erdoorheen moeten slaan helemaal alleen, dan leer je die dingen wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Ik vind ook al langer dat er een waarschuwing moet komen. Hopelijk wordt het verplicht, naja, we shall see. [iemand heeft gereageerd! ^^]


    Kirsten gaat het in overleg brengen


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Ik vind ook al langer dat er een waarschuwing moet komen. Hopelijk wordt het verplicht, naja, we shall see. [iemand heeft gereageerd! ^^]

    Laten we allemaal hopen dat dat moet^^


    Music is the new sex

    Moet je leren, ik heb me mijn hele leven erdoorheen moeten slaan helemaal alleen, dan leer je die dingen wel.


    ik zal nooit weten hoe jij je voelt, maar als mensen harteloos tegen jou of iemand met iets dat echt pijn doet over schrijven en je hebt gezegt dan ken je vluchten voor mij echt waar.. ken me geen eene flikker schelen of ik dan geband woord. ik zeg er wat van! of ik puch ze


    Some angels have no wings.