• Het valt mij dus op dat mensen steeds meer over ziekten gaan schrijven. Dat is niet erg, maar het word zo dicht tegen de realiteit beschreven. Het is zo gedetailleerd. Sommige mensen kunnen zich daar druk over maken. En niet alleen ziekten ook verkrachtingen. Mensen die sexueel geïntimideert zijn die lezen bijvoorbeeld een verhaal, leuk! Even alles van me af spoelen, ofzo. en dan wordt het zo gedetailleerd geschreven. Meestal reageren de makers dan heel harteloos als: dat is niet mijn probleem! maar in principe is dat het wel. Je leest eht toch om het te kunnen volgen, toch niet om inwendige littekens open te halen. Laatst werd er in een serie iets over Borderline gezegt, dat de mensen die dat hebben gek zijn, en niet normaal. En bedankt! Ik ben heel open en nuchter over mijn ziekte, ik moet ermee leven, maar dat was harteloos, ik voelde me echt kut en was zoals gewoonlijk weer aan het huilen. Aanstellerij? Nee, dat héb je nou eenmaal als je ene Borderline-Persoonlijkheidsstoornis hebt. Nu kun je zeggen dat ik aandacht trek, of ruzie zoek maar ik wil alleen even zeggen dat het soms best hard aankomt, dus alsjeblieft wees neit zo harteloos door een reactie; dat is niet mijn probleem!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    ik weet ik staa voor het leven getekent ik ben er ook niet trots op alleen woede voelde ik op dat moment toen ik het las.. ik had die genen echt uit kunnen schelden tot dat ze janken.. ik was zoo boos harteloos er over schrijven(huil)(huil)


    Het doet pijn om te lezen dat je belachelijk word gemaakt. Dat uit ik dus in woede. Mijn moeder moest me eergister helemaal kalmeren, ik bedoel, voor háár is het al helemaal moeilijk. En om dan te horen dat iemand je dochter belachelijk maakt vanwege haar ziekte.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het doet pijn om te lezen dat je belachelijk word gemaakt. Dat uit ik dus in woede. Mijn moeder moest me eergister helemaal kalmeren, ik bedoel, voor háár is het al helemaal moeilijk. En om dan te horen dat iemand je dochter belachelijk maakt vanwege haar ziekte.



    dat is zeker erg. ik ozu echt naar die persoon toe gaan. dit kan gewoon niet .. jij kan er ook niks aan doen dat je die ziekte heb.ik weet het doet pijn zoo veel pijn.


    die mensen zullen ook nooit voelen wat jij voelt als je het leest


    Some angels have no wings.

    (...)
    Ik denk wel dat dat terug kan! Gewoon om alles opnieuw mee te maken, door die domme quiz. Van ziektes gaat dat minder, maar van snijden duidelijk wel. Eigenlijk vind ik het erger als ze grof over ziektes schrijven dan snijden. Ik heb het zelf gedaan ja, maar das mijn mening. Het is beiden erg, maar ziektes, naja, dat vind ik persoonlijk nog wat erger. x


    Snijden is een makkelijk onderwerp om over te schrijven denken de meeste. Maar dat is het niet! En het is inderdaad erger om over ziekten te schrijven, net als dat je nu veel kanker, aids en anorexia ziet. Dat is ook moeilijk hoor voor de mensen die ermee te maken hebben, misschien heeft ene familielid het wel (gehad.) Maar mensen beseffen niet dat het hier vol pubers zit, wat het nóg moeilijker maakt. En Borderline gaat nooit over, maar dát weten ze dan weer niet. Net als bij mij op school, niemand houdt er rekening mee, dus ik ga ze confronteren met mijn spreekbeurt!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zeker wel, dus ik dacht bij mezelf zo van: Waarom maak je mij, mijn ziekte en zoveel anderen belachelijk! Maar ik heb het maar niet gezegd, ik word toch wel voor aanstelster uitgemaakt dan.

    Ik vind dat je zou mogen gereageerd hebben. Oké, ze maken je dan misschien uit voor aanstelster, maar dat recht heb je! Als jij met respect erop reageert kan niemand daar iets op aan te merken hebben. En het gaat trouwens een beetje over 'jou'. Niet persoonlijk gericht, maar toch wel wat naar jou en iedereen met die ziekte. Ik zou me niet ingehouden kunnen hebben, maar wel respectvol gereageerd hebben. x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    Snijden is een makkelijk onderwerp om over te schrijven denken de meeste. Maar dat is het niet! En het is inderdaad erger om over ziekten te schrijven, net als dat je nu veel kanker, aids en anorexia ziet. Dat is ook moeilijk hoor voor de mensen die ermee te maken hebben, misschien heeft ene familielid het wel (gehad.) Maar mensen beseffen niet dat het hier vol pubers zit, wat het nóg moeilijker maakt. En Borderline gaat nooit over, maar dát weten ze dan weer niet. Net als bij mij op school, niemand houdt er rekening mee, dus ik ga ze confronteren met mijn spreekbeurt!

    Dat denken ze, ze denken van oh, die mensjes hebben kleine probleempjes en daarom beginnen ze maar wat te snijden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Not! Het is echt hard. Maar dat beseffen ze dan weer niet. Ik kom er echt slecht van. En dan voel ik me weer een hele dag depri --" En van ziektes nja, ze zijn veel te weinig erover geïnformeerd erover. Vanaf ze er iets over weten, denken ze van ik weet alles en kunnen ze 'alles' in hun quiz duidelijk beschrijven. Ook weer mis =S Ik kom echt slecht van zo'n mensjes. En je hebt groot gelijk dat je ze ermee gaat confronteren! Hopen dat ze zo wat meer respect voor je gaan hebben!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)


    dat is zeker erg. ik ozu echt naar die persoon toe gaan. dit kan gewoon niet .. jij kan er ook niks aan doen dat je die ziekte heb.ik weet het doet pijn zoo veel pijn.


    die mensen zullen ook nooit voelen wat jij voelt als je het leest


    Ik laat het nu maar even, ik wacht wel af hoe het verder gaat. Even een beetje kalmeren over het idee, maar als je bedenkt dat het hier in Nederland heel wienig voorkomt. Slechts 3.4% van de hele bevloking heeft het. en bij 1.3% geneest het. Na jarenlang therapie, in een gesticht. En ik wil niet in een gesticht, dan word ik helemaal belachelijk gemaakt! Ik ga nu gewoon naar therapie, ik ga pas als ik echt neit meer thuis kan wonen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dat je zou mogen gereageerd hebben. Oké, ze maken je dan misschien uit voor aanstelster, maar dat recht heb je! Als jij met respect erop reageert kan niemand daar iets op aan te merken hebben. En het gaat trouwens een beetje over 'jou'. Niet persoonlijk gericht, maar toch wel wat naar jou en iedereen met die ziekte. Ik zou me niet ingehouden kunnen hebben, maar wel respectvol gereageerd hebben. x'3.



    ze heb zeker recht om dat te zeggen.. als ik haar was had ik allang mijn bek open getrokken over iemand ziekte schelden of wat dan ook ken gewoon niet!! en ook over snijden ik heb al bij best veel mensen gezwgt luister je zet het neer als of de bloemetjes dood vallen denk naa man !! alleen dan ander taal gebruik


    Some angels have no wings.

    Zeker wel, dus ik dacht bij mezelf zo van: Waarom maak je mij, mijn ziekte en zoveel anderen belachelijk! Maar ik heb het maar niet gezegd, ik word toch wel voor aanstelster uitgemaakt dan.


    ook dit vind ik egt nergens op slaan ik bedoel jij hebt die ziekte en als je dan zegt dat ze er niet zo respectloos over mogen schrijven, dan wordt je meteen voor aansteller uitgemaakt. niet bijnadenkend dat zoiets voor pijn kan bezorgen bij jou


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)
    Dat denken ze, ze denken van oh, die mensjes hebben kleine probleempjes en daarom beginnen ze maar wat te snijden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Not! Het is echt hard. Maar dat beseffen ze dan weer niet. Ik kom er echt slecht van. En dan voel ik me weer een hele dag depri --" En van ziektes nja, ze zijn veel te weinig erover geïnformeerd erover. Vanaf ze er iets over weten, denken ze van ik weet alles en kunnen ze 'alles' in hun quiz duidelijk beschrijven. Ook weer mis =S Ik kom echt slecht van zo'n mensjes. En je hebt groot gelijk dat je ze ermee gaat confronteren! Hopen dat ze zo wat meer respect voor je gaan hebben!


    Ja, als ze er weer alles van weten gaan ze het juist gedetailleerder schrijven. Maar als ze te weinig weten dan zijn ze er makkelijk over. En respect gaan ze toch niet hebben. Ik ben toch de 'emo' van de klas. Hallo, laat mij mezelf zijn hoor ><


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    ook dit vind ik egt nergens op slaan ik bedoel jij hebt die ziekte en als je dan zegt dat ze er niet zo respectloos over mogen schrijven, dan wordt je meteen voor aansteller uitgemaakt. niet bijnadenkend dat zoiets voor pijn kan bezorgen bij jou


    Precies! Ik bedoel mensen weten niet hoe moeilijk eht is voor mij om überhaupt sterk te zijn en te leven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja, als ze er weer alles van weten gaan ze het juist gedetailleerder schrijven. Maar als ze te weinig weten dan zijn ze er makkelijk over. En respect gaan ze toch niet hebben. Ik ben toch de 'emo' van de klas. Hallo, laat mij mezelf zijn hoor ><


    mensen hebben te snel een mening. je lijkt me echt aardig..ik kan woedend woorden als ze over iemands ziekte zeggen ofz.. ook al ken ik de persoon niet ik kom voor hun op
    !!


    Some angels have no wings.

    (...)


    ze heb zeker recht om dat te zeggen.. als ik haar was had ik allang mijn bek open getrokken over iemand ziekte schelden of wat dan ook ken gewoon niet!! en ook over snijden ik heb al bij best veel mensen gezwgt luister je zet het neer als of de bloemetjes dood vallen denk naa man !! alleen dan ander taal gebruik

    Ik zou ook al gereageerd hebben. En van snijden, naja, ik reageer er gewoon niet meer op. Het helpt toch niet, ze kijken je dan waarschijnlijk maar raar aan van achter dat computerscherm. Ik probeer het gewoon over me te laten gaan, wat heel moeilijk is. Maar ook dat beseffen ze niet --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    mensen hebben te snel een mening. je lijkt me echt aardig..ik kan woedend woorden als ze over iemands ziekte zeggen ofz.. ook al ken ik de persoon niet ik kom voor hun op
    !!


    Is ook! Dankje^^ maar daar word ik dan nog sneller boos over, en niet alleen boos, echt woedend, en nu zal je zien, kijk hoe veel views er zijn vergeleken met de reactie's en dan meeste van personen die meerdere keren reageren, like, nu durven ze niets te zeggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Ik zou ook al gereageerd hebben. En van snijden, naja, ik reageer er gewoon niet meer op. Het helpt toch niet, ze kijken je dan waarschijnlijk maar raar aan van achter dat computerscherm. Ik probeer het gewoon over me te laten gaan, wat heel moeilijk is. Maar ook dat beseffen ze niet --"


    Ik ook niet, ik moet me toch leren te beheersen, mooie oefening ofzo [/eyeroll] maar recht in mijn gezicht durven ze me niet uit te maken voor aanstelster, want op internet kan je iemand niet lichamelijk aanvallen, in real life wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Ja, als ze er weer alles van weten gaan ze het juist gedetailleerder schrijven. Maar als ze te weinig weten dan zijn ze er makkelijk over. En respect gaan ze toch niet hebben. Ik ben toch de 'emo' van de klas. Hallo, laat mij mezelf zijn hoor ><

    Ja, das ook wel waar. Er is wel altijd een probleem, dat ze het gewoon niet meer doen! Vooral niet over erge onderwerpen. Man toch. Als ze veel weten, is het te gedetailleerd en komt het hard aan en als ze niks bijna weten, komt het over alsof het niets is en komt het weer hard aan. Dat ze er gewoon niet meer over schrijven, maar ze beseffen het gewoon niet! Kijken ze je daar ook al op na? Emo. In welk een klas zit jij jong?! >< Hebben die dan echt geen respect voor iemand. Je mag je eigen styl niet hebben en als ik het zo moet zeggen, je mag zelfs al geen ziekte hebben of je bent slecht/anders. [sorry als het grof over komt! Is niet mijn bedoeling =(]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right