• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    Hoezo, leraren hebben tog ook een mening..
    Like, turlijk zowiets moet je niet zo zeggen, dat kan hij niet maken..


    Dunno ><

    nee dat kan je idd niet maken O_o


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    oei


    I see sunset in your eyes

    en zo'n meisje die ook marokaans is, was helemaal tegen hem uitgeflipt.
    echtnietnormaal.
    en al die 'stoere' jongetjes lachen enzo o_O


    You move me ......... Kurt

    Ik denk dat er dan met stoelen worden gegooid als ze dat zeggen.


    It's all for you, my butterfly.

    Neeh natuurlijk niet!
    Goed ja ik ga nu even wel wat zeggen. Ze zijnw elkom in het land, maar dan moeten ze zich wel aanpassen, ik ben wel wat tegen burka's weet je.
    Maar ja, als leraar moet je wel weten dat het kwetsend kan zijn, en het is wel verschrikkelijk rascistisch als je zo iets zegt.


    death to the one at the end of the serenade.

    Okeee?? Das ergg.. zoiets kun je wel denken maar hij kan het ook anders zeggen.. Op een fatsoendelijke manierr..


    ...

    da mag die nie zeggen volgens artikel... echt waar Ö !


    everybody needs a song.

    hij mag best dat denken maar dat hoef je niet altijd hardop te zeggen


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Neeh natuurlijk niet!
    Goed ja ik ga nu even wel wat zeggen. Ze zijnw elkom in het land, maar dan moeten ze zich wel aanpassen, ik ben wel wat tegen burka's weet je.
    Maar ja, als leraar moet je wel weten dat het kwetsend kan zijn, en het is wel verschrikkelijk rascistisch als je zo iets zegt.

    ja okee, ik word ook niet helemaal blij van burka's, maar als die mensen zich er goed van voelen, heb ik zoiets van, ga je gang.
    mijn pa is trouwens ook een racist, maar daar leer je mee leven. -.-
    en indd, ze moeten zich wel aanpassen, ^^'


    You move me ......... Kurt

    Mijn pa is ook zó erg
    niet normaal meer
    kan ik echt niet tegen..
    hij denkt dat ze allemaal slecht zijn en allemaal criminelen zijn enzo
    da's niet normaal gewoon
    maar ik wen er aan .. ik besteed er geen aandacht meer aan hij doet maar


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hoezo, leraren hebben tog ook een mening..
    Like, turlijk zowiets moet je niet zo zeggen, dat kan hij niet maken..

    Ja, dat vrijheid van meningsuiting gebeuren heeft er ook voor gezorgd dat meneertje Wilders zoveel heeft kunnen maken >.<


    I clicked my heels and wished for you.

    ja men pa geeft ook de schuld aan alle buitenlanders, ZO irritant!
    niet alle mensen zijn zo, ik was en ben heel goed bevriend met sommige buitenlanders.
    en men pa is ook indonesisch, dus hij was vroeger zoals de buitenlanders nu zijn, dus ik vind dattie wel zou moeten weten, hij doet trouwens ook heel ehm, discriminerend tegen blanken =3
    wat ik best wel vaag vind, maargoed^^


    You move me ......... Kurt

    Moest er een leerkracht dat zeggen in onze school/klas zou hij in elkaar geklopt worden denk ik...

    Haha, best wel komisch eigenlijk. Dat een leraar dat gewoon zegt. Geloof me -vat dit niet verkeerd op- over sommige heeft ie gelijk maar lang niet alle. De mensen die je meteen in elkaar rammen mogen wel weg maar de rest mag echt blijven heur. xd' Maar ja trek je maar niks van die leraar aan zulke mensen zijn gewoon dom ofzeu ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.