• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    GODVERDOMME.
    Mag dit klote topic gesloten worden?
    Ik fok me op.

    EN JA, sommige buitenlanders hebben een grote bek, JA!. Maar de meeste zijn juist véél gezelliger dan Nederlanders. Dus JSDHGFJRKWTJGAIFG. Kom maar hierheen, zeg tegen mijn vader dat wij kunnen oprotten. Dan kun je wat beleven.

    :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Luctus schreef:
    (...)
    Je kan niet iedereen over een kam schreren. Ik woon in een marokanen buurt(ben het zelf niet), ik weet hoe die mensen zijn. Ze zijn juist veel socialer,aardiger, liever zelfs dan de meeste autochtonen!
    ALs jij emigreert wil je toch ook niet dat er mensen zo over jouw praten omdat een paar Belgen zo aso/gek zijn? Omdat een paar het voor de rest verpesten? Nee tuurlijk niet,dan word je boos.
    Er zijn een paar die slecht in het nieuws komen,die zich slecht gerdagen en dan is iedereen zo? ALs dat zo is dan is de hele mensheid aso onaardig of weet ik allemaal,wand we zijn allee maal mensen.Iedereen is anders maar dat betekent niet dat idereen uit een ander land meteen aso ofzo is.
    We kunnen de mensen die zich moeten aanpassen wel overal de schuld van geven en zeggen dat 'zij' de sl;echterikken zijn,maar dat heeft geen zin,dat is onzin. We kunnen wel beter

    Kom op zeg. We zijn allemaal mensen!!

    Ze zijn allemaal hetzelfde + als ik naar een ander land ga, zou ik mij gedragen.
    Wat zij niet kunnen!
    No comment, please! -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ze zijn allemaal hetzelfde + als ik naar een ander land ga, zou ik mij gedragen.
    Wat zij niet kunnen!
    No comment, please! -_-'
    STOP.
    ALLEMAAL? Aha, dus ik ook. Oké. Of hebben we het over Marokkanen? Ik ben namenlijk half Turks. En ik heb een Marokkaanse vriendin die hééééééééééél aardig is.


    I live for the applause, you will die for it.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ze zijn allemaal hetzelfde + als ik naar een ander land ga, zou ik mij gedragen.
    Wat zij niet kunnen!
    No comment, please! -_-'

    Ze zijn NIET allemaal het zelfde,ik woon er naast,ik zit met zo in de klas.Ik weet hoe ze zijn.Sommige zijn erg ja maar lang niet allemaal,vele zijn zo als jij en ik.Alhoewel sommige zijn beter,die scheren niet iedereen over 1 kam,die dengen na voordat ze iets zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ze zijn allemaal hetzelfde + als ik naar een ander land ga, zou ik mij gedragen.
    Wat zij niet kunnen!
    No comment, please! -_-'


    Jij bent zo focking zielig, dus hou je bek aub.

    Ps kan dit topic gesloten worden?? Ik word gek van die racistische reacties, want de helft van mijn vrienden zijn buitenlanders.


    You can run but not hide

    Joker schreef:
    GODVERDOMME.
    Mag dit klote topic gesloten worden?
    Ik fok me op.

    EN JA, sommige buitenlanders hebben een grote bek, JA!. Maar de meeste zijn juist véél gezelliger dan Nederlanders. Dus JSDHGFJRKWTJGAIFG. Kom maar hierheen, zeg tegen mijn vader dat wij kunnen oprotten. Dan kun je wat beleven.

    :/


    I live for the applause, you will die for it.

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Jij bent zo focking zielig, dus hou je bek aub.

    Ps kan dit topic gesloten worden?? Ik word gek van die racistische reacties, want de helft van mijn vrienden zijn buitenlanders.

    Ik ben tenminste iets. O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ik ben tenminste iets. O.o


    Ja een domme Racist daar moet je trots op zijn :((


    You can run but not hide

    Ik ben niet stom. En en en en, ik ben heul aardig. (huil)
    ;D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Ja een domme Racist daar moet je trots op zijn :((

    Ja, ga jij maar baas spelen over mijn karakter! O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ja, ga jij maar baas spelen over mijn karakter! O.o

    Sorry maar je bent een racist.Daar kunnen wij niks aan doen.En aangezien racisten nou niet de slimste mensen zijn klopt dat dom ook wel weer een beetje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ja, ga jij maar baas spelen over mijn karakter! O.o


    Ja, dat doe ik zeker, tot wat je nu hebt geschreven in deze topic, kom je zo over bij mij en volgens mij ook bij de meeste mensen van Q.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:20 ]


    You can run but not hide

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Ja, dat doe ik zeker, tot wat je nu hebt geschreven in deze topic, kom je zo nogal over bij mij.

    Jij gaat niet bepalen wat ik ga doen!
    Doe ik ook niet bij jou!
    Dat slaat nergens op!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Luctus schreef:
    (...)
    Sorry maar je bent een racist.Daar kunnen wij niks aan doen.En aangezien racisten nou niet de slimste mensen zijn klopt dat dom ook wel weer een beetje.

    Ik weet dat ik dom ben!
    Haha.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Jij gaat niet bepalen wat ik ga doen!
    Doe ik ook niet bij jou!
    Dat slaat nergens op!



    Zeg ik dat ik ga bepalen wat je gaat doen? -.- Nee, ik zeg dat wat ik nu van je heb gelezen, racistisch overkomt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:22 ]


    You can run but not hide