• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Pfoeh,
    In m'n eerste (lange) reactie stond al waarom.
    Ook wordt ik er steeds door gepest. Vroeger en nog steeds. Zij spreken kwaad over me terwijl ik niets verkeerd doe. Er hebben er mij al eens aangevallen. Iemand gebrook mij toen.
    Tss ..
    Alleen maar slechte dingen, ja!
    Alsjeblieft. Je kunt er toch bij nadenken dat niet álle Turken en Marokkanen zo zijn? :3 Als je dit kunt zeggen is het goed voor mij. Zo niet, naja..

    Niet gemeen bedoeld. Ik wil geen ruzie, en zeker niet met jou :3

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 21:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik kan het zowieso niet uitstaan als mensen racistisch zijn. Kijk grapjes maken hun ook over ons. maar die dingen kun je niet alleen als leraar niet maken, maar ook niet als mens.


    bla bla bla

    Joker schreef:
    (...)Alsjeblieft. Je kunt er toch bij nadenken dat niet álle Turken en Marokkanen zo zijn? :3 Als je dit kunt zeggen is het goed voor mij. Zo niet, naja..

    Niet gemeen bedoeld. Ik wil geen ruzie, en zeker niet met jou :3

    Ik ook niet met jou! ^^
    Maar ik heb al zóveel marokkanen en turken, gezien, gesproken, ... en nog nooit een vriendelijke tegen gekomen of zo. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Pfoeh,
    In m'n eerste (lange) reactie stond al waarom.
    Ook wordt ik er steeds door gepest. Vroeger en nog steeds. Zij spreken kwaad over me terwijl ik niets verkeerd doe. Er hebben er mij al eens aangevallen. Iemand gebrook mij toen.
    Tss ..
    Alleen maar slechte dingen, ja!

    Maar dan hoef je toch niet iedereen over een kam te schreren.Ik ben ook gepest en zo maar ik heb nu toch ook geen hekel aan Nederlanders?
    @ Noise
    1ste wet in de Nederlandse grondwet(bij Belgie weet ik niet welke wet)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Maar dan hoef je toch niet iedereen over een kam te schreren.Ik ben ook gepest en zo maar ik heb nu toch ook geen hekel aan Nederlanders?
    @ Noise
    1ste wet in de Nederlandse grondwet(bij Belgie weet ik niet welke wet)

    Oh en over het feit dat hun iets slecht over Belgen en nl's zeggen dat mag allemaal.


    I need you like a heart needs a beat

    Noise schreef:
    (...)
    Oh en over het feit dat hun iets slecht over Belgen en nl's zeggen dat mag allemaal.

    Als het rasicties is niet nee,dan zijn ze ook strafbaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Als het rasicties is niet nee,dan zijn ze ook strafbaar.

    strafbaar, waar hou jij je mee bezig!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    strafbaar, waar hou jij je mee bezig!

    Ik zei toch technies gezien.Kan ik er wat aan doen dat de eerste wet in het maatschapij lokaal hangt(en ik nooit oplet dus ik bijna elke pooster daar uit me hoofd ken)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik sluit dit topic, omdat dit hélemaal uit de hand loopt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 21:29 ]


    Let the Night embrace you