• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    Dat is echt erg van die leraar o.o


    Never run out of reasons to smile...

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ja ze zijn misschien ni allemaal dezelfde ma vanbinnen zijn ze allemaal hetzelfde =) Snaptte xD
    En ik kan er gwn ni tege da die denke da ze beter zijn dan ons en van ons geld leven, en de politie durft er niks tege te doen..
    Als ge wilt verhuize naar hier, oke ma gedraag u dan als een Belg of Hollander en ni als een marginaal iemand..


    Ze zijn van binnen niet allemaal hetzelfde hoor. Maar ik bedoel maar, als een Turk of een Marokkaan iets doet dan zijn ze meteen allemaal slecht. Maar als een Nederlander of een Belg ofzo zoiets doet, dan worden er minder problemen van gemaakt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 16:49 ]

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ja ze zijn misschien ni allemaal dezelfde ma vanbinnen zijn ze allemaal hetzelfde =) Snaptte xD
    En ik kan er gwn ni tege da die denke da ze beter zijn dan ons en van ons geld leven, en de politie durft er niks tege te doen..
    Als ge wilt verhuize naar hier, oke ma gedraag u dan als een Belg of Hollander en ni als een marginaal iemand..

    Dat is niet bij iedere Marokaan/Turk zo. Mijn Buren zijn Turks of Marokaan,ik woon in een turke/marokane buurt.En geloof me,ze zij echt aardig,ze werken en passen zich aan.Sterke nog ze zijn aardiger,liever dan mijn autochtone buurman. Dan de meeste Nederelanders.Als je niet weet waar je over praat moet je ook niks zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat een kut leraar ;o Ik vind het ook niet normaal dat je dat zomaar zegt als leraar!


    You are beautiful, you are love.

    Fragile schreef:
    (...)

    Ze zijn van binnen niet allemaal hetzelfde hoor. Maar ik bedoel maar, als een Turk of een Marokkaan iets doet dan zijn ze meteen allemaal slecht. Maar als een Nederlander of een Belg ofzo zoiets doet, dan worden er minder problemen van gemaakt.

    Juist niet???
    Als wij iets doen worden wij er harde voor gestraft, VEEL harder..
    En die Marokanen, daar wordt niks aan gedaan..
    Omda die flikke gewoon schrik hebbe van de marokanen..
    Ga gwn na Mechelen of waar dan ook en ge zit precies al in Marroko -_-


    Stop wishing, Start doing..

    Nederland is gewoon racistish

    @JustLikeYou: Doe ff rustig dom wijf, jeetje op Q zitten niet alleen maar Nl en Belgen. Dus denk ff na voordat je iets zegt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:07 ]


    You can run but not hide

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Juist niet???
    Als wij iets doen worden wij er harde voor gestraft, VEEL harder..
    En die Marokanen, daar wordt niks aan gedaan..
    Omda die flikke gewoon schrik hebbe van de marokanen..
    Ga gwn na Mechelen of waar dan ook en ge zit precies al in Marroko -_-


    Ja, we worden er wel voor gestraft, maar nou niet meteen zo dat ze over ons zeggen dat we slecht zijn enzo. En marokkanen worden ook net zo hard gestraft, en krijgen daarop meteen nog de reputatie dat ze allemaal slecht zijn. Maaargoed, jij jouw mening. Ik de mijne :')

    Fragile schreef:
    (...)

    Ja, we worden er wel voor gestraft, maar nou niet meteen zo dat ze over ons zeggen dat we slecht zijn enzo. En marokkanen worden ook net zo hard gestraft, en krijgen daarop meteen nog de reputatie dat ze allemaal slecht zijn. Maaargoed, jij jouw mening. Ik de mijne :')

    Idd ieder zijn mening, maar nu ga ik er over zwijgen voor er echte problemen komen =)


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Juist niet???
    Als wij iets doen worden wij er harde voor gestraft, VEEL harder..
    En die Marokanen, daar wordt niks aan gedaan..
    Omda die flikke gewoon schrik hebbe van de marokanen..
    Ga gwn na Mechelen of waar dan ook en ge zit precies al in Marroko -_-

    Alleen maar omdat ze een ander huidskleur hebben en een wat andere levensbeschouwing hebben betekent niet dat het geen gewone belgen zoals jij of nederlanders zoals ik zijn.
    Als een marokaan iets heeft gedaan staat in de krant een marokaan heeft dit gedaan, als een autochtoon heeft iets heeft gedaan staat er 40 jarige man....

    Je moet niet iedereen over 1 kam schreren.Dan gaat de hele wereld er aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Juist niet???
    Als wij iets doen worden wij er harde voor gestraft, VEEL harder..
    En die Marokanen, daar wordt niks aan gedaan..
    Omda die flikke gewoon schrik hebbe van de marokanen..
    Ga gwn na Mechelen of waar dan ook en ge zit precies al in Marroko -_-
    Ff over dat laatste. Jij gaat wel eens op vakantie neem ik aan? Ik kan dan toch ook zeggen rot op naar ... of hoe het ook heet.


    I live for the applause, you will die for it.

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Idd ieder zijn mening, maar nu ga ik er over zwijgen voor er echte problemen komen =)

    De wijk waarin mijn grootouders wonen was het vroeger een zalige buurt. Vriendelijke Belgen, allemaal. Nu, allemaal domme en heel erg onvriendelijke marokkanen. Weetje wat voor kuttigs ze deden bij hen?
    Ze kwamen even doodleuk aanbellen en zeggen; "Wanneer gaan jullie verhuizen? Dat huis is toch te groot voor jullie?"
    Pardon? Die dikke assholes/klootzakken gaan er echt over, ik zweer het!
    Als ze per sé willen dat hun kutvriendjes er komen bijwonen dat ze dan terug naar hun eigen rotland gaan he.
    Mijn papa heeft Parijs-Dakar uitgereden en is dus ook door Marokko gereden. Daar wonen precies dezelfde mensen.
    10-12 jarige die mensen bekogelen met stenen. Iemand van de crew werd aangevallen met een sabel.
    Ze zijn allemaal hetzelfde!

    Yeah, kom maar op met al die tegenreacties. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dom, dommer, domst.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    RACIST!

    Een leraar mag ook zijn mening geven. Maar wel een beetje lullig dat ie dat deed waar die mensen bijwaren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    De wijk waarin mijn grootouders wonen was het vroeger een zalige buurt. Vriendelijke Belgen, allemaal. Nu, allemaal domme en heel erg onvriendelijke marokkanen. Weetje wat voor kuttigs ze deden bij hen?
    Ze kwamen even doodleuk aanbellen en zeggen; "Wanneer gaan jullie verhuizen? Dat huis is toch te groot voor jullie?"
    Pardon? Die dikke assholes/klootzakken gaan er echt over, ik zweer het!
    Als ze per sé willen dat hun kutvriendjes er komen bijwonen dat ze dan terug naar hun eigen rotland gaan he.
    Mijn papa heeft Parijs-Dakar uitgereden en is dus ook door Marokko gereden. Daar wonen precies dezelfde mensen.
    10-12 jarige die mensen bekogelen met stenen. Iemand van de crew werd aangevallen met een sabel.
    Ze zijn allemaal hetzelfde!

    Yeah, kom maar op met al die tegenreacties. :Y)

    Je kan niet iedereen over een kam schreren. Ik woon in een marokanen buurt(ben het zelf niet), ik weet hoe die mensen zijn. Ze zijn juist veel socialer,aardiger, liever zelfs dan de meeste autochtonen!
    ALs jij emigreert wil je toch ook niet dat er mensen zo over jouw praten omdat een paar Belgen zo aso/gek zijn? Omdat een paar het voor de rest verpesten? Nee tuurlijk niet,dan word je boos.
    Er zijn een paar die slecht in het nieuws komen,die zich slecht gerdagen en dan is iedereen zo? ALs dat zo is dan is de hele mensheid aso onaardig of weet ik allemaal,wand we zijn allee maal mensen.Iedereen is anders maar dat betekent niet dat idereen uit een ander land meteen aso ofzo is.
    We kunnen de mensen die zich moeten aanpassen wel overal de schuld van geven en zeggen dat 'zij' de sl;echterikken zijn,maar dat heeft geen zin,dat is onzin. We kunnen wel beter

    Kom op zeg. We zijn allemaal mensen!!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall