• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    Lullig om te zeggen, zeker als docent voor een klas O_o
    Bij mij was hetandersom, wij hebben een Frans docent die Marokkaan is, en 2 van die meisjes (waaronder zelf ook een Marokkaan O_o) zeiden zo tegen elkaar; 'Ja, kutMarokkaan, laat 'm lekker terug gaan naar zijn eigen land!' 'Inderdaad, kutbuitenlander.'

    Dat vind ik pas dom O_o



    Ja , het klinkt heel gek.
    Maar eigenlijk zie je jezelf op zo'n moment niet anders dan anderen.

    Ik zie mezelf ook niet als 'iemand met een iets donkere huid' vooral niet als we het over discriminatie hebben. Dan zeggen mijn vriendinnen altijd, dat het raar is, om van iemand die zelf gekleurd is, te horen, dat ze zich niet op haar gemak voelt, bij iemand anders die gekleurd is.

    x')

    Niks te: leraren hebben ook een mening. Natuurlijk hebben ze dat, maar dat betekent nog niet dat je die hoort rond te spuien. Onproffesioneel vind ik. Iemand die bevoordeeld is zou geen leraar mogen zijn. Je verwacht juist van iemand die kennis verspreiden als zijn werk heeft dat hij wat slimmer is dan de middenmoot. De loser.


    History is not hatred.

    .... dat hij dat zegt terwijl er een marokaan/turk in je klas zit...das echt erg... maar dat je dat uberhoupt voor een klas durft te zeggen....

    Ik vind dat iedereen zijn mening mag zeggen, dan ben je toch nog niet meteen een rasist!? Maar dat hij het zo direct zegt... is ook niet echt normaal, nee. Maar trek je gewoon niks aan van die leraar. Daarom staat er achter leraar omdat ze zo raar zijn!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 17:03 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    kan je hiermee eigenlijk naar de politie gaan?


    i hate everyone

    misschien had hij het wat subtieler kunnen brengen? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind dat je zoiets sowieso niet hoort te zeggen laat staan dat een leraar dat zegt. ;O


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Duuh tuurlijk mag ie dat niet zeggen.
    Maar sorry nu ga ik iets zeggen en als je me daarom als racist beschouwt, jouw probleem hoor. Nou hier waar ik woon is het eigenlijk andersom. Alle Marokkanen en Turken doen hier wat ze willen terwijl ze hun eigenlijk feitelijk aan onze wet enzoo moeten aanpassen niet dan? Nou het minste dat wij iets naar hun doen bijvoorbeeld maar een bek trekken vliegen ze op je af met hun vrienden en schoppen ze je kapot en roepen dat je een racist bent. Maar als hun over ons zeggen dat wij lelijke bleekscheten zijn en zo van die shit en als hun ons een vieze blik geven tsjhaa dan mogen wij niets terug doen of wij zijn racisten. Zélfs politie doet niets terug uit schrik dat alle Turken en Marokkanen in opstand gaan komen tegen hun. Dát gaat toch ietsje té ver niet?
    Ik heb niets tegen de mensen die hier van dat geloof zijn maar zo gaat het nu eenmaal bij ons.

    Ha ik ben het eens met die leerkracht =)
    Ze leven van onze kostten en ze werken er nog eens niet voor..
    Krijg er echt het schijt van van de marokanen..
    Afvoeren die handel..


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Ha ik ben het eens met die leerkracht =)
    Ze leven van onze kostten en ze werken er nog eens niet voor..
    Krijg er echt het schijt van van de marokanen..
    Afvoeren die handel..


    Oke, het is jouw mening, maar ik vind dat je niet alle marokkanen over één kant moet scheren. Niet iedereen is hetzelfde.
    Ik vind dat die leerkracht zijn mening wel mag geven, maar ik ben het er zeker niet mee eens.

    O
    M
    G
    Dat is wel, een beetje heel raar.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oh ja fijn. Kan mijn vader het land uit oprotten zeker. Klote racisten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 16:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Fragile schreef:
    (...)

    Oke, het is jouw mening, maar ik vind dat je niet alle marokkanen over één kant moet scheren. Niet iedereen is hetzelfde.
    Ik vind dat die leerkracht zijn mening wel mag geven, maar ik ben het er zeker niet mee eens.

    Ja ze zijn misschien ni allemaal dezelfde ma vanbinnen zijn ze allemaal hetzelfde =) Snaptte xD
    En ik kan er gwn ni tege da die denke da ze beter zijn dan ons en van ons geld leven, en de politie durft er niks tege te doen..
    Als ge wilt verhuize naar hier, oke ma gedraag u dan als een Belg of Hollander en ni als een marginaal iemand..


    Stop wishing, Start doing..

    Boyiloveyou schreef:
    da mag die nie zeggen volgens artikel... echt waar Ö !

    Artiekel 1 van de Nederlandse Grondwet:
    'Elke Nederlandse staat burger mag niet worden gediscrimineert of achteregesteld worden op basis van lichaamskleur,geslacht,goddienst,afkomst,politiekemening e.d.'
    (Of zo iets staat er in,ik denk dat het voor belgie het zelfde is)

    Het maakt niet uit of hij een laraar is,hij mag dat in het algemeen niet zeggen.Hij mag zijn mening zeggen maar hij mag mensen niet beledigen,discrimineren e.d.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ja ze zijn misschien ni allemaal dezelfde ma vanbinnen zijn ze allemaal hetzelfde =) Snaptte xD
    En ik kan er gwn ni tege da die denke da ze beter zijn dan ons en van ons geld leven, en de politie durft er niks tege te doen..
    Als ge wilt verhuize naar hier, oke ma gedraag u dan als een Belg of Hollander en ni als een marginaal iemand..
    Niet alle Turken en Marokkanen zijn hetzelfde van binnen :/


    I live for the applause, you will die for it.