• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    Hij heeft wel vrijheid van meningsuiting. Maar hij zou het tactvoller kunnen zeggen, daar ben ik het mee eens.
    Hij is dan trouwens niet direct een racist. [/ ik weet natuurlijk niet hoe hij verder als persoon is]
    Racisme: 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras
    Discriminatie: het maken van ongeoorloofd onderscheid: rassendiscriminatie
    Discrimineren: discriminatie toepassen; achterstellen
    But, als hij dat vaker doet, zou ik het eens met hem erover hebben. Dat hij rekening moet houden met andere mensen enz. Wel op kalme manier zeggen, natuurlijk. En als hij daar niet naar luistert, zou je kunnen overwegen om een klacht in te dienen of een andere leraar erbij halen.
    Good luck! (flower)
    xXx <3


    FML

    nouuu meestal zijnt wel die buitelandse jochies die de boel verniellen enzu

    toen ik nog niet verhuisd was waren dr en paar van die gassies die deden van die rotjes door de brieven bussen gooien dat dreden ze ook bij ons en toen stond de kapstok met jassenin de fik!!

    ik hbe nog trouma's

    nu doen we iederjaar een plank voor de brievenbus!!

    stomme kut kinderen waren dat


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wajoh als mij leraar dat zou zeggen dan zou ik zo boos worden gewoon niet normaal
    Eigenlijk vind ik het niet kunnen om dat gewoon te zeggen waar allemaal Marokkanen en Turken zijn
    en dat zeg ik niet omdat ik zelf een Marokkaan ben.
    Mij Leraar had het ook een keer gezegt toen ik te onaardig was tegen iedereen toen zei die van; Jaa Jullie K*T Marokkanen en turken moeten onmiddenlijk deze land uit.
    Maar als je zo tegen Marokkanen en Turken bent dan moet je op een school werken waar alleen maar Nederlanders zijn
    Vind ikxD

    hajar, helemaal gelijk ^^'
    zeg dat maar tegen hem ,dan word hij boos.
    kyk, het is niet dat ik ze allemaal adoreer, maar ik haat ze ook niet.
    er staan allemaal enge jongens altijd voor ons bij school, die allemaal wicked things roepen, en dan heb ik zoiets, rotop.
    maar aan de andere kant, wij hebben de buitenlanders toch ook maar in een hoekje geschoven?
    voor hetzelfde geld dat als we ze meteen hadden geaccepteerd en behandelt als normale nederlanders met een accent en zo, dan zou het toch ook anders kunnen zijn?


    You move me ......... Kurt

    nouuu meestal zijnt wel die buitelandse jochies die de boel verniellen enzu

    toen ik nog niet verhuisd was waren dr en paar van die gassies die deden van die rotjes door de brieven bussen gooien dat dreden ze ook bij ons en toen stond de kapstok met jassenin de fik!!

    ik hbe nog trouma's

    nu doen we iederjaar een plank voor de brievenbus!!

    stomme kut kinderen waren dat


    mm alleen niet alle buitenlanders doen dat hoor,, ik bedoel een vriend van mij heeft samen met zijn vrienden brievenbussen laten ontploffen ,, en geen enkele was een buitenlander.
    TRouwens als een leerkracht zoiets bij ons zou zeggen krijgt die mn ouders op zijn dak (x Mn ouders zijn all2 juristen.

    In de jaren '60 heeft de regering de Turken zelf naar ons land toe gehaald omdat ze goedkope arbeidskrachten wouden hebben.
    Kromme beredenering vind ik zoiets...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vindt dat niet kunnen
    het is heel lullig tegenover die buitenlandse kinderen in de klas en als leraar mag je zoiets togh helemaal niet zeggen voor de klas


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    mijn moeder is egt kwaad op mijn leraar muziek..,

    hij zei omdat ik half duits ben, iets als die NSB'ers zijn ook niet te vertrouwen

    en dat vond ie GRAPPIG ¬¬

    én het vriendje van mn BF en naja ook wel een vriend van mij is dus duits

    had ie zown spel like Call Of Duty

    gaat ie bij zijn ouders in de woonkamer keihard roepen van: YES ALLE DUITSERS DOOD >.<

    het valt me nog mee dat hij nog leeft^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hhaha als ze dat bij mij op school zouden zeggen he oeeii , Ik heb best veel buitenlanders op mijn school , Ik ben zelf ook buitenlands,maar ben wel hier geboren,officieel ben je dan geen buitenlander xD maaaar het is gewoon niet normaal wat die leraar zegt >.< Likee , aan de ene kant is het wel waar dat buitenlanders meer schade aanrichten enzo,Maar als je ze haat kan je het ook wel voor je houden vind ik , en al helemaal als leraar.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Bij Maatschappijwetenschappen,

    word er ook wel vaak gepraat over discriminatie, en over 'hangjongeren' enzeu, je weet wel. :3

    en dan word ik ook altijd gelijk aangekeken, over iets gevraagd hoe ik erover denk.
    terwijl ik gewoon geadopteerd ben,
    en net zoals iedereen 'normaal' denk,

    blablabliebloe. stomme leraar.

    En dan lachen als ik zogenaamd iets 'racistisch zeg' maar ik kijk er net zo tegenover als de meeste.

    bwhoaaaaaah

    overtreding van de grondwet art.1 x'D

    Kan ik nu mijn leraar de gevangenis in laten gaan (hehe wij hebben maar 1 leraar voor MAW op havo)
    >;D

    [/nuttelooosss]

    Ik bedoel, ik heb zat meegemaakt met 'buitenlanders' op mijn vorige school.
    -
    En ik voel me niet altijd op mijn gemak als er een groepje jongens (in dit geval turken) bij de school stonden, en ja na riepen enzo.

    maar goed, als ik dat vertel, kijken ze me raar aan.

    [/ikbedoelhetnietbeledigend, en hetisnietzodatikbijiedere'buitenlander'ofpersoondieerandersuitziet op welkegronddanook, ikmenietopmijngemakvoel,iknoemnualleenalsvoorbeeld diejongens bij mijschool :3]

    SOOO ANNOYING!

    hij mag dah tg niet zeggen?


    love is dead and dead is love

    Nee dat kan je niet zegge o.O


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Lullig om te zeggen, zeker als docent voor een klas O_o
    Bij mij was hetandersom, wij hebben een Frans docent die Marokkaan is, en 2 van die meisjes (waaronder zelf ook een Marokkaan O_o) zeiden zo tegen elkaar; 'Ja, kutMarokkaan, laat 'm lekker terug gaan naar zijn eigen land!' 'Inderdaad, kutbuitenlander.'

    Dat vind ik pas dom O_o


    Sweet dreams will come true.

    mijn moeder is egt kwaad op mijn leraar muziek..,

    hij zei omdat ik half duits ben, iets als die NSB'ers zijn ook niet te vertrouwen

    en dat vond ie GRAPPIG ¬¬

    én het vriendje van mn BF en naja ook wel een vriend van mij is dus duits

    had ie zown spel like Call Of Duty

    gaat ie bij zijn ouders in de woonkamer keihard roepen van: YES ALLE DUITSERS DOOD >.<

    het valt me nog mee dat hij nog leeft^^
    wat een zak is dat mens zeg O_o Hoe lullig kan je zijn?;O


    Sweet dreams will come true.