• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    NEE.
    Niet alle Turken en Marokkanen zijn zo!
    Als iemand zo begint te praten, praten ze over mijn familie. Dus vinden ze dat Ik en mijn vader het land moeten verlaten.

    Ik kan NIET negeren. Slechte eigenschap van mij, of juist een goede.


    I live for the applause, you will die for it.

    BadThoughts schreef:
    Ik ben enkel tegen de marokkanen en turken. That's it.

    Waarom,niet kwaat maar waarom?
    @Noise
    Wij mogen toch onze mening zeggen,zij valt de Turken en Marokanen aan,zij is (technies gezien) strafbaar(volgens mij).Waarom mag zij het wel zeggen en wij niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Noise schreef:
    Mensen laat iedereen toch zijn mening zeggen!
    Als BadThoughts haar mening nu zo is.
    Hoeven jullie haar toch niet zo aan te vallen.

    eindelijk iemand die ons begrijpt!
    ze zeggen hier: 'Je mag je mening zeggen'
    ja en daarna word je afgeblaft!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vind opzich wel da hij een punt heeft..
    nouja ik vind niet dat alle turken en marrokanen het land uit moeten maar dat ze wel aan onze cultuur moeten aanpassen. Vooral de jongens met hun zogenaamde macho gedrag. Ik zeg niet dat elke marokaan zo is of elke turk zo is maar t zijn meestal wel die mensen.
    Ook is het erg lastig voor onze samenleving
    want doordat er steeds meer na nederland verhuizen zijn er steeds meer Nederlanders werkloos. Dit is deels ons eigenschuld want wij hadde ze 20 jaar terug express hier natoe gehaald om onze klusjes te doen.. oke ik wijk nu erg veel af van het onderwerp xD....
    over de leerar ik zou het tegen de dirictuur zegge want dit kan gewoon niet. vooral niet als er zulke leerlingen die uit het buitenland komen erbij sitte. Maar opzich, zie ik ook wel zijn punt en noem ik het niet racisme.
    racisme is anders. Het beschuldigen van hun cultuur en dat ze het land uit moete heeft hele andere betekenissen. >< oke ik houd wel ff me mond want ik lul nu een te lang verhaal da nergens over gaat D:

    xoxo

    ( sorry voor de mensjes die niet met me eens zijn )


    ~Hugz

    Inspiration schreef:
    (...)
    ja, ma je zegt da zei schelden, je scheld zelf, je bent niet anders hoor! :S

    Ik schold haar uit ja, ik kan niet tegen zulke mensen en dat ga ik niet verbergen. Ik heb tenminste niemand zijn of haar afkomst beledigd.


    You can run but not hide

    Luctus schreef:
    (...)
    Waarom,niet kwaat maar waarom?
    @Noise
    Wij mogen toch onze mening zeggen,zij valt de Turken en Marokanen aan,zij is (technies gezien) strafbaar(volgens mij).Waarom mag zij het wel zeggen en wij niet

    Omg, ik val ze niet aan, ik ben er gewoon tegen!
    Kind jij overdrijft fucking hard!

    @ Noise,
    Bedankt! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Noise schreef:
    Mensen laat iedereen toch zijn mening zeggen!
    Als BadThoughts haar mening nu zo is.
    Hoeven jullie haar toch niet zo aan te vallen.


    Ja en als dit mijn mening is hoeven jullie mij ook niet aan te vallen.


    You can run but not hide

    VogueStyle schreef:
    (...)
    Ik schold haar uit ja, ik kan niet tegen zulke mensen en dat ga ik niet verbergen. Ik heb tenminste niemand zijn of haar afkomst beledigd.

    Als je toch zo graag scheldt, neem er dan een spiegel bij en doe het dan! -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Omg, ik val ze niet aan, ik ben er gewoon tegen!
    Kind jij overdrijft fucking hard!

    @ Noise,
    Bedankt! ^^

    Als je de dingen zecht zoals je het zecht komt het zo over.Maar nog steets waarom? Geef me eens een goede reden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    *Heartattack*


    I live for the applause, you will die for it.

    Luctus schreef:
    (...)
    Waarom,niet kwaat maar waarom?
    @Noise
    Wij mogen toch onze mening zeggen,zij valt de Turken en Marokanen aan,zij is (technies gezien) strafbaar(volgens mij).Waarom mag zij het wel zeggen en wij niet

    Dat van jullie is al lang geen mening meer maar jullie 'vallen' haar aan.


    I need you like a heart needs a beat

    Luctus schreef:
    (...)
    Waarom,niet kwaat maar waarom?
    @Noise
    Wij mogen toch onze mening zeggen,zij valt de Turken en Marokanen aan,zij is (technies gezien) strafbaar(volgens mij).Waarom mag zij het wel zeggen en wij niet

    Waarom is ze strafbaar?


    I need you like a heart needs a beat

    Noise schreef:
    (...)
    Dat van jullie is al lang geen mening meer maar jullie 'vallen' haar aan.

    Hoezo geen mening.Ik zeg wat ik van haar en (haar) racisties gedrag vind.Dat is toch een mening of niet soms?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Als je de dingen zecht zoals je het zecht komt het zo over.Maar nog steets waarom? Geef me eens een goede reden

    Pfoeh,
    In m'n eerste (lange) reactie stond al waarom.
    Ook wordt ik er steeds door gepest. Vroeger en nog steeds. Zij spreken kwaad over me terwijl ik niets verkeerd doe. Er hebben er mij al eens aangevallen. Iemand gebrook mij toen.
    Tss ..
    Alleen maar slechte dingen, ja!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    weetje, iedereen is anders, de ene houdt van vechten de andere is liefdevol, de ene is emo, de andere is een player, laat iedereen toch zijn of denken wat ze willen! en val elkaar niet direct aan, heb respect voor elkaars mening!


    Keep calm and love Zayn Malik =)