• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    bill is geen meisje niet verwijfd en 100 % hetero

    Laat die mensjes toch dneken wat ze willen!
    het gaat toch omdat wat je er zelfvan vindt?
    Niet, ik trek me niets van anderen aan, natuurlijk is hte niet leuk om te horen, maar als je reageert geef je alleen hun hun zin, dat is wat ze willen. :S


    Träume sind wirklich!!

    iedereen die zegt dat bill een meisje is is gewoon BLIND ( lees: verblind door zijn schoonheid :))

    make-up en nagelak is sexy!!!


    take me away

    Er zit wel een verschil tussen Bill en een meisje. Hij draagt make up nagelak enso maar dat maakt hem juist zoo leeukk en schattig!

    Wow, bestaat dit topic nog? xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Jongens met eyeliner enzo vind ik er meestal sowieso al sexy uitzien ^^


    Bellice

    Bill is gwoon FOCKING HOT! Focking Lekker en Focking geen wijf x3

    AMEN! ^^


    I'll Dry the tears You Hide :3

    iedereen die zegt dat bill verwijft of een meisje is, is gewoon vreselijk jalours omdat hij er anders uitziet maar toch heel veel aandacht krijgt. persoonlijk vind ik hem vreselijk cute lief en mooi(A) maarja wat kunnen wij er aan doen, de meeste mensen die dat zeggen zijn te koppig om te geloven dat bill een heel leuk lief en aardig mens kan zijn ookal ken ik hem niet persoonlijk.


    zooo da was een lange tekst :'D

    xXx Marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Bill = Bill.
    En iedereen heeft een andere mening over hem dan een ander. So what dat ze hem een wijf noemen negeer da. Als zij hun daarmee willen bezighouden laat ze doen maar verlaag je niet tot hun niveau.

    ik snap niet dat ze zeggen dat bill een wijf is omdat hij make-up draagt ik bedoel veel dragen er make-up bijvoorbeeld die van 30 seconds to mars en daar zeggen ze niks van en trouwens make-up is uitgevonde door een man dus warom mogen ze het dan niet dragen? hoezo onlogies


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Oww, ik vind bill wel verwijft!! :D
    en weet je, je ik denk ook dat hij Gay is!
    Nu mag je me haaten en uitsgelden, je doet maar lekker.
    Je kan nu wel roepen dat hij geen gay is, maar we zullen het nooit zekker weten, todat we het uit zijn ond horen!
    En hoezo ik dit denk, gewoon. Kijk naar die jongen!!*Ja ik vind hem Geen wijf, aleen VERwijft* Maar die jongen kan tog nooit, alen op meisjes vallen!!!. ><


    Dunno ><

    Oww, ik vind bill wel verwijft!! :D
    en weet je, je ik denk ook dat hij Gay is!
    Nu mag je me haaten en uitsgelden, je doet maar lekker.
    Je kan nu wel roepen dat hij geen gay is, maar we zullen het nooit zekker weten, todat we het uit zijn ond horen!
    En hoezo ik dit denk, gewoon. Kijk naar die jongen!!*Ja ik vind hem Geen wijf, aleen VERwijft* Maar die jongen kan tog nooit, alen op meisjes vallen!!!. ><

    hij heeft gezegt dat hij niet gay is dus w weten het wel zeker


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    hij heeft gezegt dat hij niet gay is dus w weten het wel zeker

    O,, nee hoor :P
    Niks is nog zekker!
    Want Jij weet ook donders goed, dat als hij zou toegeven, dat ze Cariere naar de klote is [a]
    En dat wil hij niet. want hij wil vedder aanbeden worden, dat doet zijn ego goed!
    Dus zegt hij dat hij Hetro is. [a]


    Dunno ><

    (...)
    O,, nee hoor :P
    Niks is nog zekker!
    Want Jij weet ook donders goed, dat als hij zou toegeven, dat ze Cariere naar de klote is [a]
    En dat wil hij niet. want hij wil vedder aanbeden worden, dat doet zijn ego goed!
    Dus zegt hij dat hij Hetro is. [a]

    hoezo zijn cariere is dan naar de klote de(meeste)fans boeit het echt niet of hij nou gay is of niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;