• Oké, nu moet ik toch gewoon iets zeggen, ik kan het niet meer aanhoren.
    Ik zie reacties als;

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen om moderator te worden, dan zoek je het toch een soort van zelf

    Hier kan ik best wel kwaad om worden. Series. Hoeveel onder degenen die wat tegen moderators hebben en ze vuil behandelen hadden zich een tijd geleden zélf ingeschreven voor het moderatorschap? Hóeveel? Ongeveer allemaal, denk ik zo. Als je mod wilt worden betekent dat, dat je het hier mee op orde wilt houden. Dat je je inzet voor de site en het hier voor de users beter probeert te maken. Geven die leuke initiatieven dan het recht om de moderators het moeilijk te maken. Ze uit te schelden en behandelen alsof ze een stuk vuil zijn?
    Ze doen enorm veel voor de site. Meer dan jullie doorhebben. Jullie defenitie van een moderator is iemand die slotjes op leuke topics zetten en bans uitdelen zonder redenen. Dat vind ik niet echt normaal. Hoe irritant ze ook over kunnen komen. Ze ruimen al jullie shit op en werken als geen ander voor jullie.
    Leer respect te hebben en hulp te waarderen.


    Er waren 153 of 158 aanmeldingen =='
    Respect. Dat woord kennen ze hier niet. Ze schelden roekeloos, dreigen, en zouden elkaar het liefst de hersenen inslaan.

    ik heb jou echt de meest vreselijke quizlet verhalen vertelt :')
    Het kán wel meevallen hoor =]

    (...)
    ik heb jou echt de meest vreselijke quizlet verhalen vertelt :')
    Het kán wel meevallen hoor =]

    Misschien. Maar ik zie sommige kinders hier als een stel kleine kleuters die beter in groep 1 hadden kunnen blijven zitten. Misschien hadden ze dan, na verloop van jaren, nog iets geleerd van respect.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>


    (...)
    Meer dan 300, zei je?
    Oh nou sorry hoor ×.×
    Het voelde als 300 xD

    Amen^^

    ik hb mezelf daar toen ook voor ingeschreven, het lijkt me nog steeds leuk om mensen te helpen hier op Quizlet. Alleen ik weet niet zo zeker of ik dat nu nog wil, het lijkt me leuk maar als je hnier weg gepest word...


    Tears are crashing out of my eyes

    Er waren 153 of 158 aanmeldingen =='
    Respect. Dat woord kennen ze hier niet. Ze schelden roekeloos, dreigen, en zouden elkaar het liefst de hersenen inslaan.

    Overdrijven is ook een vak '-.-
    Ofdat iedereen zo is..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    Overdrijven is ook een vak '-.-
    Ofdat iedereen zo is..

    Gsus, en die paar die wel zo zijn verkloten het voor de rest. En daar wordt 'de rest' dan weer boos over en gaan ze daar ruzie over maken.
    Conclusie; ze kennen hier geen respect.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Blablablabla altijd maar weer over die mods.


    Uncontrollable.

    Ik had me ingeschreven hoor (: Omdat ik het gevoel had dat ze mý toch nooit uit zouden schelden en ik dus gewoon rustig kon doen wat een mod hoort te doen. Eigenlyk zou je van die mensen die de mods uitschelden, een mod moeten maken (zonderdiebanmogelykheden) voor 1 dag, en dan met zyn allen tegen die gaan (: Weten ze ook hoe het voelt en misschien ook hoe zwaar het mod zyn is. Dan stoppen ze vast wel :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik had me ingeschreven hoor (: Omdat ik het gevoel had dat ze mý toch nooit uit zouden schelden en ik dus gewoon rustig kon doen wat een mod hoort te doen. Eigenlyk zou je van die mensen die de mods uitschelden, een mod moeten maken (zonderdiebanmogelykheden) voor 1 dag, en dan met zyn allen tegen die gaan (: Weten ze ook hoe het voelt en misschien ook hoe zwaar het mod zyn is. Dan stoppen ze vast wel :Y)

    Yeaaah.
    - stemt -

    je hebt gelijk en ik heb respect voor de mods. ze doen hun werk goed en ik hoop dat ze daar nog lang door mee blijven gaan. maar nu ben ik die topics wel zat.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je hebt gelijk en ik heb respect voor de mods. ze doen hun werk goed en ik hoop dat ze daar nog lang door mee blijven gaan. maar nu ben ik die topics wel zat.

    Ik ook.
    Het irriteert me.
    En door de irritatie ga ik zelf irritant wezen met zo'n topic. :'D

    jah je hebt gelijk
    en vooral met de slotjes op leuek topics
    dat doen ze neit alleen om de mensen die het topic gemaakt heeft te irriteren, helemaal neit zelfs ze doen het omdat het er neit hoorde of er geen normale dingen in stonden.

    waarom zou je ze dan uitschelden? alleen omdat je vriendin geband is?? omdat ze waarschijnlijk iets heeft gedaan.. dat zo erg was dat ze een ban kreeg. en neit zo maar..


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ja idd.Als er geen mods waren zou het er wel wat anders aan toe geweest zijn!

    (...)
    Yeaaah.
    - stemt -

    Ik was bijna voor 1 dag mod geweest,als het aan Tara lag.Ze heeft er een topic over geopend in het MOD-forum,maar iedereen was tegen,helaas.

    (...)
    Ik was bijna voor 1 dag mod geweest,als het aan Tara lag.Ze heeft er een topic over geopend in het MOD-forum,maar iedereen was tegen,helaas.

    Vind je het heel raar? Welke mongool laat dan ook een user die er niets te zoeken heeft in het mod-forum? Ja, oké. Die Evelien. Maar als ik het zo van Tara hoor staan daar de meest persoonlijke dingen van mods in.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>