• Oké, nu moet ik toch gewoon iets zeggen, ik kan het niet meer aanhoren.
    Ik zie reacties als;

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen om moderator te worden, dan zoek je het toch een soort van zelf

    Hier kan ik best wel kwaad om worden. Series. Hoeveel onder degenen die wat tegen moderators hebben en ze vuil behandelen hadden zich een tijd geleden zélf ingeschreven voor het moderatorschap? Hóeveel? Ongeveer allemaal, denk ik zo. Als je mod wilt worden betekent dat, dat je het hier mee op orde wilt houden. Dat je je inzet voor de site en het hier voor de users beter probeert te maken. Geven die leuke initiatieven dan het recht om de moderators het moeilijk te maken. Ze uit te schelden en behandelen alsof ze een stuk vuil zijn?
    Ze doen enorm veel voor de site. Meer dan jullie doorhebben. Jullie defenitie van een moderator is iemand die slotjes op leuke topics zetten en bans uitdelen zonder redenen. Dat vind ik niet echt normaal. Hoe irritant ze ook over kunnen komen. Ze ruimen al jullie shit op en werken als geen ander voor jullie.
    Leer respect te hebben en hulp te waarderen.


    (...)
    waarom is die dan nooit online?

    Vakantie waarschijnlijk.


    Uncontrollable.

    (...)
    Hy is ouder, en heeft waarschynlyk wel wat beters te doen dan wy. Hy is trouwens wél af en toe online.

    zijn er verder geen owners van de site?

    (...)
    Ik ben nog altijd mezelf. En dat is een en al arrogant. -gayhand-

    Ghegheghe. Maar kyk, ik ben Miss Universal Queen Arrogant. Dus niemand is arroganter dan ik (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ghegheghe. Maar kyk, ik ben Miss Universal Queen Arrogant. Dus niemand is arroganter dan ik (:

    Echt wel.
    De mods zijn beter.


    Uncontrollable.

    (...)
    Echt wel.
    De mods zijn beter.

    Kontenlikker.^^.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Echt wel.
    De mods zijn beter.

    Dan heb je het waarschynlyk over Tara &nd Máriko, maar die heb ik al verslagen met myn arrogantie. (: Met hun heb ik het er namelyk al over gehad XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Iedereen is een kontenlikker ' ik dus ook.

    (...)
    Kontenlikker.^^.

    Het is een feit. Het is bewezen.


    Uncontrollable.

    Iedereen is een kontenlikker ' ik dus ook.

    O.o Ik niet hoor (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dan heb je het waarschynlyk over Tara &nd Máriko, maar die heb ik al verslagen met myn arrogantie. (: Met hun heb ik het er namelyk al over gehad XD

    Je vergeet een mod.
    Een mod die niet te verslaan is.


    Uncontrollable.

    (...)
    Het is een feit. Het is bewezen.

    Mods zyn beter? Is dat een feit? Meid, check dan je bronnen maar na, want ik ben de beste (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    O.o Ik niet hoor (:

    Zeg jij.

    (...)
    Je vergeet een mod.
    Een mod die niet te verslaan is.

    Wie dan? ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dan heb je het waarschynlyk over Tara &nd Máriko, maar die heb ik al verslagen met myn arrogantie. (: Met hun heb ik het er namelyk al over gehad XD

    wie sijn dat?

    (...)
    Dan heb je het waarschynlyk over Tara &nd Máriko, maar die heb ik al verslagen met myn arrogantie. (: Met hun heb ik het er namelyk al over gehad XD

    Samenspannen, staan we nog sterker, niemand die van mij wint. Niet omdat ik arrogant ben, maar niemand verslaat mij gewoon, dat is een feit, en ook bewezen ook hier op Quizlet. Maar lieverd ik move me naar boven.Loveu<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.