• Oké, nu moet ik toch gewoon iets zeggen, ik kan het niet meer aanhoren.
    Ik zie reacties als;

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen om moderator te worden, dan zoek je het toch een soort van zelf

    Hier kan ik best wel kwaad om worden. Series. Hoeveel onder degenen die wat tegen moderators hebben en ze vuil behandelen hadden zich een tijd geleden zélf ingeschreven voor het moderatorschap? Hóeveel? Ongeveer allemaal, denk ik zo. Als je mod wilt worden betekent dat, dat je het hier mee op orde wilt houden. Dat je je inzet voor de site en het hier voor de users beter probeert te maken. Geven die leuke initiatieven dan het recht om de moderators het moeilijk te maken. Ze uit te schelden en behandelen alsof ze een stuk vuil zijn?
    Ze doen enorm veel voor de site. Meer dan jullie doorhebben. Jullie defenitie van een moderator is iemand die slotjes op leuke topics zetten en bans uitdelen zonder redenen. Dat vind ik niet echt normaal. Hoe irritant ze ook over kunnen komen. Ze ruimen al jullie shit op en werken als geen ander voor jullie.
    Leer respect te hebben en hulp te waarderen.


    is het hier gebruikelijk dat iedereen 'amen' en iemand anders kont likt omdat die een topic opent?


    BOOM BABY

    IKKE!! GHeGE Ik had me lekker ingeschreven.-proud- Maar ik heb hem niet echt serieus gemaakt,dat vond ik zonde, maarja ik geef het toe.-op knieen-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    is het hier gebruikelijk dat iedereen 'amen' en iemand anders kont likt omdat die een topic opent?

    Blijkbaar. Ze zijn allemaal wel heel erg gelovig.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    You're Totally Right!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    is het hier gebruikelijk dat iedereen 'amen' en iemand anders kont likt omdat die een topic opent?

    Het is een rage. Een domme rage.


    Uncontrollable.

    (...)
    Het is een rage. Een domme rage.

    Ze hebben hier wel heel erg veel rages, of ligt dat nu weer aan mij?
    Meelopers.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    (...)
    Ze hebben hier wel heel erg veel rages, of ligt dat nu weer aan mij?
    Meelopers.

    Jep, de een begint ermee en voor je het weet hangt hier een enge overheersing over dat onderwerp.
    Twilight als voorbeeld.
    Dat was pas eng o_O


    Uncontrollable.

    is het hier gebruikelijk dat iedereen 'amen' en iemand anders kont likt omdat die een topic opent?

    viel mij ook al op.
    @ Pleasure.

    ik noem t massahysterie.
    wat een gedoe hier.


    should i really be paying attention to you.

    (...)
    Jep, de een begint ermee en voor je het weet hangt hier een enge overheersing over dat onderwerp.
    Twilight als voorbeeld.
    Dat was pas eng o_O

    Of de geesten. Of het Biseksueel zijn. Of de Scene zooi.
    Vreselijk.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    (...)
    Jep, de een begint ermee en voor je het weet hangt hier een enge overheersing over dat onderwerp.
    Twilight als voorbeeld.
    Dat was pas eng o_O

    Agree.

    (...)
    Of de geesten. Of het Biseksueel zijn. Of de Scene zooi.
    Vreselijk.

    iiiiiiinderdaad. Daar krijg je pas spontaan nachtmerries van. Zeker van sommige users van 9 jaar die zichzelf biseksueel noemen.


    Uncontrollable.

    (...)
    iiiiiiinderdaad. Daar krijg je pas spontaan nachtmerries van. Zeker van sommige users van 9 jaar die zichzelf biseksueel noemen.

    knap hoor als je dat al zo snel weet o.o


    should i really be paying attention to you.

    (...)
    knap hoor als je dat al zo snel weet o.o

    Daarom.


    Uncontrollable.

    Meelopers zijn dom&laf. n-n'

    (...)
    Yeaaah.
    - stemt -

    Kom, dan gaan we samen iedereen overhalen om toe te stemmen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3