• Oké, nu moet ik toch gewoon iets zeggen, ik kan het niet meer aanhoren.
    Ik zie reacties als;

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen om moderator te worden, dan zoek je het toch een soort van zelf

    Hier kan ik best wel kwaad om worden. Series. Hoeveel onder degenen die wat tegen moderators hebben en ze vuil behandelen hadden zich een tijd geleden zélf ingeschreven voor het moderatorschap? Hóeveel? Ongeveer allemaal, denk ik zo. Als je mod wilt worden betekent dat, dat je het hier mee op orde wilt houden. Dat je je inzet voor de site en het hier voor de users beter probeert te maken. Geven die leuke initiatieven dan het recht om de moderators het moeilijk te maken. Ze uit te schelden en behandelen alsof ze een stuk vuil zijn?
    Ze doen enorm veel voor de site. Meer dan jullie doorhebben. Jullie defenitie van een moderator is iemand die slotjes op leuke topics zetten en bans uitdelen zonder redenen. Dat vind ik niet echt normaal. Hoe irritant ze ook over kunnen komen. Ze ruimen al jullie shit op en werken als geen ander voor jullie.
    Leer respect te hebben en hulp te waarderen.


    Ik ga der een wikipedia deel voor maken. Mods van Quizlet.^^
    Hoi rose.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    is het hier gebruikelijk dat iedereen 'amen' en iemand anders kont likt omdat die een topic opent?

    Niet iedereen zegt meteen 'Amen', en je mag het toch ook gewoon met iemand compleet eens zyn. Het is toch niet zo dat als iemand amen zegt, dat diegene dan meteen een kontenlikker is? ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Niet iedereen zegt meteen 'Amen', en je mag het toch ook gewoon met iemand compleet eens zyn. Het is toch niet zo dat als iemand amen zegt, dat diegene dan meteen een kontenlikker is? ¬¬

    Sinds iemand het woordje "amen" zei op een topic/reactie zegt iedereen het.
    Dat heet woordenpikken op een vage manier. Vind ik.


    Uncontrollable.

    (...)
    Niet iedereen zegt meteen 'Amen', en je mag het toch ook gewoon met iemand compleet eens zyn. Het is toch niet zo dat als iemand amen zegt, dat diegene dan meteen een kontenlikker is? ¬¬

    Sjeez, Rose ik ben teleurgesteld in je, je hoort toch wel te weten dat je dan meteen echt wrijwel meteen een kontenlikker bent!! Like jij hebt wat gemist bij je opvoeding hoor.!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ga der een wikipedia deel voor maken. Mods van Quizlet.^^
    Hoi rose.<3

    Haaaiii Ivy (H) Alles goed? (:
    Jáá dude, en dan iedere mod voorstellen &nd zo'n foto er by.
    'En dan heb je nog de hoofdmod: Rutger'
    'En dan de allerlaatste mod, maar wel de gekste: BOOOO<3 (:"
    voorbeelden ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Sjeez, Rose ik ben teleurgesteld in je, je hoort toch wel te weten dat je dan meteen echt wrijwel meteen een kontenlikker bent!! Like jij hebt wat gemist bij je opvoeding hoor.!!

    O.o
    -Gaatjanken&ndkontlikkenvaniemand-
    Zo goed? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    O.o
    -Gaatjanken&ndkontlikkenvaniemand-
    Zo goed? (:

    Super (cat)


    Uncontrollable.

    (...)
    Haaaiii Ivy (H) Alles goed? (:
    Jáá dude, en dan iedere mod voorstellen &nd zo'n foto er by.
    'En dan heb je nog de hoofdmod: Rutger'
    'En dan de allerlaatste mod, maar wel de gekste: BOOOO<3 (:"
    voorbeelden ^^

    Mods zijn te herkennen aan hun bloedrode kleurtje.^^ oke een beginetje, en ja is goed.!! Mj?<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    O.o
    -Gaatjanken&ndkontlikkenvaniemand-
    Zo goed? (:

    Je leert snel,^^ Maar toch ben ik nog zwaar teleurgesteld.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Sinds iemand het woordje "amen" zei op een topic/reactie zegt iedereen het.
    Dat heet woordenpikken op een vage manier. Vind ik.

    xD Volgens my heb ik nog nooit amen op iets gezegd (:. Daar heb je wel gelyk in, maar dat maakt niet iedereen meteen een kontlikker.
    Eerst was het woord 'dude' hier in, toen was het weer uit, toen zei ik het na een tydje en toen begonnen ze weer. En het woord 'Like' was ook in, toen weer uit, en toen zy ik het weer, en nou begint half Q. er ook mee ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    xD Volgens my heb ik nog nooit amen op iets gezegd (:. Daar heb je wel gelyk in, maar dat maakt niet iedereen meteen een kontlikker.
    Eerst was het woord 'dude' hier in, toen was het weer uit, toen zei ik het na een tydje en toen begonnen ze weer. En het woord 'Like' was ook in, toen weer uit, en toen zy ik het weer, en nou begint half Q. er ook mee ¬¬

    Dat heet: een enge hype.


    Uncontrollable.

    (...)
    Sinds iemand het woordje "amen" zei op een topic/reactie zegt iedereen het.
    Dat heet woordenpikken op een vage manier. Vind ik.

    Je moet tegen woordig overal een © op zetten.

    (...)
    Je leert snel,^^ Maar toch ben ik nog zwaar teleurgesteld.

    -GaatiemandzoekenwaardoorIvynietmeerteleurgesteldis-
    O.o VOOR HET EERST DAT IEMAND TELEURGESTELD IN ME IS!
    -Jankt- (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Je moet tegen woordig overal een © op zetten.

    Alsof ze het dan niet jatten ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Je moet tegen woordig overal een © op zetten.

    Niets moet ><


    Uncontrollable.