• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    dat zou ik hem steunen door wat dan ook(H)



    wat zou je doen als je vader een videocamera in de badkamer had en hem aandeed als jij erin ging?? O.o
    kinderbescherming bellen das egt ziek!


    wat zou je doen als je er8er komt dat je BF zigzelf snijd(die van mij vertelde het aan mn ouders ik snap het maar egt blij was ik en niet mee)


    take me away

    ik zou haar steunen en helpen met stoppen.

    wat zou je doen als je erachter kwam dat je ouders niet je egte ouders waren?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uhm, opezoek gaan naar me echte ouders?
    Wat zou je doen al zou Alex Evans voor je staan?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Uhm, opezoek gaan naar me echte ouders?
    Wat zou je doen al zou Alex Evans voor je staan?
    niet weten wie hij was XD

    wat zou je doen als je Bill op het dak van een flat zag staan en hij eraf zou willen springen?


    take me away

    naar boven rennen en gaan zinge please dont jump.
    Wat zou je doen al zou Tom z'n plug er uit vliegen en niemand helpt hem.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    hem helpeXD

    wat zou je doen als je vader fan werd van Frans Bouwer en de hele dag heb je ff voor my ging draaie


    take me away

    Ieuwl dan zou ik die cd verknippen ofzo.
    Wat zou je doen al zou iemand naakt foto's van je op het internet zetten.?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    geen idee, iet heel erg, als ik weet wie het gedaan heeft die gene de huid volschelden dat die naar zijn mama gaat en hem een blauw oog, bloedlip en nog iets slagen

    wat zou je doen als de quiz die je graag maakt op quizlet ineens verwijwderd word


    Live life limitless.

    Me eigen afvragen waarom die verwijderd zou zijn, (wijsheid :))
    Wat zou je doen al zou Bill uit de kast komen?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    denken so what laat hem lekker ik heb niks tegen homo's

    wat zou je doen als je vader voor de 3de keer geopereerd moet worden, je hond morgen geopereed word je zusje van school is getrapt...;

    vraag me niet hoe maar het is toch echt zo ik word gek thuis..:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Uhm, naar me vriendinnen gaan en om hulp vragen.. ?

    Wat zou je doen al zou Zac Efron voor je deur staan voor kinder postzegels xD


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    gillen en de deur dicht slaan

    wat zou je doen als een groep snobs de hele dag op school om je heen hangt ? ^^

    Tegen me denkbeeldige vrienden praten (:

    Wat zou je doen al zou de hunk van de school vragen of je z´n huiswerk wilt maken?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Uhm, Jhaa! Want ik denk dt als ik het niet doe dat hij dan mij stom gaat vinden ofzo..
    Og maybe nee zeggen en dan heel arrogant doen zodat hij mij misschien zown meid vind die wel durft en dat hij dan een cuuwl indruk op mij krijgt xd.

    Wat zou je doen als Bill toegeefd dat hij tóch Homo is?


    Love is in the air'<3

    Uhm, Jhaa! Want ik denk dt als ik het niet doe dat hij dan mij stom gaat vinden ofzo..
    Og maybe nee zeggen en dan heel arrogant doen zodat hij mij misschien zown meid vind die wel durft en dat hij dan een cuuwl indruk op mij krijgt xd.

    Wat zou je doen als Bill toegeefd dat hij tóch Homo is?
    k zou er van schrikke maar er niet minder fan van TH om worden k zou gwoon hem leuk blijve vinde hij is tog al onberijkbaar:(

    wat zou je doen als je de beroemtheid waar je de grootste hekel aan hebt(bv paris hilton of enrique inglezias)zag lopen?


    take me away