• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    Ik schrok me dood toen ik het hoorde o.o
    wie doet nou zoiets :S


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn oma meldde dat =o
    ik vond het zo erg :o

    Het lijkt mss cru om dit te zeggen, maar ik gevallen als deze vind ik het spijtig dat de doodstraf afgeschaft is...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    die vrouw dat in sint-niklaas in het ziekenhuis ligt is de vrouw van een leerkracht van me..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Jeetje.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Hier is al een topic over van een meisje dat in de buurt van die plaats woont. ^^

    ik schrok me egt dood toen ik het net op het nieuws zag.


    I am an idiot, I move.

    Hier is al een topic over van een meisje dat in de buurt van die plaats woont. ^^
    Oops...:L


    Sweet dreams will come true.

    Het lijkt mss cru om dit te zeggen, maar ik gevallen als deze vind ik het spijtig dat de doodstraf afgeschaft is...
    Tja...eigenlijk wel, maar dan kan die gast ook nie tmeer nadenken over zijn daden (wat ie vast niet zal doen, ik bedoel je moet wel erg gek zijn om zoiet te flikken :| denk eigewnlijk niet dat je dan nog gaat nadenken over wat je hebt gedaan)


    Sweet dreams will come true.

    die vrouw dat in sint-niklaas in het ziekenhuis ligt is de vrouw van een leerkracht van me..
    :| weet geen andere reactie, sorry.


    Sweet dreams will come true.

    (...)Tja...eigenlijk wel, maar dan kan die gast ook nie tmeer nadenken over zijn daden (wat ie vast niet zal doen, ik bedoel je moet wel erg gek zijn om zoiet te flikken :| denk eigewnlijk niet dat je dan nog gaat nadenken over wat je hebt gedaan)

    Als je zoiets dood ben je gewoon mentaal gestoord. Die voelt geen spijt, die denkt niet na over zijn daden... Die mand zit nu voor de rest van zijn leven instelling, daar hebben zowel wij, die ouders van die kindjes, en hij niks aan. Zo'n mensen zijn beter dood. Dat schenkt de familie van de slachtoffers ook een soort bevrediging denk ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nu gaan jullie mij misschien heel raar aankijken maar ik vindt het eigenlijk bijna het ergst voor die vrouw van de crache.Ik bedoel,al die kindertjes worden bij haar in vertrouwen gebracht en ze kreeg nog eens niet de kans om ze te redden!


    The soul needs autumn.

    Ik ken 3 mensen die in dat dorp wonen, 2 daarvan zitten ook op Q.

    ik was gechockt Ö
    oe kunde da nu doen ?
    ze zoude em ook moete late lijde zoals die kindjes en hun ouders !


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    die vrouw dat in sint-niklaas in het ziekenhuis ligt is de vrouw van een leerkracht van me..

    Omg das keii erg !


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-