• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    2 andere kinderverblijven : D
    hij had nog 2 adressen in zijn zakken zitten van kinderverblijven in de buurt. x


    Daarnet op het nieuws zijden ze dat, hij er nog naar 3 andere op weg was dat zijn er dan tg 4 ?


    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    ik vind het erg voor de kinderen de ouders de begeleiding en de mensen in het dorp.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik woon er amper 15 kilometer vanaf. Mén ik ben echt bang, jha nu ook nog. Stel je voor dat er hier iemand zo rondloopt?
    But weetje? Ergens vind ik het ook erg voor die jongen. Japz, dit kind denkt niet alleen aan de slachtoffers maar ook aan de moordenaar. Like, hij hoorde stemmen in zijn hoofd. Als dát je helemaal overneemt ben je oncontroleerbaar(?) And hij iz lang zwaar depressief geweest, kwam nooit buiten, had amper vrienden. Ik kan me ergens in die jongen zijn persoonlijkheid 'herkennen.' En ga nu ff niet zeggen dat ik aandacht hiermee zoek cuz dat is het niet. Ik zeg gewoon wát ik erover denk.
    Maar ik ben gek want ik wil met hem praten, al weet ik dat dat toch niet kan en tóch niets uithaalt >,<

    (...)hijs ziek in zijn hoofd en was ontsnapt uit een eenrichting...


    Nop, hij wou juist gewoon niet in die instelling zitten. Hij moest het zelf willen, anders mocht het niet.

    Woow sorry maar die nieuwslerzeres suckt gewoon. Ze kijkt een hele tijd op d'r blad en haperd --' Bij ons in BE doen ze dat met zo'n machine x)

    kvind t vreselijk erg! Die jongen is ziek in zijn hoofd, hoe kunt ge zo iets doen bij nog mr kleine babytjes :s n dn gaan ze m nu ook ng ontoerekeningsvatbaar verklare!! Die moet gewoon de gevangenis in punt


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Ik vind het ZIEK


    Your Butt is Mine!

    Ik vind het echt kei erg enzo :/


    I don't need words to feel those lips.

    wat ik erover denk;;.
    het nieuws staat er vol van.
    ik erger me aan het feit dat ze op een nieuws iets bovenhaalde van: 'hij is in de gothiccultuur, wat veel met dood/zwart te maken heeft.'
    niet alle gothics zijn zo. der zijn lieve gothics ook die zoiets nooit van hun leven zullen doen. elke dag worden er mensen vermoord. jah ook baby's (DENK maar aan abortus!) en dat vinden we dan ineens niet meer erg?. want dat is niet op tnieuws geweest blabla. ook onlangs hier op netlog heb ik gelezen dat er een klein artikkeltje stond van 'Papa dood zijn zoon.. ' in kleine letters. dat is toch even erg als dat van die kindjes? maar daar wenen de mensen niet over! de enigste die mogen wenen zijn de ouders. en niet de mensen buitenaf. ze kenden de kleintjes helemaal niet(= fam. uitgesloten!)
    ik bevooroordeel kim niet maar ik benadeel hem ook niet. hij die vaak hulp zocht maar nooit de kans kreeg van mij mag hem weer na heel grondige psychiatrische behandeling vrij met bewaking. maar iedereen die hem zie ofzo. wilt hem doden?. komaan (; der zijn ergere dingen dan dat.!(en ge moet btw ni kwaad worden op ik. dat ik geen mens ben met een hart want ik vind het ook nie plezant als dat nu bvb mijn dochter was. maar als ik lees dat er dagelijks veel abortussen gebeuren, overal in de wereld. daar klagen we dan niet over!
    denk is na mensen. iemand zoals detroux. die moet dan ook gevangenis zitten? en maken we daar ons druk over? (: neej want das allemaal voorbij! over oorlogen. daar zitten we ook op te vitten. komaan (: der sterven dagelijks 300.000 mensen en het dubbele wordt geboren :') maken we daar ons geen zorgen over dat we binnenkort met 7 miljard op de wereld zitten. minder meisjes dan jongens. jongens die geen meisjes kunnen krijgen, familie drama's (en zo worden weeral is mensen gedood! en dan heeft kim de gelder weer iets fantastisch slecht gedaan als ge weet da iedereen iedereen kan vermoorden maar dan spreken we daar nie over!)

    njah die jongen moet hulp krijgen
    en zoals ik al zei. ik ben niet voor hem. zkr niet maar wel het feit dat er zoveel andere nog worden vermoord maar da gwn de media nie op afkomt! btw. kim is het bij zen ouders weggetrokken. dus niet zeggen dat het door zen eigen komt. hij heeft genoeg contact proberen te leggen met zen ouders, maar hem kreeg het niet!

    Mijn vader zei dat, maar in het begin snapte ik hem niet egt ..
    Hij vertelde het heel onduidelijk..
    Maar ik las het in de krant en ik zat daar egt met open mond na te denken ..
    Hoe erg het is voor die ouders, wat die kindjes wel niet zouden denken ..
    & de mensen die hen moesten helpen ..
    Iedereen moet door een hel gegaan zijn !
    Op koppen of zo was er gisteren een reportage erover, & jha .. ik was egt aan het huilen toen die mensen dat vertelde..
    je moet egt een monster zijn om oziets gruwelijks te doen !
    die kindjes doen niemand kwaad, doen niks verkeerd..
    & wat doet die psychopaat, hij vermoord ze, met een mes ..
    & de doodstraf helpt hier niks, dan is hij er alleen maar vanaf ..
    ik ga mss iets zeggen waar ik later spijt van krijg maar ergens diep in mij heb ik medelijden met die jonge .. hij moet de rest van zijn leven die pijn dragen, van wat hij gedaan heeft .. tuurlijk, het is onvergeeflijk, maar tog ..
    Mensen, hoop gewoon dat zoiets nooit meer gebeurt, niet met je kinderen, niet met je kleinkinderen, met niemand !
    Want je gaat door een hel .. geloof me.
    & ik woon niet zo dicht bij dendermonde, maar ik voel mee met iedereen.
    & dankzij wat daar gebeurt is, weet ik wat ik later ga doen : ik ga andere mensen helpen, zonder aan mezelf te denken.
    ooh, en nog iets; zo'n gruwelijke dingen doen blijkbaar alleen Belgen -> Dendermonde, Dutroux, Fourniret .. ik weet niet, maar hebben zij een andere huidskleur? Ik denk dat de racisten hun mening moeten herzien!
    & ik ben beschaamd dat ik in België woon, sinds toen. Zoiets doe je niet, niemand !

    Janne heeft gesproken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California