• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    Mijn oma meldde dat =o
    ik vond het zo erg :o

    Je oma weer. ;D
    Maarhey, ik vind dat gelijk echt erg. =o Wie haalt nu zoiets in z'n hoofd? -_-'

    Ik vind het zoooo eng...
    Ten eerste vind ik psychopaten altijd mega-eng...
    En voor die ouders, man toch..;
    Stel je voor: je brengt je kindje van twee jaar 's morgens in de creche binnen en dan bellen ze je 's middags ineens met het bericht dat je kindje is neergestoken door een psychopaat:S
    'k vind het echt ziekelijk...


    Live for something or die for nothing

    (...)gelukkig is hij net op tijd opgepakt. Ik vind het zo ziek dat hij nu de levens van een gelukkig gezin heeft verstoord

    Jha, zelfs meer, er zijn 2 baby's dood en 1 vrouw en al de rest van de 18 baby's was in levensgevaar maar die zijn nu uiteindelijk gewoon in kritieke toestand,en niet meer binnen levensgeveer, dat was echt erg er was zelfs een oortje af van een kindje want die had een kei grote snee Ö


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Man, ik durf niet meer naar school en ik heb gelijk mijn gordijnen van mijn kamer dichtgedaan. *is bang dat de joker(zo ga ik die man noemen) dadelijk voor haar raam staat*

    (...)
    Jha, zelfs meer, er zijn 2 baby's dood en 1 vrouw en al de rest van de 18 baby's was in levensgevaar maar die zijn nu uiteindelijk gewoon in kritieke toestand,en niet meer binnen levensgeveer, dat was echt erg er was zelfs een oortje af van een kindje want die had een kei grote snee Ö
    Oh gosh. Ik heb echt medelijden met die ouders. En dat die vrouw is vermoord, ze gaat die ochtend naar haar werk om weer op baby's te passen enz. en dan is ze neergestoken.
    En dat oortje =(

    (...)Oh gosh. Ik heb echt medelijden met die ouders. En dat die vrouw is vermoord, ze gaat die ochtend naar haar werk om weer op baby's te passen enz. en dan is ze neergestoken.
    En dat oortje =(

    Jhaa dat oortje ^^ is echt wel zielig, maar sommige zijn volgens mij meer kwijt Ö een oogj ofs, want dee gast stak er maar op los en die vrouw wou die baby'tjes beschermen :[


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)
    Jhaa dat oortje ^^ is echt wel zielig, maar sommige zijn volgens mij meer kwijt Ö een oogj ofs, want dee gast stak er maar op los en die vrouw wou die baby'tjes beschermen :[
    Een echte levensredster. Ja, volgensmij zijn er zelfs kinderen zonder arm enz.

    (...)Een echte levensredster. Ja, volgensmij zijn er zelfs kinderen zonder arm enz.


    Oooh <3. das kei zielig,


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)
    Jhaa dat oortje ^^ is echt wel zielig, maar sommige zijn volgens mij meer kwijt Ö een oogj ofs, want dee gast stak er maar op los en die vrouw wou die baby'tjes beschermen :[
    Aaawh, -vind dat zij een onderscheiding moet krijgen van de koning van Belgie ofzo, (heeft Belgie een koning?O_o)-


    Sweet dreams will come true.

    De man heeft zich niet verzet tegen zijn arrestatie. Hij had een mes bij zich toen hij opgepakt werd, maar dat was niet het wapen waarmee de feiten gepleegd werden. Het gebruikte wapen werd teruggevonden in de buurt van het kinderdagverblijf.

    uit: Het nieuwsblad-online.

    De Man had dus Helemaal geen bijl Bij zich. >.<


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    De man heeft zich niet verzet tegen zijn arrestatie. Hij had een mes bij zich toen hij opgepakt werd, maar dat was niet het wapen waarmee de feiten gepleegd werden. Het gebruikte wapen werd teruggevonden in de buurt van het kinderdagverblijf.

    uit: Het nieuwsblad-online.

    De Man had dus Helemaal geen bijl Bij zich. >.<



    Jawel!, in zijn rugzak zat een BIJL en een papiertje waar 2 dagverblijven opstonden dus dat waar hij de kindjes heeft vermoord en naar dat ander ewas hij opweg met zijn fiets
    heb ik nog geen half uur geleden op het NIEUWS gezien

    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)


    Jawel!, in zijn rugzak zat een BIJL en een papiertje waar 2 dagverblijven opstonden dus dat waar hij de kindjes heeft vermoord en naar dat ander ewas hij opweg met zijn fiets
    heb ik nog geen half uur geleden op het NIEUWS gezien

    x

    En zo staat het op de site van het nieuwsblad.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik woon er redelijk dichtbij. Ik was in shock toen ik het hoorde. Een collega van mijn papa haar kindje is vermoord, en haar beste vriendin haar kindje was het eerste dat gestorven was. Het is gewoon vreselijk. Ik kan het echt ni begrijpen hoe iemand tot zoiets in staat kan zijn. Ik heb er gewoon geen woorden voor.

    Zo erg! echt heel zielig voor de ouders, babys en opassers. Ik wens hun echt sterkte.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik woon er redelijk dichtbij. Ik was in shock toen ik het hoorde. Een collega van mijn papa haar kindje is vermoord, en haar beste vriendin haar kindje was het eerste dat gestorven was. Het is gewoon vreselijk. Ik kan het echt ni begrijpen hoe iemand tot zoiets in staat kan zijn. Ik heb er gewoon geen woorden voor.
    Vreselijk ;L


    Hoorde op het 8uur journaal dat die man helemaal nie tuit een inrichting kwam. DAAR HOORT IE WEL TE ZITTEN, kom op, waarom zou je zoiets doen als je 'goed' bij je hoofd bent?


    Sweet dreams will come true.