• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Als je zoiets dood ben je gewoon mentaal gestoord. Die voelt geen spijt, die denkt niet na over zijn daden... Die mand zit nu voor de rest van zijn leven instelling, daar hebben zowel wij, die ouders van die kindjes, en hij niks aan. Zo'n mensen zijn beter dood. Dat schenkt de familie van de slachtoffers ook een soort bevrediging denk ik.
    Ik heb geen idee, in zulk soort gevallen kan ik me slecht inleven. Maar als dat ze op zou luchten begrijp ik het wel. Die kinderen hebben miss wel voor een hele lange tijd een trauma :L


    Sweet dreams will come true.

    Dt is echt verschrikkelijk. Daar zijn eigenlijk geen worden voor. Ik schrok me dood toen ik het hoorde . ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Als je zoiets dood ben je gewoon mentaal gestoord. Die voelt geen spijt, die denkt niet na over zijn daden... Die mand zit nu voor de rest van zijn leven instelling, daar hebben zowel wij, die ouders van die kindjes, en hij niks aan. Zo'n mensen zijn beter dood. Dat schenkt de familie van de slachtoffers ook een soort bevrediging denk ik.

    Als hij dood is, is hij verlost van al zijn problemen, dat is de simpelste uitweg.Ik vind dat ze hem serieus moeten laten lijden.


    The soul needs autumn.

    Ik was echt geschokt. Kan het niet vatten. En ik vind ook - sorry als ik iets verkeerd zeg fso - dat het jammer is dat de doodstraf is afgeschaft. Ik kan er niets aan maar ik snap echt nie waarom die dat gedaan had. Kogelvrije vest, bijl, messen, like Ö


    What you see, is what you get.

    er is wa nieuws en
    die gast is 20
    hij was nie onder invloed van drugs of alcohol..
    en hij wilt niet meewerken zo jeweetwel
    pff, echt een klootzak !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    en steracteur sterartiest gaat door dat vandaag niet door..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    er is wa nieuws en
    die gast is 20
    hij was nie onder invloed van drugs of alcohol..
    en hij wilt niet meewerken zo jeweetwel
    pff, echt een klootzak !
    hijs ziek in zijn hoofd en was ontsnapt uit een eenrichting...


    Sweet dreams will come true.

    Dass egt zó erg!! K begrijp ni dah iemand dah kn doen!!..:|
    x

    Mijn zus woont in Lebbeke.
    De man is daar opgepakt.
    Ik vind het echt zo erg, dat mensen zo kunnen zijn.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik woon niet ver van Dendermonde :S Maar gelukkig is dat mens opgepakt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    das echt erg! maar kvinnet stom da er zoveel aandacht aan wordt gegeve,, das presies wat die man wil.. maarja,, ksnappet ook wel.. ma kdenk da da et vo die ouders van die kindjes nog erger maakt..
    xx


    Can you meet me half wey?!

    Ik woon er niet. Heb net héél lang voor de tv gezeten naar het nieuws gekeken. Mijn mama vertelde mij het aan het avondeten en omg, ik snap echt niet hoe je zoiets kàn doen of nog maar in je hoofd halen.


    Tanya is de beste.

    Mijn oma zei het tegen me, die volgt het nieuws regelmatig.
    Dit is gewoon ziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Als hij dood is, is hij verlost van al zijn problemen, dat is de simpelste uitweg.Ik vind dat ze hem serieus moeten laten lijden.

    ik vind eigelijk da die man geholpe moet worden. hij is ziek en wie weet wat er achter zit. ik vind doodstraf en laten leiden enzo nogal dom.. maarja..
    x


    Can you meet me half wey?!

    Kom op zeg!
    Ik zou me als moeder echt rot voelen en zelfmoordneigingen krijgen als iemand mijn baby probeert neer te steken. Wat doen babys die man aan?
    Weetje, ik ben blij dat hij geen zelfmoord heeft gepleegd(wat vaak gebeurt als iemand een misdaad heeft gepleegd). Nu kan hij nog straf krijgen.

    P.S. Erg van die moeder dat ze vragen over haar kind. Ik zou het erg vinden om dingen aan die ouders te vragen.