• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Als hij dood is, is hij verlost van al zijn problemen, dat is de simpelste uitweg.Ik vind dat ze hem serieus moeten laten lijden.
    Vind ik ook. Als je zulke dingen doet moet je zelf ook zo behandeld worden. Dan pas gaat hij weten wat hij gedaan heeft.
    Anders echt niet... En zeker geen behandeling in zo een gesticht. Integendeel. Daarna komen ze vrij, en doen ze net terug hetzelfde.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik hoorde het van me moeder. Ik schrok me dood. Want ze zei er niet bij waar dus ik dagt eerst de creche om de hoek. Maar dat was niet. Ik Vind het egt zo erg he. Wie doet nou soiets???:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik woon niet ver van Dendermonde
    het schijnt dat hij omstreke Aalst, Affligem en Denderleeuw is gevlucht
    en mijn hele familie woont in Affligem en ik woon in Denderleeuw
    ik vind het zo ziek, hij lacht zichzelf uit en de agenten
    hij is verschrikkelijk ziek!


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik woon niet ver van Dendermonde
    het schijnt dat hij omstreke Aalst, Affligem en Denderleeuw is gevlucht
    en mijn hele familie woont in Affligem en ik woon in Denderleeuw
    ik vind het zo ziek, hij lacht zichzelf uit en de agenten
    hij is verschrikkelijk ziek!

    dat is wel heel dichtbij:|,
    maar die gast is toch een psychopaat?


    I am an idiot, I move.

    ik heb het in het nieiuws gezien


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Das kei erg :|
    ik zou die mens willen vermoorden,
    en zeker als ik een van die kindjes zou kennen!
    hoe kunde da doen, toch ni me zo'n
    schattig snoetje!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja, ik hoorde het. Echt fuckin' erg. ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dee vuile psygopaat was wit geschilderd hat vuurrood haar en zwart gesminkte ogen! die baby's hebben trauma's voor de rest van hun leven ik vind da ze die levenlang moeten geven deen degautante zak was gewoon aan het lachen hea Ö tijdens dat overhoor!! Fijn, ga even naar u werk en wordt opgebeld da uwe kleine in stukjes gesneden is!!

    Ik werd gewoon ni goe!


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik woon niet ver van Dendermonde
    het schijnt dat hij omstreke Aalst, Affligem en Denderleeuw is gevlucht
    en mijn hele familie woont in Affligem en ik woon in Denderleeuw
    ik vind het zo ziek, hij lacht zichzelf uit en de agenten
    hij is verschrikkelijk ziek!

    Ja, hij is opgepakt in Lebbeke, hij ging op de vlucht met een fiets.


    Tanya is de beste.

    Ik was echt geschrokken toen ik het hoord eop het nieuws :|


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dee vuile psygopaat was wit geschilderd hat vuurrood haar en zwart gesminkte ogen! die baby's hebben trauma's voor de rest van hun leven ik vind da ze die levenlang moeten geven deen degautante zak was gewoon aan het lachen hea Ö tijdens dat overhoor!! Fijn, ga even naar u werk en wordt opgebeld da uwe kleine in stukjes gesneden is!!

    Ik werd gewoon ni goe!
    *denkt aan de joker*
    Idd en echt dat die vent lacht =.=

    Niet normaal !


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    (...)*denkt aan de joker*
    Idd en echt dat die vent lacht =.=


    Jah volgens mij heeft dee teveel tv gekeken en horrors enzo, das gewoon ranzig wa die vent heeft gedaan dee heeft geen gevoelens, zijt daar maar eens de ouders van! en hij was me een bijl opweg naar een andere cresh heb ik daarnet op het nieuws gehoord o.O


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    IDD die vent spoort niet !!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    (...)

    Jah volgens mij heeft dee teveel tv gekeken en horrors enzo, das gewoon ranzig wa die vent heeft gedaan dee heeft geen gevoelens, zijt daar maar eens de ouders van! en hij was me een bijl opweg naar een andere cresh heb ik daarnet op het nieuws gehoord o.O
    gelukkig is hij net op tijd opgepakt. Ik vind het zo ziek dat hij nu de levens van een gelukkig gezin heeft verstoord