• Heey,
    dit moet ik even kwijt want ik ben het zat.

    Veel mensen hier zitten te zeuren als iemand iets fout schrijft. Of de mod's passen een topic aan omdat het niet helemaal ABN is(je kon wel gewoon lezen wat ik bedoelde).
    Daar word ik gek van.

    Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn ik heb dyslexie.

    Dyslexie is dat je moeite hebt met lezen en/of schrijven. Ik heb het vooral met schrijven.
    Dusja, ik heb er spellings fouten in, en nee ik let niet presies op mijn spelling. Maar ga dan niet zeuren als het niet helemaal ABN is. Er zijn genoeg mensen hier met dyslexie of iets dat er op lijkt!

    Dus alsjeblief houd hier rekening mee, het is namelijk niet leuk als je steeds op het feit wordt gewezen dat je niet goed bent in spelling of dat je dyslexie hebt.

    Dus alsjeblief hou je dan een beetje in. En heb hier respect voor, dat zou heel fijn zijn.
    en nee mensen ik leer er niks van als je me verbetert dat is dus dyslexie!!
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Happysnail schreef:
    (...)
    *Kots* - moest van Julie -
    Sorry hoor meid, maar ik vind dat je aandacht zit te trekken.

    He, hou het wel een béétje aardig svp?

    Happysnail schreef:
    (...)
    *Kots* - moest van Julie -

    Sorry hoor meid, maar ik vind dat je aandacht zit te trekken.

    Hoezo zit ik aandag te trekken.Ik melt het en als je daar niet tegen kunt pach. Sorry hoor maar er zijn nu eenmaal dingen waar mensen niks aan kunnen doen!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Cherished schreef:
    (...)
    Ahjoh, wat is het leven zonder een goeie discussie zo nu en dan? (:

    Daar heb je een punt, maar kijk maar uit ik denk dat je aan het ruzie zoeken bent.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    Ja omdat dat gewoon de druppel was!
    Zouw ik er eens op gaan letten wat jij allemaal. fout soe. Dat zouw je ook niet leuk vinden.

    Sorry ehm, ik controleer m'n spelling voor ik wat post.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Daar heb je een punt, maar kijk maar uit ik denk dat je aan het ruzie zoeken bent.

    Ruziezoeken? Moi?
    Ze mag me toch niet, en ik reageer enkel op haar antwoorden.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ruziezoeken? Moi?
    Ze mag me toch niet, en ik reageer enkel op haar antwoorden.

    Ik dacht ik zeg het maar even want ander moet je je straks zelf gaan bannen.[/kan dat?]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Dat is niet waar neem nu maar bijvoorbeeld het woord nog & noch. Beide hebben ze een andere spelling en ook een andere betekenis.

    O ja wist ik niet.
    Maar dat kan je toch uit de zin ophalen. Als we al op dit soort fouten gaan letten waar gaan we dan heen met de wereld.
    En hier word er meer gelet op de fouten dan opschool.Dat klopt toch niet?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Zullen we hier over ophouden?
    Zij wilt haar zin krijgen en krijgt m niet, en wij ook niet..

    Cherished schreef:
    (...)
    Ruziezoeken? Moi?
    Ze mag me toch niet, en ik reageer enkel op haar antwoorden.

    Jij mag mij niet niet omdat ik dingen aan je vraag.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    O ja wist ik niet.
    Maar dat kan je toch uit de zin ophalen. Als we al op dit soort fouten gaan letten waar gaan we dan heen met de wereld.
    En hier word er meer gelet op de fouten dan opschool.Dat klopt toch niet?

    JEZUS
    Geven we je straf?
    BANNEN we je na een fout?

    NEE
    Wat zeur je nou.
    Watvoor last heb je ervan als we je topics verbeteren.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    Hoezo zit ik aandag te trekken.Ik melt het en als je daar niet tegen kunt pach. Sorry hoor maar er zijn nu eenmaal dingen waar mensen niks aan kunnen doen!

    Mij best als je het meld, maar als je dan ook gaat zeggen 'Ik ga een zin niet 10x lezen, omdat het toch niet helpt' schiet dat mij in het verkeerde keelgat, want dat betekend ook dat je er niet eens wat aan wilt doen. Er zijn zat mensen met dyslexie die dat ook niet fijn vinden, maar die gaan niet zitten jammeren, want die doen er daadwerkelijk ook wat aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Krulliful schreef:
    Zullen we hier over ophouden?
    Zij wilt haar zin krijgen en krijgt m niet, en wij ook niet..

    Ik wil mijn zin niet krijgen, het gaat erom dat sommige reactie's niet normaal zijn maar volgens mij zien ze mijn punt niet.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik dacht ik zeg het maar even want ander moet je je straks zelf gaan bannen.[/kan dat?]

    Als het zou kunnen, zou ik het meteen doen.[/kan niet nee]

    Happysnail schreef:
    (...)
    Mij best als je het meld, maar als je dan ook gaat zeggen 'Ik ga een zin niet 10x lezen, omdat het toch niet helpt' schiet dat mij in het verkeerde keelgat, want dat betekend ook dat je er niet eens wat aan wilt doen. Er zijn zat mensen met dyslexie die dat ook niet fijn vinden, maar die gaan niet zitten jammeren, want die doen er daadwerkelijk ook wat aan.

    Ja ehm goed verwoord wat ik al 3 pagina's ongeveer wilde zeggen.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Mij best als je het meld, maar als je dan ook gaat zeggen 'Ik ga een zin niet 10x lezen, omdat het toch niet helpt' schiet dat mij in het verkeerde keelgat, want dat betekend ook dat je er niet eens wat aan wilt doen. Er zijn zat mensen met dyslexie die dat ook niet fijn vinden, maar die gaan niet zitten jammeren, want die doen er daadwerkelijk ook wat aan.
    ik lees Het 1 of 2 ker over en de fouten die ik er dan niet uit haal haal ik er naar 10 keer ook niet uit.
    IK jammer niet ik meld het en ik doe er ook wat aan!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥