• Wie gebruikt er hier allemaal make-up? En dan bedoel ik niet een beetje mascara, maar echt, foundation, eyeliner, dikke zwarte randen om je ogen, met je oogpotlood aan het werk, oogschaduw, lippenbalsem, foundation etc?
    Ik wil graag weten waarom je dat doen. En waarom? Ik ga je er, als je eraan meewerkt, een filosofische kijk op geven.
    Dus, wie, of wie niet, dat kan ook?


    Life is hard and then we die

    Weinig, alleen af en toe Mascara. (:
    Ik vind mezelf niet echt mooi, maar ik heb eigenlijk nog nooit veel make up gedragen, dus ben ik het ook niet gewend om elke dag op te doen. + daar ben ik te lui voor 's ochtends.
    De meeste mensen die ik ken en make up dragen, vind ik zonder make up veel mooier :]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nog een vraag;
    Waarom is het belangrijk voor jou om mooi te zijn?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tweede vraag
    Wat is dan wel mooi, volgens jou?

    Oh cool, ik doe mee, if nobody minds Oo
    Wat ik mooi vind aan mensen ligt aan de bouw van de persoon en de huidskleur. Bij zowel donkere als lichte mensen vind ik groene en blauwe oogschaduw mooi staan maar bij negerinnen vind ik zwarte eyeliner bijv. minder.
    Vaak vind ik foundation niet mooi staan, er wordt heel vaak in overdrveen en soms zie je de vegen nog op het gezicht staan. Mensen zijn vaak geneigd als wanneer ze iets hebben te overdrijven. Of ik zit met mn kop niet op de juiste plek tegenwoordig.. Er zijn ook mensen die foundation goed kunnen aanbrengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat vind jij een mooi persoon, wanneer zeg jij van een persoon dat diegene mooi is.

    Ja gewoon :'D Slank, mooie huid, mooie ogen, mooie makeup, mooi haar.
    Don't like the natural shit.

    Nee, omdat ik er te lui voor ben =3
    Al denk ik er heel af en toe wel aan...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik gebruik ALTIJD als ik uitga foundation Ö
    meer niet hoor :p Alleen cremes en scrubs enzo


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waarom ben je mooier mét make-up? Kun je ook mooi zijn zonder make-up?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nog een vraag;
    Waarom is het belangrijk voor jou om mooi te zijn?

    Omdat nou gewoon o.o
    Ik vind het zelf wel prettiger in de spiegel kijken, en je wil jezelf altijd op je best laten zien denk ik?

    Plus dat makeuppen etc leuk is x'D

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom ben je mooier mét make-up? Kun je ook mooi zijn zonder make-up?
    Ik vind dat ik altijd mooi ben hahahah (ego) , maareuum, Ik gebruik foundation als ik uitga omdat ik niet vind dat iedereen mijn oneffenheden hoeft te zien ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom ben je mooier mét make-up? Kun je ook mooi zijn zonder make-up?

    Nee vind mensen echt zónder alles echt leeg.
    Like, mascara moet gewoon, tenzij je al donker bent van jezelf.


    Dunno, mensen zonder makeup zijn meestal niet echt geweldig mooi. Maar er zijn uitzonderingen.

    PUKKELxDING schreef:
    Nog een vraag;
    Waarom is het belangrijk voor jou om mooi te zijn?

    Het geeft me een gevoel van zelfvertrouwen. Ook van zelfacceptatie. Je mooi voelen gaat dieper dan de huid. Ik voel me niet bepaald lelijker zonder make-up, misschien komt het omdat ik het niet regelmatig draag en dus zowel zonder als met gewend ben. Of omdat ik mezelf gewoon accepteer zoals ik ben. En hoewel het gros van de mensen zal zeggen: het boeit me geen flikker wat anderen van me vinden, iedereen vindt het fijn om complimenten te krijgen van anderen. Het is waar dat de een er meer waarde aan hecht dan de ander maar niemand kan zich helemaal losmaken van sociale controle. Zelfs de rebellen niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger was er geen make-up. Stel, make-up word verboden. Zou jij dan grote problemen krijgen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Vroeger was er geen make-up. Stel, make-up word verboden. Zou jij dan grote problemen krijgen?

    Ja :'D
    Ik zou doodgaan echt.

    Like, dan zie je m'n sproeten vet goed. En die haat ik

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom ben je mooier mét make-up? Kun je ook mooi zijn zonder make-up?

    Absoluut. Ik zie vaak mensen met lagen foundation ed rondlopen waarvan ik denk: god meiske, al dat spul is helemaal niet nodig.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Vroeger was er geen make-up. Stel, make-up word verboden. Zou jij dan grote problemen krijgen?
    Is dit een quiz ofzo? :')
    En wat is de hoofdprijs? =P

    Ps: Ik zou geen problemen hebben zonder make-up.


    Niet geschoten is altijd mis..