• Wie gebruikt er hier allemaal make-up? En dan bedoel ik niet een beetje mascara, maar echt, foundation, eyeliner, dikke zwarte randen om je ogen, met je oogpotlood aan het werk, oogschaduw, lippenbalsem, foundation etc?
    Ik wil graag weten waarom je dat doen. En waarom? Ik ga je er, als je eraan meewerkt, een filosofische kijk op geven.
    Dus, wie, of wie niet, dat kan ook?


    Life is hard and then we die

    Rickjuh schreef:
    Waarom hebben meisjes eigelijk make-up? (A)
    Daardoor verbergen ze dingen O.o
    Ik heb ze toch liever dat ze geen of gewoon weinig make-up hebben, want dan zie je echt wie ze zijn zeg maar :)
    Kijk! Nu hoor je 't eens van een ander ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar ze heeft zichzelf aangepast, om mooier te lijken, zodat anderen haar nog mooier vinden, terwijl het eigenlijk niet jezelf is.

    Nogmaals, ik vind dat zelf mooier. Mensen lulle wel dat sproeten leuk zijn maar ik vind ze lelijk.

    Cherished schreef:
    Ik vind een egale huid 100x mooier, en ja ik photoshop sproeten weg. ._.
    Ben ik eng?
    Sorry ik haat ze gewoon. 't zijn net puisten.

    Nu wil ik ze wel es zien :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    (...)
    Nogmaals, ik vind dat zelf mooier. Mensen lulle wel dat sproeten leuk zijn maar ik vind ze lelijk.
    Geloof me, je bent echt uniek in je soort :P


    Life is hard and then we die

    Aurelia schreef:
    (...)
    Nu wil ik ze wel es zien :Y)

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114137
    Je ziet ze vaag. [/foundation]

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar ze heeft zichzelf aangepast, om mooier te lijken, zodat anderen haar nog mooier vinden, terwijl het eigenlijk niet jezelf is.

    Dus iemand die dan zijn gezicht laat facelifteren is ook fictief?
    En, zoals je zei, het is aangepast, maar niet compleet anders.
    Als je een boek hebt, en je verandert de laatste 10 pagina's, is het nogsteeds dat boek, alleen een aangepaste versie.
    Als je dingen fotoshopt, is het nogsteeds een foto van dezelfde persoon, alleen aangepast.


    Mew <3

    Rickjuh schreef:
    Waarom hebben meisjes eigelijk make-up? (A)
    Daardoor verbergen ze dingen O.o
    Ik heb ze toch liever dat ze geen of gewoon weinig make-up hebben, want dan zie je echt wie ze zijn zeg maar :)

    Dat is dus de reden dat ik me nog steeds voorhou om op een eerste date geen make up op te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dat is dus de reden dat ik me nog steeds voorhou om op een eerste date geen make up op te doen.


    Helemaal goed =D
    Want een meisje zonder make-up zien, vind ik eigenlijk toch wel mooier dan met make-up.
    Tenminste, dan zie je alles, en is niks verborgen.

    Maar dan eigelijk is het Innerlijke nog het belangrijkst, maar daar gaat het nu niet over.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik gebruik mascara, eyeliner & lipbalsem. Soms foundation en oogschaduw. Ik vind dat ik er moe uitzie als ik geen draag. En ook wel lelijker zonder oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cherished schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114137
    Je ziet ze vaag. [/foundation]

    Die pic ken ik, heb er zelfs op gereageerd ><
    Ik persoonlijk vind ze mooi, komt goed overeen met de grijze ogen. Maar das alleen wat ik denk :]


    No growth of the heart is ever a waste

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Dus iemand die dan zijn gezicht laat facelifteren is ook fictief?
    En, zoals je zei, het is aangepast, maar niet compleet anders.
    Als je een boek hebt, en je verandert de laatste 10 pagina's, is het nogsteeds dat boek, alleen een aangepaste versie.
    Als je dingen fotoshopt, is het nogsteeds een foto van dezelfde persoon, alleen aangepast.
    Ik zal jou ook een voorbeeld geven. Mijn vader zit op een datingsite. Hij had een foto van een vrouw gezien. Hij had leuk contact met die vrouw, en besloot ermee af te spreken. Toen hij haar ontmoette zag hij direct dat haar foto gefotoshopt was. En nu was het niet eens omdat ze spuuglelijk was dat hij vrijwel snel is weggegaan, maar puur omdat ze tegen hem had gelogen. Want dat is ook eigenlijk wat je doet als je fotoshopt, liegen.


    Life is hard and then we die

    Cherished schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114137
    Je ziet ze vaag. [/foundation]
    Wauw, die sproeten maken jou echt heel mooi! :O


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wauw, die sproeten maken jou echt heel mooi! :O

    Onzin.
    Ik vind ze echt v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k

    Cherished schreef:
    (...)
    Onzin.
    Ik vind ze echt v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k


    Ik sluit me aan bij pukkelxding, en nee geen slijmactie.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Cherished schreef:
    (...)
    Onzin.
    Ik vind ze echt v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k
    Gnagna, dat is zo leuk aan jou. Jij laat je niet beïnvloeden door wat anderen zeggen, goed of slecht. Toch vind ik de sproeten mooi, ze passen mooi bij je ogen en in combinatie met je lach is het super.


    Life is hard and then we die