• Wie gebruikt er hier allemaal make-up? En dan bedoel ik niet een beetje mascara, maar echt, foundation, eyeliner, dikke zwarte randen om je ogen, met je oogpotlood aan het werk, oogschaduw, lippenbalsem, foundation etc?
    Ik wil graag weten waarom je dat doen. En waarom? Ik ga je er, als je eraan meewerkt, een filosofische kijk op geven.
    Dus, wie, of wie niet, dat kan ook?


    Life is hard and then we die

    @ Hierboven: Klopt, dat van Dove was me ook al opgevallen.
    Wat ik ook doodeng vind is die hele photoshoprage. Er is niks mis met een paar sproeten naar mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    @ Hierboven: Klopt, dat van Dove was me ook al opgevallen.
    Wat ik ook doodeng vind is die hele photoshoprage. Er is niks mis met een paar sproeten naar mijn mening.
    Inderdaad, en een egale huid is gewoon eng nep.


    Life is hard and then we die

    Ik vind een egale huid 100x mooier, en ja ik photoshop sproeten weg. ._.
    Ben ik eng?
    Sorry ik haat ze gewoon. 't zijn net puisten.

    Nouja, kijk, je mag ze van mij best weghalen, maar er vervolgens onder zetten: "Dit ben ik"
    Tja.. eigenlijk ben je dat niet.


    Life is hard and then we die

    Jawel, met makeup zie je ze ook niet/minder.
    Dat ben ik ook.

    PUKKELxDING schreef:
    Nouja, kijk, je mag ze van mij best weghalen, maar er vervolgens onder zetten: "Dit ben ik"
    Tja.. eigenlijk ben je dat niet.

    Als je dan zo wilt gaan filosofen, kan je het eigenlijk nergens bij zetten, alles is een plaatje van haar, maar zíj zelf is het niet. :"D
    But anyhoo, ik gebruik make up. Grotendeels een statement.


    Mew <3

    Daar ben ik het niet mee eens. Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind dat, als je, jezelf fotoshopt op een foto, je daar een fictief persoon neerzet, en niet jezelf. Zelfs met make-up op ben je dan niet hetzelfde. Doe dan gewoon make-up op voor op die foto.


    Life is hard and then we die

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Als je dan zo wilt gaan filosofen, kan je het eigenlijk nergens bij zetten, alles is een plaatje van haar, maar zíj zelf is het niet. :"D
    But anyhoo, ik gebruik make up. Grotendeels een statement.
    Jamaar, sgat, als je het niet fotoshopt kun je gerust zeggen dat jij het bent ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens. Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind dat, als je, jezelf fotoshopt op een foto, je daar een fictief persoon neerzet, en niet jezelf. Zelfs met make-up op ben je dan niet hetzelfde. Doe dan gewoon make-up op voor op die foto.

    Uhu maar ik vind het zo zonde een ton makeup op te doen als ik ook gewoon kan editten.
    Maargoed vind me maar weer fake (cat)

    Cherished schreef:
    (...)
    Uhu maar ik vind het zo zonde een ton makeup op te doen als ik ook gewoon kan editten.
    Maargoed vind me maar weer fake (cat)
    Fakerd! Jij bent nep! Fake fake fake lekker puh! XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jamaar, sgat, als je het niet fotoshopt kun je gerust zeggen dat jij het bent ^^

    Nouja, je bent het nogsteeds op de foto.
    Ze maakt foto, ze fotoshopt die foto, de foto, is nogsteeds een foto van haar, alleen mét fotoshop. Ze ziet er misschien niet echt zo uit, maar het is nogsteeds een foto, genomen van háár.


    Mew <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Fakerd! Jij bent nep! Fake fake fake lekker puh! XD

    Gemenerd (huil)

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Nouja, je bent het nogsteeds op de foto.
    Ze maakt foto, ze fotoshopt die foto, de foto, is nogsteeds een foto van haar, alleen mét fotoshop. Ze ziet er misschien niet echt zo uit, maar het is nogsteeds een foto, genomen van háár.

    Zo (cat) in je face.
    Muhahaha :'DDDDD

    Waarom hebben meisjes eigelijk make-up? (A)
    Daardoor verbergen ze dingen O.o
    Ik heb ze toch liever dat ze geen of gewoon weinig make-up hebben, want dan zie je echt wie ze zijn zeg maar :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Nouja, je bent het nogsteeds op de foto.
    Ze maakt foto, ze fotoshopt die foto, de foto, is nogsteeds een foto van haar, alleen mét fotoshop. Ze ziet er misschien niet echt zo uit, maar het is nogsteeds een foto, genomen van háár.
    Maar ze heeft zichzelf aangepast, om mooier te lijken, zodat anderen haar nog mooier vinden, terwijl het eigenlijk niet jezelf is.


    Life is hard and then we die