• De laatste tijd zijn er veel quizlets ontworpen die vooral bedoeld zijn om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen.

    Om dit tegen te gaan zijn er een aantal kwaliteitseisen opgesteld waaraan quizlets moeten voldoen voor je ze kunt activeren.

    Zo moet er een duidelijke titel en omschrijving opgegeven zijn en wordt het minimum van 1 uitkomst en 1 vraag gecontroleerd.

    Hopelijk gaat de kwaliteit van quizlets hiermee weer wat omhoog (Y)

    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).


    Dit is mijn signature...

    Dat is toch onhandig voor de series???

    Ja, bijna alle verhalen staan in de uitkomst. Dan komen er dus vragen en antwoorden die nergens op slaan.

    Precies, dat noem ik geen kwaliteit als die vragen en antwoorden nergens op slaan.
    Ik snap het punt wel, alleen ik denk niet dat het veel zal helpen.

    wajoo. kuttens >.<.. maar hij heeft wel een punt dat wel.. maar voor sommige serie makers die geen vragen maken is dat idd niet zo handig


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind het beetje irritant sorry

    Misschien moeten er andere regels komen waardoor de kwaliteit wel beter word?

    Ja, ik maak dus bijna nooit vragen, en zet dan alles gewoon in de uitkomst, en dat is zeker niet om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen, want ik hoef niet perse in de top te staan ofzow:S

    Ik heb ook mn verhaal in de uitkomst staan -.-" Dus nu mag ik weer gezellig onzin vragen en antwoorden gaan verzinnen x']


    Bored.

    Ja, ik maak dus bijna nooit vragen, en zet dan alles gewoon in de uitkomst, en dat is zeker niet om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen, want ik hoef niet perse in de top te staan ofzow:S

    Het is voor ons gewoon makkelijker om het verhaal in de uitkomst te zetten. Daarbij scheelt het heel veel tijd die je anders kwijt bent aan invoeren.


    Bored.

    Precies, en die series staan er heus niet op om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen ofzow, anders zou ik mijn uitkomsten wel heel kort maken.

    Hmmm... laat me er dan nog eens even over denken (nerd)


    Dit is mijn signature...

    *puppyeyes* Dat zou heel lief zijn(A)

    Misschien dat die regels alleen moeten gelden voor echte quizzen, en dat er andere regels komen voor de verhalen die alleen in de uitkomst komen te staan :)

    Misschien dat die regels alleen moeten gelden voor echte quizzen, en dat er andere regels komen voor de verhalen die alleen in de uitkomst komen te staan :)

    Dat is nu nog eens een geniaal idee :D


    Bored.

    Misschien dat die regels alleen moeten gelden voor echte quizzen, en dat er andere regels komen voor de verhalen die alleen in de uitkomst komen te staan :)

    Ja, dan slaat die kwaliteitscontrole natuurlijk ook nergens op :P Dan kan iedereen gewoon aangeven dat het een verhaal is :P


    Dit is mijn signature...