• De laatste tijd zijn er veel quizlets ontworpen die vooral bedoeld zijn om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen.

    Om dit tegen te gaan zijn er een aantal kwaliteitseisen opgesteld waaraan quizlets moeten voldoen voor je ze kunt activeren.

    Zo moet er een duidelijke titel en omschrijving opgegeven zijn en wordt het minimum van 1 uitkomst en 1 vraag gecontroleerd.

    Hopelijk gaat de kwaliteit van quizlets hiermee weer wat omhoog (Y)

    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).


    Dit is mijn signature...

    ik merk dat mensen vaak h''el veel krote quizjes maken ipv één langere (qua serie) dus misschien moet er een minimaal aantal tekens komen ofzo?

    Ik heb nog steeds dat ik mijn nieuwe quizlet alleen kan activeren als ik 2 vragen heb:S
    Ligt dat aan mij?

    Ik heb nog steeds dat ik mijn nieuwe quizlet alleen kan activeren als ik 2 vragen heb:S
    Ligt dat aan mij?

    Nee ik doe altijd nog 3 vragen en 3 uitkomsten ook bij mijn serie. Ik zet dan meestal gewoon vragen van die en die samen of of men een film ofzo gezien heeft xD(A)


    Why don't you break my heart

    Je gaat toch niet vertellen dat ik in al mijn quizzen vragen moet zetten?;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je gaat toch niet vertellen dat ik in al mijn quizzen vragen moet zetten?;o

    Van nu af aan dus wel, tenminste één vraag en één uitkomst, dat is wat ik ervan begrijp


    Why don't you break my heart

    (...)
    Nee ik doe altijd nog 3 vragen en 3 uitkomsten ook bij mijn serie. Ik zet dan meestal gewoon vragen van die en die samen of of men een film ofzo gezien heeft xD(A)

    Als ik 1 vraag heb is het nog niet goed, dan moet ik er 2 maken, maar er stond eerst dat 1 voldoende was:S

    Omeingott. Wat zitten jullie nou te zeiken? Zet je verhaal gewoon bij de uitkomst allemaal! En zet gewoon iets bij de vragen. Zoals:

    Hoi.

    - Hoi
    - Dag.

    Weet ik veel wat? Je hoeft je halve verhaal daar toch niet te parkeren.¬¬ Gosiemeine.


    ok

    @ HouVanBillXD :

    Als je 1 uitkomst invoert, en dan weer opnieuw op Mijn Quizlets in je menuutje klikt, dan kan je hem activeren en heb je maar 1 uitkomst en geen vragen :)

    En lofjoubillx3 das idd handig :P

    Oké, ik zal int vervolg een vraagje makn!
    [AlsHetNiVergeet:S] ;)


    007

    ik merk dat mensen vaak h''el veel krote quizjes maken ipv één langere (qua serie) dus misschien moet er een minimaal aantal tekens komen ofzo?


    Ik denk ni da da veel ga helpe :S Zo gaat er msschn gebrabbel ontstaan zoals SUPER veel uitroeptekens, of superveel punten ensow :S Misschien gwn laten zoals ervoor, en diegene die Quizzn makn moete maar luistere! :) En zo ni, krijge ze oftewel een waarschuwing van de mods, en als ze dan nog ni luistre, wordt hun Quiz tog gwn verwijdert? :) Anders is er msschn geen werk mer voor de mods :) [Allé,Kweetni,MsschnHebbeZeJuistVéélWerk?] :)


    007

    Ik heb nog steeds dat ik mijn nieuwe quizlet alleen kan activeren als ik 2 vragen heb:S
    Ligt dat aan mij?


    had ik ook vanavond..
    maarja, mn vragen zijn toch niet zo interessant omdat alles in de uikomst staat.:P


    it's cool to know nothing.

    ik merk dat mensen vaak h''el veel krote quizjes maken ipv één langere (qua serie) dus misschien moet er een minimaal aantal tekens komen ofzo?
    nee dat kan niet. wat van die quizzen wie ben jij? en dan komt er uit harry potter ofzo. dan heb je maar een paar tekens. snap je. oh ik doe vaag.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)nee dat kan niet. wat van die quizzen wie ben jij? en dan komt er uit harry potter ofzo. dan heb je maar een paar tekens. snap je. oh ik doe vaag.


    Mischien dat er dan wat info over Harry potter bijkan ofzo xD


    Let the Night embrace you

    Ik heb nog steeds dat ik mijn nieuwe quizlet alleen kan activeren als ik 2 vragen heb:S
    Ligt dat aan mij?

    Oeps (A)

    Nu doet ie het wel :P


    Dit is mijn signature...

    Ik vraag me af; ik doe altijd een stukje van mijn verhaal in de vraag, omdat (ik herken het in mezelf) ik anders gewoon vanaf het 'hoofdmenu' ga doorklikken naar de uitkomst. Ik klik bijna nooit op verzenden als het een serie is zonder vragen. Best wel kut voor de de maker want zo worden zijn aantallen 'aantal keer gemaakt zo laag' :P dus is het dan niet logisch dat iedereen dat doet?


    BAM!