• De laatste tijd zijn er veel quizlets ontworpen die vooral bedoeld zijn om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen.

    Om dit tegen te gaan zijn er een aantal kwaliteitseisen opgesteld waaraan quizlets moeten voldoen voor je ze kunt activeren.

    Zo moet er een duidelijke titel en omschrijving opgegeven zijn en wordt het minimum van 1 uitkomst en 1 vraag gecontroleerd.

    Hopelijk gaat de kwaliteit van quizlets hiermee weer wat omhoog (Y)

    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).


    Dit is mijn signature...

    Dat dacht ik ook al ja, en trouwens, rutger, je bent heel goed bezig de laatste dagen, egt toppie(Y)

    Precies, en die series staan er heus niet op om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen ofzow, anders zou ik mijn uitkomsten wel heel kort maken.

    Mijn uitkomsten zijn altijd 2 Pagina's in Word lang x'] (Ik schrijf alles in Word, voordat ik het invoer)


    Bored.

    Goed, ik heb het inmiddels terug geschroefd naar 1 vraag en 1 uitkomst.

    Een uitkomst moet er sowieso zijn (ook in het geval van een verhaal).

    En dan moet je dus minimaal 1 vraag verzinnen. Daarin kun je desnoods vragen of lezers vinden dat je op de goede weg zit met je verhaal. Of je kunt ze laten kiezen welke richting het volgende verhaal over gaat.


    Dit is mijn signature...

    Ja, bijna alle verhalen staan in de uitkomst. Dan komen er dus vragen en antwoorden die nergens op slaan.
    Ja klopt, of dan moeten ze een deen van het verhaal in die vragen verwerken, wat ik wel klote vind lezen. Maar goed, ik ben het we wel mee eens dat die quizzen eigenlijk verboden moeten worden, om je niveau omhoog te krijgen..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Daar ben ik het meer mee eens :)

    Rutger, je bent geniaal! (cool)


    Bored.

    Maar moeten we nu al onze verhaal quizzen gaan veranderen?

    Dankje Rutger.
    Nu allemaal even:
    DANKJEWEL(A)

    Dankje Rutger.
    Nu allemaal even:
    DANKJEWEL(A)

    DANKJEWEL x']


    Bored.

    Maar moeten we nu al onze verhaal quizzen gaan veranderen?

    Nee hoor... alleen quizzen die je vanaf nu gaat activeren moeten voldoen aan de nu geldende eisen (Y)

    Om nog even te benadrukken: ik wil met deze eisen op geen enkele manier de indruk wekken dat ik quizzen met verhalen erin minder leuk of van een lagere kwaliteit vind. Het gaat er alleen om de quizzen die geen vragen of uitkomsten hebben te kunnen weren (Y)


    Dit is mijn signature...

    Oke, is dat ook weer opgelost :) Thx Rutger (nogmaals x'] )


    Bored.

    Nogmaals dankjewel enne, ik vind dat abo gedoe heel handig:P

    ik vind het echt wel iritant


    Only losers can act the way you do

    Misschien kan je quizzen en series apart indelen dat je dan bij series geen vragen hoeft te bedenken en bij de quizzen wel..??


    So far away..

    ik vind dat fuckin' irri:S