• De laatste tijd zijn er veel quizlets ontworpen die vooral bedoeld zijn om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen.

    Om dit tegen te gaan zijn er een aantal kwaliteitseisen opgesteld waaraan quizlets moeten voldoen voor je ze kunt activeren.

    Zo moet er een duidelijke titel en omschrijving opgegeven zijn en wordt het minimum van 1 uitkomst en 1 vraag gecontroleerd.

    Hopelijk gaat de kwaliteit van quizlets hiermee weer wat omhoog (Y)

    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Je kunt nog steeds direct op "Uitkomsten" klikken zonder dat je een vraag hebt ingevuld (Y)

    Als je dat doet kan diegene niet zien hoevaak zijn quizlet is gemaakt:(

    (...)
    Als je dat doet kan diegene niet zien hoevaak zijn quizlet is gemaakt:(

    daarom maak ik ook altijd een vraag XP


    BAM!

    (...)
    Als je dat doet kan diegene niet zien hoevaak zijn quizlet is gemaakt:(

    Aangezien een quizlet zonder vragen niet 'gemaakt' kan worden lijkt me dat ook niet meer dan normaal :P


    Dit is mijn signature...

    Dat kan die wel, gewoon op verzenden klikken (A) Maar vaak word dat niet gedaan..

    hmm best onhandiig..

    maarja xd


    <3

    Ik vind het denk ik heel irritant, maar ik weet nog niet ik heb geen inspi voor quizskes


    My fairytail stinks, does yours?

    GUTENTAG. (:

    `De meeste verhalen staan in de uitkomst. Ik vind het opzich niet zo'n slecht idee, maar misschien gaat quizlet dan achteruit. Dat kan hè. Maar wat ik al best vaak eerder gelezen heb, Wij quizletters. Maar het is niet om sneller quizen af te hebben of meer te hebben ofzo, het is voor ons gewoon veel makkelijker. En nu die ene regel met die vraag ingesteld word, komer der alleen maar gekke vragen van. Sommige worden er misschien wel gefrustreerd van. Dat heb ik ook gehad. Dus als er mensen gefrustreerd raken, worden er misschien minder quizzen ontworpen. Dat wil jij toch ook niet?´


    -

    nou het gaat prima toch(hoera)

    [UPDATE]
    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).
    [/UPDATE]


    Dit is mijn signature...

    JEEJ ^^


    -

    okee, nu ben ik je eewig dank baar (: xD


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    eeuwige dankbaarheid _O_

    hahah alsjeblieft xD


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik vind ut nergens op slaan het is alleen maar onhandig voor series want die staan meestal altijd in uitkomsten!

    kwoeeeeel (:


    it's cool to know nothing.