• De laatste tijd zijn er veel quizlets ontworpen die vooral bedoeld zijn om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen.

    Om dit tegen te gaan zijn er een aantal kwaliteitseisen opgesteld waaraan quizlets moeten voldoen voor je ze kunt activeren.

    Zo moet er een duidelijke titel en omschrijving opgegeven zijn en wordt het minimum van 1 uitkomst en 1 vraag gecontroleerd.

    Hopelijk gaat de kwaliteit van quizlets hiermee weer wat omhoog (Y)

    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).


    Dit is mijn signature...

    Een vraag: Die quizen die je er al op hebt staan moet je daar dan nú ook een vraag bij doen? - en als dat zo is word het dan verwijdert??!!


    Love is in the air'<3

    Nee hoor. Die kun je gewoon zo laten (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ooowww Da's dat O.O
    Ik dacht zo van:"Kut!!! Moet ik nu al vragen invoeren O.O..." en dan lukte het niet bij me xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Nee toch. min 1 vraag ?! Ik haat die vragen zo erg.


    It even took me by surprise

    sorry :S
    maar kmaak losse quizlets, zonder al te veel beschrijving, maar die worden dus weggegooid :( :S


    Ligt and Darkness are both very different..

    Kutzooi. :X
    Vind het best wel vervelend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik vind het wel een goed idee .. behalve voor series =S
    dat is niet zo handig ..
    als ik er een maak/lees is het niet erg, maar als je er zelf een maakt, (vind ik teminste) is het makkelijker dat je alleen de uitkomst kunt gebruiken ..

    Ik vind het wel klote lezen als ik eerst van die zware onzin vragen moet gaan beantwoorden -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    sorry :S
    maar kmaak losse quizlets, zonder al te veel beschrijving, maar die worden dus weggegooid :( :S

    Er wordt helemaal niets weggegooid hoor ;)

    Je maakt quizlets, dus het is raar als er geen vraag in staat.


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het wel klote lezen als ik eerst van die zware onzin vragen moet gaan beantwoorden -.-

    Je kunt nog steeds direct op "Uitkomsten" klikken zonder dat je een vraag hebt ingevuld (Y)


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Er wordt helemaal niets weggegooid hoor ;)

    Je maakt quizlets, dus het is raar als er geen vraag in staat.

    Wehehe, daar hebt je een punt. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik doe dat en als ik ze geactiveerd heb verwijder ik de vragen weer is toch niet erg ik overtreed toch geen regels??

    (K) xXx [A]ngel xXx (K)


    you will be my forever and ever.....

    Dat kan altijd :P


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Je kunt nog steeds direct op "Uitkomsten" klikken zonder dat je een vraag hebt ingevuld (Y)
    Weheh, maar dan kan ik niet meer vinden waar ik was gebleven in mijn resultaten dinkie.. XD Maar oke' Ik maak de vragen wel gewoon.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Volkomen onzin,
    Die regels slaan echt nergens op