• De laatste tijd zijn er veel quizlets ontworpen die vooral bedoeld zijn om zoveel mogelijk quizlets te ontwerpen.

    Om dit tegen te gaan zijn er een aantal kwaliteitseisen opgesteld waaraan quizlets moeten voldoen voor je ze kunt activeren.

    Zo moet er een duidelijke titel en omschrijving opgegeven zijn en wordt het minimum van 1 uitkomst en 1 vraag gecontroleerd.

    Hopelijk gaat de kwaliteit van quizlets hiermee weer wat omhoog (Y)

    Inmiddels heb ik ingevoerd dat je alleen een waarschuwing krijgt als je geen vragen hebt ontworpen. Je kunt dus wel je quiz activeren als je geen vragen hebt geschreven (zoals bij een serie).


    Dit is mijn signature...

    Hmmm... laat me er dan nog eens even over denken (nerd)


    Ik vind het niet erg als alles bij de uitkomst staat, maar soms staan er maar drie regels tekst ofzo, en daar moet wel wat aan gedaan worden.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Het spijt me maar ik druk niet graag op een bolletje en alles staat zo opelkaar:(

    wel eerlijk gezegd ambetant hoor maarj we leren er mee leven :P

    ik vind het wel een goed idee
    misschien moet er een vakje komen waarbij je kan kiezen of je een serie of een gewone quiz maakt

    hier mogen gewoon stories en gwoon quizen staan ik bedoel je kan maken at je wil maar ga niet te veer er zitten hier kinderen van 9 en 10 en zo

    maar het vijner ja bij de love sories en zo om gwoon meer een quis er van te maken dan zo van:Zin in de uitkomst
    JA!!!!
    NEE!!!

    Idd. Ik heb er steeds Hoi Hoi Hoi staan. Vraag=Hoi en de antwoorden dat je kan kiezen zijn Hoi. Omg. best levenloos.. ><<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar volgens mij ligt het probleem niet bij de vragen enzo maar bij de uitkomsten ! ze maken die echt zeer kort ! voor zoals er al gezegd is ; de meeste quizlets te hebben. eigelijk zou daar zo iets van minimaal zoveel regels of woorden whatever. maar omdat niet alle quizlets verhalen zijn , gaat dat dus niet.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.