• De stelling van vandaag luidt:
    Het rookverbod moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmm tegen. Er zijn zo veel bedrijven die aanpassingen hebben geplaatst. Ontzettend veel geld hebben uitgegeven. Dan moet hen dat bedrag ook uitbetaalt worden als het ongedaan gemaakt word. En daarbij zijn er in Nederland behoorlijk wat cafe's failliet gegaan door het rookverbod.


    Wie du mir, so ich dir.

    (Y)!
    ik vind het gewoon dom, in de kroeg/cafés moet je toch gewoon kunnen roken.
    wat een onzin!


    nothing's ever built to last

    Oneens. Als je wilt roken, prima, maar dan wel buiten waar je er andere mensen niet mee stoort.


    History is not hatred.

    niet mee eens (:


    -

    Peacemaker schreef:
    (Y)!
    ik vind het gewoon dom, in de kroeg/cafés moet je toch gewoon kunnen roken.
    wat een onzin!


    You move me ......... Kurt

    Mee eens. Kom op zeg,ik vind dat je in een Café en kroeg echt wel mag roken,en in een rookruimte of zo op het werk ook. Dat je der andere mee stoort vind ik wel mee vallen.

    oneens. Dan gaat men in alle restaurants weer roken. Lekker fris al jij zit te eten. Als je wilt roken, doe het dan buiten!! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet mee eens.
    Ik vind het storend, het is smerig, ik hoef daar niet in te lopen, gaan ze maar naar buiten.


    Mew <3

    niet mee eens. Ik ben helemaal tegen roken. Thuis doe je wat je wilt, maar in het openbaar heb je respect voor anderen, ook niet-rokers. Het is vreselijk vervelend wanneer je als niet-roker bv ergens zit lekker te eten, terwijl er naast jou iemand is die de rook bijna in je eten blaast. Ik word er kotsmisselijk van

    Goliath schreef:
    Oneens. Als je wilt roken, prima, maar dan wel buiten waar je er andere mensen niet mee stoort.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Voor kleine café's moet het rookverbod worden afgeschaft, maar de grotere café's, restaurants en hotels ect.. moet het blijven.
    En anders vind ik dat kleine ondernemers subsidie moeten krijgen, omdat hun winst keihard keldert.


    I want my bloody cheese now!^^

    Nee Ö ! het ergste wat er is is dat je in een restaurant zit en dat er iemand in je gezicht begint te paffen Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oneens. Dat doe je maar gewoon buiten zodat andere mensen er geen last van hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ik vind het wel lekker dat ik bij uitgaan teminste kan ademen enzo [/ish alergisch voor die smoke]

    niet mee eens;d