• De stelling van vandaag luidt:
    Het rookverbod moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind dat als je rookt moet je het buiten doen.
    Want 1.De rook kan anderen mensen storen
    2. Het is erg onsmakelijk ( zo ziet het er uit) 3. De geur gaat in stof zitten bijv. Gordijnen , tafelkleed, servetten, banken stoelen enz.


    May the odds be ever in your favor.

    De mensen die nu wíllen roken, roken buiten, maar alsof dat zo gezond is? Zo wordt de co2 uitstoot en al die luchtvervuiling er niet beter op? Bovendien kunnen mensen daar evengoed de rook inademen als ze langskomen, en als mensen die aardig aangeschoten zijn buiten gaan roken, ontstaan er weleens conflicten? Dat hoeft dan ook weer niet.


    -

    EENS! en dat zegt een nonsmoker x'D
    Veel mensen staan buiten, en binnen STINKT iedereen. Weetje hoe goed die rook was om zweetlucht te verbergen? trouwens, het is niet leuk meer als iedereen buiten staat :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    een beetje er mee eens want ik vind dat mensen die willen roken het ook gewoon moeten kunnen doen, zij moeten het maar zelf bepalen. Als ze het echt zo;n probleem vinden moeten ze maar geen sigareten meer verkopen! zolang die in de winkel blijven liggen vind ik dat ze niet moeten zeuren. maar de mensen moeten dan wel roken waar anderen geen last van ze hebben

    In restaurants enzo vind ik 't wel logisch dat 't niet mag, maar in kroegen/cafe's vind ik 't dom. nu stinkt het daar altijd vet naar zweet. D:

    Goliath schreef:
    Oneens. Als je wilt roken, prima, maar dan wel buiten waar je er andere mensen niet mee stoort.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat je gewoon op café's enzo moet kunnen roken :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens.
    Het ruikt nu wél lekker fris in restaurantjes enz.


    hoi, jij bent leuk.

    Peacemaker schreef:
    (Y)!
    ik vind het gewoon dom, in de kroeg/cafés moet je toch gewoon kunnen roken.
    wat een onzin!


    Imperfection Is Beautiful

    niet mee eens


    dress me, i'm your mannequin.

    In café's vind ik het oké. Maar in restaurant niet daar mag je niet roken vind ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mij boeit het eigenlijk niet zo veel. ikvind het wel dom dat er mensen fait door gaan maar verder, boeut het me niet het maakt mij eigenlijk ook niet echt uit.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Voor.

    -Spreekt in de naam van een rokertje :')-


    We'll never be as young as we are tonight

    Hangt ervan af waar.
    In een normaa café vind ik het moeten kunnen.
    maar bijvoorbeeld in zo'n eet ding :') vind ik dat je gewoon zulke zones moet hebben.
    dus Half xd


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Eens!
    Ik vind het vies, en als je thuis komt stinken al je kleren erna en het is slecht. Bah!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus